KIRJAUDU SISÄÄN

liity bassolaiseksi

VÄRITÄ SAITTI

ON AIR: Välitunti 00:00-10:00

SHOUTBOX

Kommentointi vaatii rekisteröitymistä

ARTIKKELIT

TWITTER @bassomedia

TWITTER DJ-OHJELMAT

KESKUSTELU

ÄÄNESTYS UP IN THIS- Seurusteletko? Yleinen rakkaustopic :) (Luettu 219197 kertaa)

comedy

virallinen bassoparien lautapeli-ilta mascotissa perjantaina 29.6. ponderosa ja tempag ovat velvollisia osallistumaan, sillä minä ja ambulate olemme luoneet kyseisen tapahtuman. muut parit ovat vapaaehtoisesti tervetulleita!  :cool:

NO EI!! Just ennen miittiin lähtöä puhuttiin et tää pitäis toteuttaa, mutta siis ei ajateltu rajata osallistujia millään ihmissuhdekriteereillä.  :bof:

ota siis kulissivaimo/mies mukaasi  :cool:

Haha. Vapaaehtoiset saa ilmoittaa privalla itsestään.  :boss:

m. Oho menipäs quotet sekasin.

luukkumaakari

Ehdotan Bassopariskuntien yhteisparisuhdemiittiä. Kivasti nautimme hieman viiniä (viinaa), napostelemme fingerfoodia (pitsaa ja purilaisia) sekä pelaamme hieman seurapelejä (miehet tappelee keskenään). Eikö olis aika ihanaa? Toki ainoastaan pariskunnat joista molemmat foorumilaisia hyväksytään, muut sosialisoikoot ulkomaailmassa toimivien todellisten ihmisten kanssa.

Törkiää että peli-ilta oli mun idea alunperin mutta lähe nyt jonnekki Helsinkiin yksien lautapelien takia. Pelaan saatana Ripan kanssa Kimbleä kahestaan

KesoilinKunkku

• Vuoden bassolainen 2012
  • *
Keksintöä ei siksi pidä julkistaa ennen kuin patenttihakemus on tehty, koska julkiseksi tullut keksintö ei ole enää uusi eikä niin ollen patentoitavissa.

Keksinnön kehittämisvaiheessa on syytä olla varovainen siitä julkisuuteen annettavien tietojen suhteen. Keksintöä ei pidä kokeilla julkisilla paikoilla, ei esitellä messuilla tai lehdissä, ei kertoa siitä esimerkiksi esitelmässä tai painattaa siitä esitteitä ja levittää niitä ennen patenttihakemuksen tekemispäivää.

tempag

virallinen bassoparien lautapeli-ilta mascotissa perjantaina 29.6. ponderosa ja tempag ovat velvollisia osallistumaan, sillä minä ja ambulate olemme luoneet kyseisen tapahtuman. muut parit ovat vapaaehtoisesti tervetulleita!  :cool:

Voi että kun oon ehtinyt jo sopia jotain siksi päiväksi. Se on tosin aamuksi, mutta kun tuommoset saattaa aina venyä, niin on nyt kyllä todella vaikea lupautua. Pitäisi jo melkein ehkä kieltäytyä varmuudeksi :|

vii

taitaa olla finaalissa meikän juoksentelut pojan perässä, johon oon kuluttanut luvattoman paljon energiaa koko tän vuoden aikana. vastakaikua oon aina saannut vaihtelevalla menestyksellä mutten ikinä sen verran ku ois oikeestaan tahtonut. tein pari viikkoa sitten tosi rehtejä ja suoria ihastumistunnustamisia, joihin en ankeesti saannut ollenkaan vastausta, ees että ois saannut pakit.

äsken kun oltiin kavereitten kanssa autossa niin mun puhelin soi ja katoin että tää poika soittaa mulle. ennen vastaamista harrastin onnenkiljahduksia, mut sit tuli ilmi että sen asia olikin vaan se, että kenenköhän numero toi ylipäätään on. no, vittu okei. eipä meillä muuta tsättäiltävää ees ollut.

höh, luovutan. harmittaa ärsyttää suruttaa. saatana

IsoDikkiJake

taitaa olla finaalissa meikän juoksentelut pojan perässä, johon oon kuluttanut luvattoman paljon energiaa koko tän vuoden aikana. vastakaikua oon aina saannut vaihtelevalla menestyksellä mutten ikinä sen verran ku ois oikeestaan tahtonut. tein pari viikkoa sitten tosi rehtejä ja suoria ihastumistunnustamisia, joihin en ankeesti saannut ollenkaan vastausta, ees että ois saannut pakit.

äsken kun oltiin kavereitten kanssa autossa niin mun puhelin soi ja katoin että tää poika soittaa mulle. ennen vastaamista harrastin onnenkiljahduksia, mut sit tuli ilmi että sen asia olikin vaan se, että kenenköhän numero toi ylipäätään on. no, vittu okei. eipä meillä muuta tsättäiltävää ees ollut.

höh, luovutan. harmittaa ärsyttää suruttaa. saatana

siirry seuraavaan vaan, miehenä sanoisin et aika saamattomalta kaveri vaikuttaa ei pahalla kenellekkään

kyl niit löytyy muitakin, jos ei nyt niin huomenna

cchil

• Moderaattori
Oon lapsellisen ja naurettavan ihastunut työpaikalla. Emme tee töitä yhdessä mutta törmäämme lähes päivittäin. Moikkaamme, koska se kuuluu hyviin tapoihin.

Dear Eki, mitä teen? Nuori mies on niin kuuma, että siihen ihastuu helposti kaksi sataa tyttöä joka kesä noin viidestä sadasta kesätyötekijästämme, jos lasken ulos heteropojat ja osan seurustelevista tytöistä.

Idan-Jaakko

tapa se

IsoDikkiJake

Oon lapsellisen ja naurettavan ihastunut työpaikalla. Emme tee töitä yhdessä mutta törmäämme lähes päivittäin. Moikkaamme, koska se kuuluu hyviin tapoihin.

Dear Eki, mitä teen? Nuori mies on niin kuuma, että siihen ihastuu helposti kaksi sataa tyttöä joka kesä noin viidestä sadasta kesätyötekijästämme, jos lasken ulos heteropojat ja osan seurustelevista tytöistä.

some goo old chitchat yo
sun tarvii käyttää sun naisellista flirttii ja testaa tajuuks se

azg

tapa se
Toimii. Ainakin saa jakamattoman huomion.

Ennole

some goo old chitchat yo

Yhhyh ei tämmösiä työpaikalla. Josse ois tarpeeksi ihana niin tietäisit kyllä mitä tekisit. Jos on ihan pakko kisutella tee se salassa ettei kanssatyöntekijät joudu kärsimään :-----D Laita vaiks PRIVAA, eli salainen lappu niinkö ala-asteella tai kisuttele facebookissa niinkö kaikki epäsosiaaliset ihmiset.

IsoDikkiJake

some goo old chitchat yo

Yhhyh ei tämmösiä työpaikalla. Josse ois tarpeeksi ihana niin tietäisit kyllä mitä tekisit. Jos on ihan pakko kisutella tee se salassa ettei kanssatyöntekijät joudu kärsimään :-----D Laita vaiks PRIVAA, eli salainen lappu niinkö ala-asteella tai kisuttele facebookissa niinkö kaikki epäsosiaaliset ihmiset.

pieni flirtti on aina paikallaan

cchil

• Moderaattori

some goo old chitchat yo

Veikkaan kyllä että kilpailu ko. jätkän huomiosta on niin kova, että jättäydyn vaihtoaitioon heti alkutekijöissä. Meillä toi tytöt/pojat-suhde työntekijöissä on niin radikaali, että yhdelle pojalle olis tyttö joka sormelle ja silti osa nartuista jää rannalle ruikuttamaan.

Janidubb

some goo old chitchat yo

Veikkaan kyllä että kilpailu ko. jätkän huomiosta on niin kova, että jättäydyn vaihtoaitioon heti alkutekijöissä. Meillä toi tytöt/pojat-suhde työntekijöissä on niin radikaali, että yhdelle pojalle olis tyttö joka sormelle ja silti osa nartuista jää rannalle ruikuttamaan.

Nii että ei teillä duunia ois?

IsoDikkiJake

paskanmarjat, ei kannata jättäytyy vaihtoaitioihin todellakaan. Vaikka teillä olis sata tyttöö kohti yhtä jäbää ni mistä sä voit tietää tykäiskö se susta silti eikä muista - muuta kun yrittämällä - ehkä toi jäbä on niinku moni muukin tyyppi ettei vaan ite uskalla tehä alotetta vaikka tuntuukin varmaan oudolta että jos on komee niin luulis et on tosi rohkeekin samassa paketissa (tää missä monet naiset on usein hyvin väärässäkin)

Oy Basso Media ltd

Basso on kotimainen mediatalo vuodesta 2006. Se on radio, aikakauslehti, televisio ja nämä yhdistävä verkkosivusto ja -yhteisö. Bassoa käyttävät 18-34 -vuotiaat kaupunkilaiset.

Basso syntyi vuonna 2006, jolloin aikakauslehti Posse, internetissä toiminut Bassoradio ja verkkosivusto suomihiphop.com yhdistyivät saman nimen Basso alle.

yhteystiedot

Käyntiosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Kauppakeskus Kluuvi 3.krs
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Laskutusosoite:
Oy Basso Media Ltd.
Ostolaskut 6260K
PL 72
00521 Helsinki

Mainosta!

Mediakortti

Riikka Reunanen
Kaupallinen johtaja
+358 50 587 8775
riikka(ät)basso.fi

Tommi Partanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 44 583 1415
tommi(ät)basso.fi

Heikki Pennanen
Asiakkuuspäällikkö
+358 400 399 458
heikki(ät)basso.fi

Anniina Baumann
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 369 1652
anniina(ät)basso.fi

Niko Nakari
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 344 2925
niko(ät)basso.fi

Jarkko Strömberg
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 304 2585
jarkko(ät)basso.fi

Promootio

Otamme vastaan promot, demot, tiedotteet ja näytekappaleet postitse osoitteeseen:

Oy Basso Media Ltd.
Promootio
Kauppakeskus Kluuvi
Aleksanterinkatu 9
00100 Helsinki

Tai sähköisesti seuraaviin osoitteisiin radio[at]basso.fi, toimitus[at]basso.fi tai info[at]basso.fi.

Copyright 2013 Basso Media Ltd. All rights reserved.