Kirjoittaja Aihe: Yleinen palautekeskustelu uudesta sivusta (bugit, toiminnallisuudet, kysymykset)  (Luettu 25674 kertaa)

Poissa Laatikko

• Jäsen
    • Profiili
Onko tää fontti pienentyny? Tuntuu siltä. Saako suurenettua?

Poissa caffi

• Jäsen
    • Profiili
Oon jo tottunu, mut yhtä juttua vanhasta Bassosta jäin kaipaamaan:
Kommenttien tykkäys  :boss:
varmaa kyl sanottu jo, en jaksanu lukee kaikkii noit raivotuksii..

Paikalla aturtur

• Moderaattori
  • Jäsen
    • Profiili
Jukka-1:lle ja villek:lle ruusuja, kun jaksaa fiksata tätä boardia entistä ehompaan kuntoon!
Kyllä tää tulee olemaan huippu! :thumbup:

Poissa tumma_latino

• Jäsen
    • Profiili
Oon jo tottunu, mut yhtä juttua vanhasta Bassosta jäin kaipaamaan:
Kommenttien tykkäys  :boss:
varmaa kyl sanottu jo, en jaksanu lukee kaikkii noit raivotuksii..

+1 (Oli pakko laittaa näin, KOSKA EI  VOI TYKÄTÄ.)
« Viimeksi muokattu: 22.02.2012, 23:42 kirjoittanut tumma_latino »

Paikalla KesoilinKunkku

• Jäsen
    • Profiili

Poissa arc

• Jäsen
    • Profiili
tämä:

1. Yleinen
2. Musiikki
3. Bassomedia
4. Tapahtumat
5. Kauppa
6. Hiekkalaatikko

ja tämä:

Tämän ongelman varmaan ratkaisis se, jos saatais takais nämä kaksi toimintoa, joita on jo aika paljon kaipailtu:
* Keskustelupalstalle mentäessä näkee suoraan kaikki viimeksi päivitetyt threadit eikä eri palstan päävalikkoa. Tää vois olla esim. valinnaisena vaihtoehtona oman profiilin asetuksissa, niin että nuo "hiljaiset käyttäjät" voi edelleen hypätä palstan päävalikkoon kun taas aktiivikäyttäjät vois mennä suoraan threadiluetteloon.
* Sivun alareunassa pitäisi olla dropbox-pikavalikko, jolla voi hyppiä palstalta toiselle.

Nää kaksi juttua oli foorumin edellisessä versiossa erittäin käytännöllisiä aktiivikäyttäjille, joten mä en näe mitään syytä miksi niitä ei otettu mukaan tähän uuteen versioon. Olisiko ne siis mahdollista saada takas?

paluu omaan viestiin lähettämisen jälkeen näyttää skulaavan, kiitos siitä!

Poissa surrur

• Jäsen
    • Profiili
Kirjotin hakukenttään sanan, heitti "ei tuloksia" -sivulle, jonka hakukenttään kirjoitin sen sanan vähän eri tavalla muotoiltuna. Tarjosi Virhe!-sivua, jonka hakukenttään kirjotin sen sanan vielä kerran uudestaan. Enteriä painamalla päädyin kauneimmatnaisettopikin ekalle sivulle, joka siis meni hyvin ohi tästä mun hausta. Ihan hyvää ajatuksenjuoksua toi että kun ei haulla löydä mitään niin tarjotaan ees naiskauneutta lohdutukseks. Ruusuja!

(mulla on ikävä vanhaa hakua joka uskollisesti löysi mulle asioita)

Poissa pikku-antti

• Jäsen
    • Profiili
Avauduin jo eilen hieman tästä Zapasnikille shoutboxissa, mut se käski tulla tänne. Mikä itseasiassa on ihan ok, koska 140 MERKIN RAJA SHOUTBOXISSA ON TÄYSIN NAURETTAVA!!!  :thumbdown: Meinasin tänäänkin kirjoittaa sinne jotain, mut kohtasin taas vaihteeks ongelmia:
1) Sivu on tungettu niin saatanan täyteen mainosta ym. turhaa banneria, että kännykällä käyttö on ihan helvetin vaikeeta! 2krt painoin kesken kirjoituksen huti jostain kirjaimesta, osuin linkkiin tai mainokseen ja *HUPS* olin jollain ihan toisella sivulla.

2) Lopulta koitin kirjoittaa tekstiviestin, mistä oisin valmiin tekstin copy+pastennu shoutboxiin ja selvinny näin vähemmällä basso.fi sekoilulla. Toisen lauseen puolessa välissä tuli merkkiraja täyteen joten heitin koko paskan roskakoriin ja aloin mököttää.

Alareunan radiopalkki on ihan kiva idea, mutta pari epäkohtaa olen siinäkin huomannut.

1) Jos avaa esim useamman keskustelun erillisiin välilehtiin, lähtee radio pyörimään jokaisessa erikseen. Koitin äsken lukea kolmea keskustelua samanaikaisesti hieman vertaillen, mutta yht'äkkiä iski todella psykedeelinen olo, ku Zapasnik alkoi huutamaan kolmoiskaanonina korviin. Eikö voisi olla niin, että joka kerta kun avaa sivun, painetaan play uudestaan? Tai eikö se voi tunnistaa, että radio soi jo? Mä en tiiä noist koodailuhommist mitään, mut ois kiva, jos näkis jotain tälle tehtävän...

2) Itse jätän monasti toimistolla koneen päälle yöksi ja myös selaimen auki. Yllätys on aina suuri, kun tulen aamulla toimistolle, otan sen kupin kahvia ja avaan streamin odottaen Toimistoradiota ja kuitenkin kuulen esim Tuken ja Jusan. Soitin siis ihan oikeesti pausettaa lähetyksen ja jatkaa siitä, mihin viimeksi jäätiin, vaikka se olisi seuraavana päivänä?!? Miksi?

Yleisesti kännykällä käyttö on todella vaikeeta, kun bannerit, mainokset ja erilaiset videot/soundcloudtoistimet työntyy shoutboxin päälle ja esim shoutboxin nappi on niin pieni, että saa olla todella fakiiri siihen osuakseen. Lisäksi Mobiililaitteiden sanakirja ei enää toimi millään tasolla shoutboxissa. Ei siis edes siten, että sais lauseen alkuun ison kirjaimen...  :no:
 Onko Basso harkinnut oman mobiilisovelluksen kehittämistä? Siitä on mielestäni monasti ollut puhetta, ainakin toiveita kuulijoilta. Joku suht simppeli, missä olisi perusmuodossaan shoutbox ja soitin (esim mallia vanha "avaa soitin uuteen ikkunaan" -näkymä) ja mahdollisesti siitä pääsis sit lukemaan pelkistettyjä versioita jutuista, ehkä pääsis bassotv:n puolelle ja keskusteluihin. Ja siis pääideana, että softa ois kevyempi ku tää naurettava uus sivu, mikä aiheuttaa terveellekin ihmiselle epilepsiaoireita...

Pääasiallisesti tuli nyt risuja, jokunen ruusun terälehti ehkä välissä,. mutta minkäs teet. Kehuja tulee heti kun on aihetta. Tää ainakin oli tarkoitettu palautteeksi, ei valitukseksi...

Paikalla Rippa

• Jäsen
    • Profiili
    • Tymblrrrrr
Tuskin se pieni scrollaaminen jo boardin tuntevalle osastolle on niin ylivoimaisen vaikeaa?

:cry:

Kaupoissakin eniten myyvät tuotteet laitetaan mahdollisimman hankalaan paikkaan löytää
« Viimeksi muokattu: 23.02.2012, 10:33 kirjoittanut Rippa »

Poissa vilkkis

• Moderaattori
  • Jäsen
    • Profiili
    • Last.fm
Meikän mielestä tää foorumi on ny paras mitä seo koskaa mun aikana ollu.

Poissa saelli

• Jäsen
    • Profiili
1) Sivu on tungettu niin saatanan täyteen mainosta ym. turhaa banneria, että kännykällä käyttö on ihan helvetin vaikeeta! 2krt painoin kesken kirjoituksen huti jostain kirjaimesta, osuin linkkiin tai mainokseen ja *HUPS* olin jollain ihan toisella sivulla.

Tästä muuten pitikin avautua, mun Androidilla Maxthon Browser tai Dolphin ei kumpikaan edes pysty lataamaan tuota yläpalkkia -> ei oo mahdollista lukea keskustelufoorumia kännykällä. Miksi näin? Taitaa olla aikalailla ainoo saitti, joka ei toimi tolla puhelimella... Onko tähän tulossa muutosta?

Meikän mielestä tää foorumi on ny paras mitä seo koskaa mun aikana ollu.

Suunta on erittäin hyvä, mutta on tässä vielä paljon tekemistä. Tollasilla lauseilla sä moderaattorina annat kuvan, että muut käyttäjät on idiootteja ja valittavat tyhjästä ja tosta paistaa läpi, että sä sanot noin ainoastaan, koska sun "kuuluu" sanoo niin.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2012, 10:32 kirjoittanut saelli »

Paikalla assap

• Moderaattori
  • Jäsen
    • Profiili
Tosiaan joku m.basso.fi ois aika jees. Simppelisti radio namiska +muutama uusin uutinen sivulla. Toi etusivu vois olla vähän paremmin järjestelty. Onhan toi ihan jees et ei oo vaan alekkain mut vähän paremmin vois rajata artikkelit, bassotv, musiikki jne?

Poissa Tuomas_A

• Jäsen
    • Profiili
Tuskin se pieni scrollaaminen jo boardin tuntevalle osastolle on niin ylivoimaisen vaikeaa?

Kaupoissakin eniten myyvät tuotteet laitetaan mahdollisimman hankalaan paikkaan löytää

Jep, tää on vähän se fiilis mikä tulee tosta, että "Basso Media" -osuus on laitettu foorumilla ylimmäiseksi, ja lisäksi uudistuksen myötä kaikkien on pakko mennä foorumille etusivun kautta, joten kukaan ei voi välttyä "Basso Medialta"... Eli pakotetaan jengi tsiigaamaan noita Basso-osioita, koska muuten siellä ei käytäis. Toisaalta, sivuston ylläpitäjät saa varmaan Google Analyticsin/tms. kautta tietää, missä foorumin alaosioissa on eniten kävijöitä, joten eikö olisi kaikkein loogisinta laittaa suosituin osio ylimmäiseksi, seuraavaksi suosituin sen jälkeen, jne? Vai onko niin, että tuo "Basso Media" on tosiaan foorumin suosituin osasto?

Poissa JeesMein

• Jäsen
    • Profiili

Jep, tää on vähän se fiilis mikä tulee tosta, että "Basso Media" -osuus on laitettu foorumilla ylimmäiseksi, ja lisäksi uudistuksen myötä kaikkien on pakko mennä foorumille etusivun kautta, joten kukaan ei voi välttyä "Basso Medialta"... Eli pakotetaan jengi tsiigaamaan noita Basso-osioita, koska muuten siellä ei käytäis. Toisaalta, sivuston ylläpitäjät saa varmaan Google Analyticsin/tms. kautta tietää, missä foorumin alaosioissa on eniten kävijöitä, joten eikö olisi kaikkein loogisinta laittaa suosituin osio ylimmäiseksi, seuraavaksi suosituin sen jälkeen, jne? Vai onko niin, että tuo "Basso Media" on tosiaan foorumin suosituin osasto?

Mulla ainakin kirjainmerkki tuo suoraan viestit edellisen käynnin jälkeen - osioon.

Poissa Tuomas_A

• Jäsen
    • Profiili
Mutta sinne osioon ei pääse ennen kuin on kirjautunut sisään (toisin kuin uudistusta ennen pääsi "viimeksi päivitetyt threadit" -osioon). Eli joka tapauksessa pitää kirjautua sisään -> klikata "Keskustelu" -> tuijottaa noita "Basso Media" -juttuja -> klikata "Viestit edellisen käynnin jälkeen".

Kommentointi vaatii rekisteröitymistä