KIRJAUDU SISÄÄN

liity bassolaiseksi

VÄRITÄ SAITTI

ON AIR: Basson aamu 07:00-11:00

SHOUTBOX

Kommentointi vaatii rekisteröitymistä

ARTIKKELIT

TWITTER @bassomedia

TWITTER DJ-OHJELMAT

KESKUSTELU

Bassolaiset (familaiset): Yhdelle risuja, toiselle ruusuja (Luettu 317915 kertaa)

ilmanpolvia

Bassolaiset (familaiset): Yhdelle risuja, toiselle ruusuja
« Vastaus #2175 : 11.07.2009, 12:47 »
Iso :thumbup: käyttäjälle Seagal. Pystyykö kukaan muu luomaan topiccia, jossa seuraavat 24 vastausta ovat omia :(

rakelk

« Vastaus #2176 : 12.07.2009, 01:38 »
haluaisin antaa ratapirkolle:

(siis vinkki vihaan ruusuja joten annan mun lempikukkia)

pps:lle

ja kruunalle

olenko

« Vastaus #2177 : 12.07.2009, 10:24 »
Lainaus käyttäjältä: "villek"
Vaikka osittain oonkin samaa mieltä, niin pitäiskö tän menon mennä sitten jonkun foorumpravdan ja Le God -koodiston mukaiseksi? Onko sulla kavereita?

Mul on paljon kavereita ja mä puhun niiden kanssa kaakaokupin äärellä foorumpravdan Le God -koodistosta. Mitä?

Miten mä kelasin, et joku ottaa hiekat tussuun kun niiden kavereiden hassun hauskasta hassuttelusta ei tykätäkään.
Lainaus käyttäjältä: "rookie"
-- älä nyt kiukuttele, mene sinäkin sinne ensi miittiin, ni pääset sinäkin imemään kanssafamilaisen munaa.

Siis ei toi miitti mua hämää. Eikä siellä ilmeisesti kaljahuuruissa sovittu yön aikainen spämattack. Mut hei, läppä vanheni aikoi sit ja tota vitun kuraa puskee edelleen. Jos toi vammanen paska ei sais osakseen sosiaalista hyväksyntää teiltä hyviltä internetystiksiltä, niin hassunhauskat spigidispämmerit hiffais, etteivät ole oikeasti yhtään hauskoja, eivät vain osaa. Joten jos se dikkien imeminen loppuis ja sit kans palattas maan pinnalle sieltä vääristyneen "minähän olen hauska.kaikki täällä nauravat mun jutuilleni"-itsekuvan sfääreistä. Jookosta?
Lainaus käyttäjältä: "DAS"
Lainaus
Tää vitun ilmiö, että kaiken maailman villeitälöiden sun muiden ajatusmaailmoja läpällä apinoiva jengi hyökkää tänne provosoimaan naurujen toivossa. Mä oon melko varma, että tän paskan takana on joku internetystävistä koostuva "asenneporukka", jota vituttaa "hippien tekopyhä oikeamielisyys". Eli ns. idiootteja. Vitusti rassia. Teinä en nauraisi.
ei muuten huono analyysi ollenkaan...

Onks insidetietoa?

Hasaspigu

« Vastaus #2178 : 12.07.2009, 14:15 »
mä annan suunnatonta rispektiä rookielle siitä, että se edelleenkin jaksaa postailla asiallisia vastauksia näille kaikille idiooteille ja moderoida tätä vitun typerän onelinerin sisältävien, väkisin väännettyjen spämmitopikkien käsiin räjähtänyttä kaatopaikkaa :thumbup:

paskaa kaatuu niskaan erityisesti nimimerkin leonardonvinssi suuntaan. noin mukahauskaan homoon en taida olla aikaisemmin törmännyt. sama pätee kyllä aika helvetin moneen muuhunkin hassuttelevaan landeen.

Sensei_Nikke

• Vieras
« Vastaus #2179 : 12.07.2009, 14:30 »
Facepalmia ja myötähäpeää kaikille, jotka edelleen jaksavat tosissaan itkeä siitä kuinka spämmi tuhoaa maailman jne. Vinkki: älkää lukeko niitä? Koko Yleinen keskustelu -osio on täynnä asiallista keskustelua poliittisista ja ideologisista aiheista ja siellä pyörii runsaasti eri näkökantoja liputtavia kirjoittajia, mm. Rookie, Proffit, Taustavoima, Kipe82 yms yms. Jos TEITÄ ei joku satunnainen spämmi satu huvittamaan, se ei tarkoita etteikö se saattais naurattaa meitä muita. Ärsyttää helvetisti tollanen "lopettakaa nyt vittu, en pidä tosta" -asenne.

olenko

« Vastaus #2180 : 12.07.2009, 14:40 »
Jospa nyt lukisit esimerkiksi sen aloitusviestin.
Lainaus käyttäjältä: "bloge"

Elikkäs... jokaisella on varmasti mielessä joku familainen, joka on mielestäsi
kirjoitusten ja mielipiteidensä perusteella joko helvetin hyvä tyyppi tai aivan täysi pelle!?
--
Valittaa ei saa vaikka joku haukkuisi sua ;) Antaa palaa perskeles!

Ja menisit muualle itkemään siitä, etteivät kaikki tykkää sinun hauskoista internetkavereistasi.

Wednesday

« Vastaus #2181 : 12.07.2009, 14:43 »
Späm-aallon tuoreudessa ja hauskuudessa kyllä raaka laimentuminen. Multakin unohtui perustaa pitkään suunniteltu ja hekoteltu Ku oliot-topikki miitin jälkeen, mut nyt taas asija kiriotetaan. :(

olenkolle giganttisen vakava kissa ja pahoittelut hänen Aikuisten Oikeen Fiksun Internetin tuhoamisesta.

asmc

« Vastaus #2182 : 12.07.2009, 19:53 »
Hasaspigun ylimielistä analyysiä mista tahansa on ärsyttävä lukea. Kritiikkii lähtee sinne ja tänne mut vaikutat itse aika turhalta tyypiltä. Sun kirjottelua lukiessa mulla on sama olo kun lukisin akuankkaa missä esiintyy musta Pekka. Ainoo ero että musta Pekalla on jotain merkitystä vaikka onkin varsin turha jätkä.
Eli risuja.. Ei kiinnosta äijän riehumiset..

asmc

« Vastaus #2183 : 12.07.2009, 19:56 »
Hoppari187:lle :thumbup:

Jos se on todellinen... :D

Hasaspigu

« Vastaus #2184 : 12.07.2009, 21:53 »
Lainaus käyttäjältä: "Tsee-"
kitikitikiti]

uuh/uuh. onnea vaan sinne nurmijärvelle

kruuna

« Vastaus #2185 : 12.07.2009, 22:18 »
Lainaus käyttäjältä: "rakelk"
kruunalle
Kiitti :) Ihan nätti. Mikä kukka toi on? Rakelk:lle kans kukkaa.

rakelk

« Vastaus #2186 : 14.07.2009, 13:24 »
iaaa, tais olla orkidea...tai lilja :D Kiitos kukasta :heart:

reef

« Vastaus #2187 : 14.07.2009, 13:42 »
Lainaus

Sensei_Nikke

Facepalmia ja myötähäpeää kaikille, jotka edelleen jaksavat tosissaan itkeä siitä kuinka spämmi tuhoaa maailman jne. Vinkki: älkää lukeko niitä? Koko Yleinen keskustelu -osio on täynnä asiallista keskustelua poliittisista ja ideologisista aiheista ja siellä pyörii runsaasti eri näkökantoja liputtavia kirjoittajia, mm. Rookie, Proffit, Taustavoima, Kipe82 yms yms. Jos TEITÄ ei joku satunnainen spämmi satu huvittamaan, se ei tarkoita etteikö se saattais naurattaa meitä muita. Ärsyttää helvetisti tollanen "lopettakaa nyt vittu, en pidä tosta" -asenne.

Kuka vittu nyt tollasta on sanonu.... eiköhän kaikki ymmärrä että kyseessä on hiekkalaatikko. Känni/Spämmi/Random topikeissa ei oo mitään pahaa, mutta kun jotkut käyttäjät tukottavat foorumin mukahauskalla PASKALLA... EI NABISE!! Enemmän tunnen myötähäpeää kaikkia dyckraidereita kohtaan jolla on toi "antaa kaikkien idioottien kukkia" asenne.

antti-la

« Vastaus #2188 : 14.07.2009, 14:03 »
x
« Viimeksi muokattu: 19.02.2013, 13:45 kirjoittanut antti-la »

Sneaker

« Vastaus #2189 : 14.07.2009, 17:16 »
Vinssille hillittömät propsit. Se teki kaikkesa, bänniihän siitä seuras :cry:

Oy Basso Media ltd

Basso on kotimainen mediatalo vuodesta 2006. Se on radio, aikakauslehti, televisio ja nämä yhdistävä verkkosivusto ja -yhteisö. Bassoa käyttävät 18-34 -vuotiaat kaupunkilaiset.

Basso syntyi vuonna 2006, jolloin aikakauslehti Posse, internetissä toiminut Bassoradio ja verkkosivusto suomihiphop.com yhdistyivät saman nimen Basso alle.

yhteystiedot

Käyntiosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Kauppakeskus Kluuvi 3.krs
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Laskutusosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Ostolaskut 6260K
PL 72
00521 Helsinki

Mainosta!

Mediakortti

Riikka Reunanen
Kaupallinen johtaja
+358 50 587 8775
riikka(ät)basso.fi

Tommi Partanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 44 583 1415
tommi(ät)basso.fi

Heikki Pennanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 400 399 458
heikki(ät)basso.fi

Anniina Baumann
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 369 1652
anniina(ät)basso.fi

Niko Nakari
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 344 2925
niko(ät)basso.fi

Jarkko Strömberg
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 304 2585
jarkko(ät)basso.fi

Promootio

Otamme vastaan promot, demot, tiedotteet ja näytekappaleet postitse osoitteeseen:

Oy Basso Media Ltd.
Promootio
Kauppakeskus Kluuvi
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Tai sähköisesti seuraaviin osoitteisiin radio[at]basso.fi, toimitus[at]basso.fi tai info[at]basso.fi.

Copyright 2013 Basso Media Ltd. All rights reserved.