16.06.2010 10:38 (muokattu 18.06.2010 09:44)
Basso DJ / Offline
Aito ja alkuperäinen maailman ensimmäinen 100% suomiräpille omistettu klubi is back niin ku Andy McCoyn konikoukku!
Suomisaundia luukutetaan ISOSTI 2.7.10 Redrumissa, joka on tunnettu loistavasta äänentoistostaan. Lauteilla tulette näkemään itse ug-legenda Eino Antiwäkin sekä kovassa nosteessa olevan Timi Lexikonin. Tiskijukkina levyjä pyörittävät suomiräpspesialisti DJ Sir Jake sekä jo 90-luvulla duussinsa maksanut DJ Hiihtopipo.
Liput 8 euroa.
basso radion suosituimman erikoisohjelman Kultabassokerhon juontajana tutuksi tullut Jii-Pee "rookie" Hietsilta houstaa bileet ja näyttää rahasta tissejä.
"MAAILMAN SUOMIRÄPEIN SHOW"
Tule ja supporttaa meininkiä, menossa mukana Basso ja Ramin Välitys.
Tsek:
http://www.facebook.com/event.php?eid=130645326961575&ref=ts

17.06.2010 23:19
Jäsen / Offline
Ei kai vaa oo k 18
18.06.2010 00:22
Jäsen / Offline
juupeli kirjoitti:
Ei kai vaa oo k 18
Taitaapi olla.
18.06.2010 15:59
Basso DJ / Offline
Jes, on kyllä k-18, mutta yläikärajaa ei ole!
Kuunnelkaa Kultabassokerhoa lauantaisin, laitan tossa lähempänä varmaasti lippuja jakoon jne.
18.06.2010 16:02
Basso DJ / Offline
Ai niin kuva unohtu, tässä nimimerkki Seagal viime klubin tiimellyksessä:

24.06.2010 10:09
Basso DJ / Offline
Tuleeko bassolaisia meidän tansseihin?
24.06.2010 11:25
Jäsen / Offline / MJÖTÄÄH
rookie kirjoitti:
Joenzoo-edustus mitä luultavimmin paikalla. Toki toivon ja OLETAN, että jengillä riittäis sympatiaa junamatkoista köyhtyneelle (ei alennuksia, päälle 60 euroa suuntaansa

) matkaajalle sen verran, että joku viitsisi tarjota meikälle tuopin tms. Todennäköisesti tämä menee taas ihan toisinpäin, mutta toivossa on hyvä elää.
24.06.2010 11:31
/ Offline
Jätän väliin. On sen verran lamet esiintyjät.

24.06.2010 11:31
Jäsen / Offline
Mä menin pitkälti tämän takia ostamaan Timi Lexikonin cd:n, että saisi mahdollisimman paljon irti. Mutta se kantsii ostaa muutenkin ihan tiedoksi vain!
24.06.2010 12:38
Basso DJ / Offline
PTG:
/
Avaa Youtubessa
Sairas Takkinen, olet muuten väärässä, esiintyjät ovat dope, sinä tulet ja ne on sun lemppareita.
24.06.2010 19:57
/ Offline
PeteTheGreat kirjoitti:
rookie kirjoitti:
Joenzoo-edustus mitä luultavimmin paikalla. Toki toivon ja OLETAN, että jengillä riittäis sympatiaa junamatkoista köyhtyneelle (ei alennuksia, päälle 60 euroa suuntaansa
) matkaajalle sen verran, että joku viitsisi tarjota meikälle tuopin tms. Todennäköisesti tämä menee taas ihan toisinpäin, mutta toivossa on hyvä elää.
Siis mitä vittua, aiot maksaa yli 120e pelkistä matkoista tänne? Melkeinpä neuvottelujen paikka, Brädille vielä erikseen

.
24.06.2010 20:19
Jäsen / Offline / ei.
Turusta TULLAAN ja mullekin saa tarjota. Ei siksi että junaliput maksaisivat jotenkin erityisen paljon, vaan siksi että mulla on mattoveitsi.
25.06.2010 00:31
Jäsen / Offline
rookie kirjoitti:
esiintyjät ovat dope
varsinkin Ghettotarzan Eino Antiwäkki. Onko Gasellit myös mestoilla, aiemmin oli sellaista puhetta?

25.06.2010 01:11
Jäsen / Offline / go play video game
jätän väliin, hengaan princepäissäni tanskassa tuolloin.
25.06.2010 04:58
sixpenny kirjoitti:
Siis mitä vittua, aiot maksaa yli 120e pelkistä matkoista tänne? Melkeinpä neuvottelujen paikka, Brädille vielä erikseen
.
No pakkohan se, ei täältä muuten pääsis minnekään.

25.06.2010 14:50
Jäsen / Offline / revi kerho ylös
Nimee listaan vittu.
25.06.2010 15:04
Jäsen / Offline / Onhan tämä toisaalta toki internet.
SEAGAL kirjoitti:
Nimee listaan vittu.
Joutunen ilmoittamaan tiedon, että Kesoilin uusista kalusteista perittiinkin jälkeenpäin yllättävän suuria summia, joten säästötoimiin vedoten nimeä listalle (+avec) tai tulee naamarista.
25.06.2010 23:36
Jäsen / Offline / Mainstream: dick suck, Underground: no cash
paikalla toki

26.06.2010 19:56
/ Offline
jos on euron stobet nii tuun?
28.06.2010 15:56
Basso DJ / Offline
Kilpailu!
Parhaalla selityksellä/perustelulla voi nyt voittaa nimen KBK-Klubin paha maineiselle nimilistalle, luvataan nyt ainakin ensi hätään nimet listalle 5:lle parhaalle selittäjälle.
Pete ja sairas yms. nyt on niiden koottujen selityksien aika.

28.06.2010 16:17
Moderaattori / Offline / Boom!
rookie kirjoitti:
Kilpailu!
Parhaalla selityksellä/perustelulla voi nyt voittaa nimen KBK-Klubin paha maineiselle nimilistalle, luvataan nyt ainakin ensi hätään nimet listalle 5:lle parhaalle selittäjälle.
Oon mode.
28.06.2010 17:58
Jäsen / Offline / tinneri timo söi oikeesti kolmekymmentä ampiaista
Aattelin tulla kattoo Einon keikkaa tonne JP:n klubille. Meni viime yrityksellä muisti jo ennen keikan alkua.
Rommi.
"Sä tuikit Alkon valaistukses niinku Pohjäntähti/ Kun tartuin ekan kerran pulloon käsist ohjat lähti"
28.06.2010 18:42
Jäsen / Offline / revi kerho ylös
Nimi listaan, koska crip walk. NUFF SAID MJÖTÄH
28.06.2010 18:48
Olen Basson elämättömin luuseri jo vuodesta 2005. Ansaitsen sääliä.
28.06.2010 19:22
Jäsen / Offline / ei.
Tiedän missä lapsenne käyvät koulua. Nimi listaan.
28.06.2010 21:27
/ Offline
rookie kirjoitti:
Kilpailu!
Tuikkaan sun turbiinin liekkeihin jos ei nimee näy listas.

en kyllä tiiä tuunko vaikka nimen pistäisitiki listaa. oon nimittäin kuullu huhua että punasenhuoneen keppanat on helevetin kalliita

änpee:K.G.B. Kaukovainio - Rastat Palaa
29.06.2010 00:21
Jäsen / Offline / Onhan tämä toisaalta toki internet.
rookie kirjoitti:

29.06.2010 00:39
Jäsen / Offline / on sullakin fantasiat...täytä ensin 18 ja ole nainen © djpate246
ryyppään luultavasti nyt viikon aikana kaikki rahani, joten joudun repimään viimeiset pennoset luultavasti sisäänpääsyyn, ja jään kuivin suin ilman wesautettua sisäänpääsyä

29.06.2010 05:24
/ Offline
PeteTheGreat kirjoitti:
Olen Basson elämättömin luuseri jo vuodesta 2005. Ansaitsen sääliä.
Nokitan vuodella 2003 ja vaikka tulisinkin paikalle, ei mitään toivoa että saisin - huomattakoon vielä sukupuoli, jolla pitäisi normaalisti natsata viimeistään siinä vaiheessa, kun jalat eivät enää kanna ja kaikki seuralaiset näyttävät Teuvo Lomaneilta. Viime klubilla sain kivat dissit freestyleissä Kosolalta (?), mutta olen vakavasti sitä mieltä, että jatkossakin Seagalin pippelinvilautukset tulee saada tallennettua kämäisen kameran 2 GB muistikortille. Syökää huorat pullaa!

29.06.2010 10:26
Jäsen / Offline
Jos säälipisteillä yritetään karauttaa voittoon, niin mä olen onnettomassa flunssassa ja joudun olemaan töissä ilman lomaa vielä kaksi täyttä kuukautta. Nimi listassa tekisi mut ilman muuta niin hilpeäksi, että keuhkoja raastava yskä ja pään tukkoisuus häviäsivät sekunnissa. Ja tietty just ennen Redrumiin astumista, etten missään nimessä tartuttaisi ketään Bassolaista, huh. Lisäksi ain laulain työtäin tekisin onnellisena kesäni loppuun asti. Eli flunssa + työt + mun säälittävä anominen, mitäs muuta? Olen köyhä, mutta sillä ei ehkä kauheasti sympatioita heru, eikös se ole aika itsestäänselvyys. Mulla on nimittäin semmoinen epäilys, etteivät kaikki muut nimeä listaan ruinaavat ole mitään upporikkaita pohattoja. Ainiin ja haluan jutella sixpennyn kanssa, koska se syö puuroa ja pyöräilee töihin.
Kirjaudu sisään kirjoittaaksesi palstalle.
Seuraa Bassoa