KIRJAUDU SISÄÄN

liity bassolaiseksi

VÄRITÄ SAITTI

ON AIR: Just Paha 12:00-14:00

SHOUTBOX

Kommentointi vaatii rekisteröitymistä

ARTIKKELIT

TWITTER @bassomedia

TWITTER DJ-OHJELMAT

KESKUSTELU

hesalaisten homous (Luettu 7397 kertaa)

kuollutmies

Vs: hesalaisten homous
« Vastaus #30 : 08.07.2012, 21:58 »
Ootte ihan vitun vammasta sakkia asuinpaikata riippumatta

34rinkku

« Vastaus #31 : 08.07.2012, 22:18 »
Haiseeko sun perse paskalle :D

Hesan murre ehkä vammasimpia juttuja ikinä.
Stobe lupas näyttää sen dösät, jos pistän sen spigut fikkaan stögiksessä. Enpä sitten kerenny ku spora oli jo stagella ja piti juosta sinne. Dieselkinnerillä vensteriin tosta noin.

rookie

• Bassoradion DJ
« Vastaus #32 : 08.07.2012, 23:42 »
Tähän topikkiin tiivistyy, miksi basson boardit ovat lähes kuolleet. Ei edes yhden ainoaa hyvää läppää, vain kiukkuisten nuorten miesten vitunvitunvitua.

Jukka-1

• Admin
« Vastaus #33 : 08.07.2012, 23:57 »
..vain kiukkuisten nuorten miesten vitunvitunvitua.

OT: Tää on muuten jännä. Miksi kaikki nuoret miehet haluaa Basson foorumilla kiukutella vitunvitunvittua?

Sorrun tosin siihen itsekin ja syytän kasvatusta.

Meneekö samaan piikkiin muillakin? Isäsuhde, byää.

Idan-Jaakko

« Vastaus #34 : 08.07.2012, 23:59 »
Mulla se taitaa johtua pillun puutteesta. Vai mitä rookie?  :wink:

tuplajuusto

« Vastaus #35 : 09.07.2012, 00:30 »

Wednesday

« Vastaus #36 : 09.07.2012, 02:54 »
OT: Tää on muuten jännä. Miksi kaikki nuoret miehet haluaa Basson foorumilla kiukutella vitunvitunvittua?

Sorrun tosin siihen itsekin ja syytän kasvatusta.

Meneekö samaan piikkiin muillakin? Isäsuhde, byää.

Ite puran alitajuista himoani nussia äitiäni.

24h-kerho

« Vastaus #37 : 09.07.2012, 06:15 »
Tähän topikkiin tiivistyy, mikä internet on. Ei edes yhden ainoaa hyvää läppää, vain kiukkuisten nuorten miesten vitunvitunvitua.

korjasin.

rookie

• Bassoradion DJ
« Vastaus #38 : 09.07.2012, 12:30 »

Mä en tiedä. Mä ajattelin, että sä osaisit kertoa. Toi on ollut mun veikkaus noin niin kuin lonkalta. Mutta kerro nyt oihmeessä Jaakko, miksi vihainen, angstinen ja paska asenne on lähtökohta kaikkeen? Mitä sä siitä saat irti?

tempag

« Vastaus #39 : 09.07.2012, 12:55 »

Mä en tiedä. Mä ajattelin, että sä osaisit kertoa. Toi on ollut mun veikkaus noin niin kuin lonkalta. Mutta kerro nyt oihmeessä Jaakko, miksi vihainen, angstinen ja paska asenne on lähtökohta kaikkeen? Mitä sä siitä saat irti?

Mun mielestä tää on vaan yleisesti suomalaisten asennevamma kaikkea kohti. Tän saman urpouden näkee, kun katsotaan vaikka urheilua. Mollataan jo suoraan suomalaisia, ettei sitten tartte pettyä niin paljon jos ne ei pärjääkkään. Jos pärjää, niin "olihan siitä nyt sit edes johonkin, mut ei varmaan pärjää ens kerralla". Sama myös Nokiassa.. "Kauhee riistokapitalismifirma buu buu ootte liian iso yritys." Nokia heikkenee "Kauheeta miten te voitte potkia ihmisiä pihalle. Miks te teette näin paljon pahaa Suomelle. Homoja kaikki".

En pysty ymmärtämään miksi on niin vaikeaa olla iloinen muiden puolesta joilla menee hyvin, ja kannattaa vaikkaa niitä suomalaisia urheilijoita silloinkin kun ei mene niin hyvin? Onko välillä pettyminen niin kauheaa, että on järkevämpää olla ikuinen pessimisti?

Janidubb

« Vastaus #40 : 09.07.2012, 13:16 »
Hesalaiset koittaa vaihtaa aihetta  :thumbdown:

colmans

« Vastaus #41 : 09.07.2012, 13:18 »
Iteppä olen koko elämäni asunu Helsingissä, on Jopo, soijalatte kädessä, suomenruotsalaiset sukujuuret ja kauhee sössöässä. Homo mikä homo. Mut onnellinen hesehomo!!!1!!  :heart:

jessejames

« Vastaus #42 : 09.07.2012, 13:34 »
Hesalaiset koittaa vaihtaa aihetta  :thumbdown:

heitäppäs Lapin mies jotain uutta läpänderii joka käy paremmin vuoteen 2012 kuin 1999  :wink:

jokukonsta

« Vastaus #43 : 09.07.2012, 14:11 »

aiheeseen: mihin kohtaan putoan tässä keskustelussa, jos olen syntynet Helsingissä - asunut välissä viisitoista vuotta Mikkelissä - muuttanut takaisin Helsinkiin ?
« Viimeksi muokattu: 09.07.2012, 14:14 kirjoittanut jokukonsta »

Leli

« Vastaus #44 : 09.07.2012, 20:26 »

aiheeseen: mihin kohtaan putoan tässä keskustelussa, jos olen syntynet Helsingissä - asunut välissä viisitoista vuotta Mikkelissä - muuttanut takaisin Helsinkiin ?

Se kuuluisa väliinputoaja?

En nyt ole mikään foorumeja kolunnut nörtti, mut tää tuntuu olevan basson joku oma ominaisuus, et kaikki on vaa paskaa, jopa kusi. Toisaalla tuntuu olevan lepposampi ja hyväksyvämpi meininki.

Itse stadilainen jotai neljättä vuotta, mut sitä ennen vielä jotain pahempaa eli espoolainen, jolla spårat oli hakusessa. Nyyh.
Voisinkin valmistuttuani espoolaistua sen verran, että otan nuuurdeasta stanan ison pankkilainan ja ostan katumaasturin. Iha vaa six ku meil espoos on semmonen tapa.

Oy Basso Media ltd

Basso on kotimainen mediatalo vuodesta 2006. Se on radio, aikakauslehti, televisio ja nämä yhdistävä verkkosivusto ja -yhteisö. Bassoa käyttävät 18-34 -vuotiaat kaupunkilaiset.

Basso syntyi vuonna 2006, jolloin aikakauslehti Posse, internetissä toiminut Bassoradio ja verkkosivusto suomihiphop.com yhdistyivät saman nimen Basso alle.

yhteystiedot

Käyntiosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Kauppakeskus Kluuvi 3.krs
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Laskutusosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Ostolaskut 6260K
PL 72
00521 Helsinki

Mainosta!

Mediakortti

Riikka Reunanen
Kaupallinen johtaja
+358 50 587 8775
riikka(ät)basso.fi

Tommi Partanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 44 583 1415
tommi(ät)basso.fi

Heikki Pennanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 400 399 458
heikki(ät)basso.fi

Anniina Baumann
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 369 1652
anniina(ät)basso.fi

Niko Nakari
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 344 2925
niko(ät)basso.fi

Jarkko Strömberg
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 304 2585
jarkko(ät)basso.fi

Promootio

Otamme vastaan promot, demot, tiedotteet ja näytekappaleet postitse osoitteeseen:

Oy Basso Media Ltd.
Promootio
Kauppakeskus Kluuvi
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Tai sähköisesti seuraaviin osoitteisiin radio[at]basso.fi, toimitus[at]basso.fi tai info[at]basso.fi.

Copyright 2013 Basso Media Ltd. All rights reserved.