16.03.2010 18:29 (muokattu 17.05.2010 12:27)
Jäsen / Offline / "Hän muistuttaa etäisesti entistä nuorisoidolia Pikku G:tä. Ilmeisesti h...
14€

16.03.2010 19:01
Jäsen / Offline / Asiakeskustelija
4:20

Heikki Kuula

Ootettu on, vielä näytebiisiä kehiin!
16.03.2010 19:12
Jäsen / Offline / jos sinulla on maailman ihanin heppa
Huhhuh! Nyt kyllä alko todellaki se FINAL VENAUS. Odotan x 1000. IHAN VITUN JEPA jne.

16.03.2010 21:16
Jäsen / Offline / lähinnä hv
Jumalodotus!
En keksi oikeastaan mitään muuta levyä mitä odottaisin enemmän.
Tosin voiko PLLP:n jälkeen kuin pettyä.
Heikki

16.03.2010 22:03
Jäsen / Offline / iha vitu jeap!
thumbs up!
16.03.2010 22:09
Jäsen / Offline
16.03.2010 22:29
Jäsen / Offline
Yliarvostettu kaveri, PLLP oli aikas surkia. Mut odotan innolla kehitystä. "Ei pidä ottaa itteensä"
16.03.2010 22:46
Jäsen / Offline
Toivosin Vhreen salmiakin tyylistä matskuu, mut nimi enteilee kyl Pee Ällän kaltasta kamaa. Kiinnostaa.
16.03.2010 22:51
Jäsen / Offline
centdawg kirjoitti:
Yliarvostettu kaveri, PLLP oli aikas surkia. Mut odotan innolla kehitystä. "Ei pidä ottaa itteensä"
Millä vitun mittarilla PLLP oli surkea? En tuputa mielipidettä, haluun vaan perusteluita.
Mä venaan ihan paskana.
16.03.2010 22:57
Jäsen / Offline / Minä olen ylösnousemus ja elämä!
irual kirjoitti:
Tosin voiko PLLP:n jälkeen kuin pettyä.
Punainen Planeetta ei kyl pettäny mua ollenkaan, taattuu Heikki laatuu! Odotan muna kovana

16.03.2010 23:03
Jäsen / Offline
SliCk_Inkinen kirjoitti:
Mä venaan ihan paskana.

16.03.2010 23:12
Jäsen / Offline
Johan sitä uutta Heikkiä on ootettukki

Odotukset pilvissä
16.03.2010 23:25
/ Offline
Ei tää voi olla kuin kova julkaisu. Toivottavasti taso ei paljon laske PLLP:stä.
Ps. Pistäkää joku hemmetin kova näytebiisi kehiin

16.03.2010 23:33
Jäsen / Offline
16.03.2010 23:37
Jäsen / Offline
Nova kirjoitti:
Odotukset pilvissä
17.03.2010 07:17
Jäsen / Offline
Odotan kyl helvetisti!
Suomen kovin RÄPPÄRI heittämällä, toivottavasti promot hoidetaan kunnolla et muutkin kuin vannoituneimmat hiphopin kuuntelijat löytäis tän levyn.
Mun mielestä Heikki kuuluu suomen huipulle lyyrisesti, samaan kastiin ku esim. Alanko, Röyhkä, Paula Vesala ym. ym.
Blacksuomi!
17.03.2010 10:41
Jäsen / Offline
SliCk_Inkinen kirjoitti:
Millä vitun mittarilla PLLP oli surkea? En tuputa mielipidettä, haluun vaan perusteluita.
Nyt kun kuuntelin pitkästä aikaa uudestaan, ei se niin paska ookkaan. Mutta ei täysin iske kumminkaan. Perusteluks vois heittää, että jollain tasolla Heikin flow ärsyttää, joten ei ehkä kannattais odottaa uuttakaan levyy. Levyn pilaavia kappaleita: Cannathugs, Subutexprinssi, Isi itkee, Kallion kirkko. Jotenkin vaisuja suorituksia, voimattomia.

sille et laulaa ite mut ei toimi mulle. Punasinisii, Sporissa, Musta Päivä taas loistavia vaikka flow ärsyttäiskin.
Eli
-Flow
-Epätasainen suoritus
-ja ehkä ihan kuningas biititkin puuttuu
Arvostelin vähän turhan hätäsesti ja puoliks vanhoilla mielipiteillä.
(Vähän offtopic)
17.03.2010 11:00
Jäsen / Offline
Ai tämäkin tulee jo nyt keväällä! Huhh, kohta jo liikaa kovia julkasuita yhdelle keväälle. Maistiaisbiisei odotellaan..
17.03.2010 11:20
Jäsen / Offline / :O
centdawg kirjoitti:
[quote="SliCk_Inkinen"]Millä vitun mittarilla PLLP oli surkea? En tuputa mielipidettä, haluun vaan perusteluita.
Levyn pilaavia kappaleita: Cannathugs, Subutexprinssi, Isi itkee, Kallion kirkko. Jotenkin vaisuja suorituksia, voimattomia. quote]
Eli nopee johtopäätös kuuntelet Fintelligenssii ja Cheekkii... Kun kuljet kalliossa varo kujil ettet törmää ihmisiin jotka digaa Subutexprinssiii

17.03.2010 11:35
Jäsen / Offline
PLLP ja Punainen planeetta löytyy hyllystä ja Kuula oli ehkä vuoden 2009 kuunnelluimpia suomiräppäreitä meikän soittimissa. Juuri alkanu edellisten levyjen soittotahti hidastumaan, joten uutta matskua otan kyllä innolla vastaan.
Jos väkisin PLLP:stä pitää jotain parannettavaa keksiä, niin levy on ehkä vähän epätasainen.
Toi taas on vähän kaksiteräinen miekka, koska nyt parhaat styget kuten Hasla ei friistailaa, Isi Itkee, Musta päivä, Sporissa ja Subutexprinssi nousevat komeesti esiin. Joku Pese selkää on tullu skipattua melkein aina, mutta toisaalta toi styge taas toimii hyvin livenä.. Eli aivan loistava levy ja upeesta stadin slangin käytöstä lisäbonuspiste.
17.03.2010 12:04
Jäsen / Offline
BassoEscobar kirjoitti:
Eli nopee johtopäätös kuuntelet Fintelligenssii ja Cheekkii... Kun kuljet kalliossa varo kujil ettet törmää ihmisiin jotka digaa Subutexprinssiii 
No voi ny vittu... Perus ug-pellen kommentti. Jos joku ei pidä jostain ug-levystä, mistä itse pitää, heti kuuntelee Cheekkiä. Fintelligenssiä kyllä kuuntelen, Lisää levy nyt oli heikko esitys. Veikkaan että Mun Tie tai Maantie on jääny kuuntelematta? Mutta toisin kuin sä, vaivaudun edes katsastamaan mielestäni huonon levyn tehneen artistin uudemman tuotoksen.
Seuraavaan en jaksa edes vastata.
17.03.2010 13:49 (muokattu 17.03.2010 13:50)
Jäsen / Offline / :O
centdawg kirjoitti:
BassoEscobar kirjoitti:
No voi ny vittu... Perus ug-pellen kommentti. Jos joku ei pidä jostain ug-levystä, mistä itse pitää, heti kuuntelee Cheekkiä. Fintelligenssiä kyllä kuuntelen, Lisää levy nyt oli heikko esitys. Veikkaan että Mun Tie tai Maantie on jääny kuuntelematta? Mutta toisin kuin sä, vaivaudun edes katsastamaan mielestäni huonon levyn tehneen artistin uudemman tuotoksen.
Seuraavaan en jaksa edes vastata.
Huumoria hyvä mies huumoria

Mulle on sama mitä musaa ihmiset kuuntelee kuhan kuuntelee.
17.03.2010 15:01
/ Offline
irual kirjoitti:
Odotan muna kovana
17.03.2010 16:13 (muokattu 17.03.2010 16:17)
Jäsen / Offline / im blue dapadee
Kuula on kyllä kieltämättä kova, vaikka en ihan täysin allekirjotakkaa sitä hypee mitä tuntuu tulevan vähän joka tuutista. Tai jotenkin semmonen fiilis, että aina Heikin yhteydessä sanotaan miehen olevan aivan liian aliarvostettu tai julkasujen ohinukuttuja. En tiiä mihin noi perustuu, sillä kyl mun mielestä Kuulan mainitsemalla aina jengien päät kääntyy ja etenkin PLLP:stä jokasella on mielipide.
Mut kyllähän tässä nyt aika hyvin rakennetaa suomihopin parasta vuotta pitkään aikaan. Näitä vesi kielellä odotettuja julkasuja tuntuu tipahtelevan aikamoisella tahdilla. Kovan duunin joutuu kyllä tekemään jos aikoo PLLP:n tason ohittaa.
EDit: tai joo, luulen että tää viesti olis pitäny sanoo pari vuotta sitten.. ei se hype oo enää sitä, et heikki olis "tuntematon" tai "salaisuus", vaan sitä et se on kova
17.03.2010 16:25
Jäsen / Offline
17.03.2010 18:21
Jäsen / Offline
Fanittamatta kyseistä herraa liikaa: voiko näillä markkinoilla puhua, et jotain artistia arvostetaan liikaa?(ei nyt lasketa poskimiestä tähän). You better check yoself..
ps. Mies osaa kyllä sanottaa.
17.03.2010 18:44 (muokattu 17.03.2010 18:50)
Jäsen / Offline / Frank Armoton.
Ootellaan suurella mielenkiinnolla, ja ennenkaikkea näyte+hype -kappaletta.
Heikin nää myöhäsemmät matskut eritoten, on toiminu mulle aika napajepakympisti, siks ehkä ku omat elämänpiirit on täs 00530 alueella. Multa löytyy kyllä ymmärrystä niitä kohtaan, joille läpät ei niin toimi kun matsku räpätään aika vahvasti 'stadin kielellä'. Vois luulla ettei tää homma toimi jos omat kuviot on jossain siellä missä lehmät ammuu traktorin perävalot vilkkuu ja lapset päristelee kuusimetsien polkuja pisin pappatuntureilla. Tiedä sitte.
17.03.2010 23:20
Jäsen / Offline
Pakko heittää kommentti tosta "stadin slangi" hommasta ett kieltämättä oikein loistavaa! Se on mukava kuulla sitäkin musiikkia missä ei "ihan" joka kerta olla biitissä mukana ja ei "ihan" joka kerta kliinata koko levyä puhtaaksi pikseliksi, unohtamatta tamperelaiselle mielenkiintoista kielenkäyttöö. Onneksi tykkään ottaa asioista selvää. No tuostakin voi olla montaa mieltä ja levyjä voi miksata ja nauhottaa niin kauan ku haluaa.
Henkilökohtaisesti haluisin Heikiltä aiemmin kuultua "vuodatusta." Naapuris soi blues, Paita puhtaana, Moido, Eturivin tyttö. yms. Oke onhan noista jo aikaa ja toivottavasti ollaan yli päästy mutt noissa riimeissä on aika kovaa ytyä ja täältä suunnalta uskomatonta samaistumista sanoihin. Biittipuolelta odottelen Isi itkee, ASEnne yms. eli suoranaista klassikkokamaa.
Toivelista:
Akustista taustaa (saksofoneja, läskibassoja, rohinaa ja porinaa)
Rakkaustarinaa (hyvästejä, kirouksia, romantiikkaa ja menetystä)
18.03.2010 13:56
Jäsen / Offline
Huhhuh, oon odottanu jo et pääsee odottamaan levyn ilmestymistä!
Lahkeessa värisee kyl huolella, enkä puhu puhelimesta tai taskulampusta..
Nyt kun sais vähän maistiaisia levystä kuunteluun viel..

18.03.2010 16:14
Jäsen / Offline / http://www.soundcloud.com/murkkumise
Arvostan jos levykanteen päätyy kuva parin viikon takaiselta monsp tourin jatkoilta Turussa ku pari pissistä (sori jos ne oli jotain teiä muijia..) antoi tissisä hra Kuulalle valokuvattavaks
Gangstagangsta!
Kirjaudu sisään kirjoittaaksesi palstalle.
Seuraa Bassoa