Tapahtumat

Katso kaikki tapahtumat

Käyttäjät myyvät

Katso myyntipalsta

Televisio random

Rime

18.01.2011 Pelkät

Pian ensimmäisen albuminsa julkaiseva Rime-duo kävi Jaakon haastateltavana Hyvää huomenta Helsinki -ohjelmassa. Viimeisimpien kuulumisten ohella videolle tallentui live-esitys, jonka ad-hoc - periaatteella tehtyä kappalevalintaa voi vain ihastella. ...
Cultivate - The Pilot

25.05.2009 Cultivate

Welcome to Cultivate. A show about fashion, music, arts, the night and especially Helsinki. This first show is a pilot shot at 'Säde', with an interview of Proteus, one of the worlds leading hard style DJ's. Our host was also gladly amazed to find that there a...
Siirry televisio-sivulle

Tällä hetkellä Bassoradiossa

12.00-14.00: Välitunti

Siirry radio-sivulle
Kuuntele radiota

PASKASHERIFFIN PALUU [LOPPUUNMYYTY]

23.03.2010 11:55
Jäsen / Offline / HATERS GONNA DIE
Pyhimys on tukari.
23.03.2010 15:09
Jäsen / Offline
Hahahahha voi vittu, mun tilillä on 6.82 euroo. Ei vittu tsiisus tätä elämää...
23.03.2010 20:43
Jäsen / Offline
KeisariTatti kirjoitti:
Pyhimys on tukari.

Hahaha, pala nostalgiaa!

Saman niminen levy oli myös alkuperäisen Sheriffin satsissa.
23.03.2010 21:30
Jäsen / Offline
yks parhaista steen1 repertuaarin levyistä näin 3 kuuntelukerran jälkeen! Ja paleface oli pirun kova tosa yhteisbiisis
24.03.2010 00:36
Jäsen / Offline
Yo, tänään tilanneet/muiden pankkien tileiltä maksaneiden levyt lähtee postiin huomisaamuna. Alkaa olla kädet kipeät.

Levyn kansia on itseni lisäksi tehneet myös mun kaikki muksut, joten ei kandee ihan hirveesti ihmetellä. Eli happoisuusaste vaihtelee melkoisesti.

Erityiskiitos vielä niille, jotka ladattuaan levyn netistä ovat silti maksaneet. Älytöntä.
24.03.2010 00:57
/ Offline
Olin just tulossa kertomaan että eihän tässä malta nukkua kun venaa sitä settiä jota ropisee luukusta huomenna, levyn lisäksi tulossa muutakin. Niin rupesin tässä vaan kelaamaan että mistä muista pankeista, itse maksoin toissapäivänä OP:sta... No mut eiköhän se oo jo tulossa...
24.03.2010 11:27 (muokattu 24.03.2010 11:53)
Jäsen / Offline
Haha, nyt kolahti postista levy, toi "kansi" on kyllä helvetin asiallinen, pakko vaan hajota Pitääpä pistää kuunteluun..

edit.
..Ja ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen kolahti taas yhtä kovaa, kun aikasempikin tuotanto
24.03.2010 13:30
Jäsen / Offline
Vittu mää järkytyin näistä kansista mut sit tajusinkin että täähän on Mitä jengillä muuten on ollu kansissa? Multa ainakin löytyy punasella ja vihreellä kirjoitettu "Sää tuut vittu kuolee. Tajuutsä?" Tästä lähtien nähdään vaan painajaisii Stenkasta.. tai sen lapsista jotka ton on todennäköisesti kirjoittanu
24.03.2010 13:46
/ Offline
Tää levy on TAAS ihan mahtavaa tavaraa. Ihan vitun siistiä kuulla taas tätä kunnon Stenkkaa ja helvetin päräyttäviä raitoja, oujee
24.03.2010 14:04
Jäsen / Offline
TuomasV kirjoitti:
Vittu mää järkytyin näistä kansista mut sit tajusinkin että täähän on Mitä jengillä muuten on ollu kansissa? Multa ainakin löytyy punasella ja vihreellä kirjoitettu "Sää tuut vittu kuolee. Tajuutsä?" Tästä lähtien nähdään vaan painajaisii Stenkasta.. tai sen lapsista jotka ton on todennäköisesti kirjoittanu

Haha näit on vissii erilaisia. Mulla on punasen "Steen1" tägin alla mustalla piirretty palava rööki.

24.03.2010 15:16
Jäsen / Offline
TuomasV kirjoitti:

Mul on punanen ufo, jolla on rautapallo kettingil jalassa
24.03.2010 15:54
Jäsen / Offline
Kerkiääkö näitä vielä saamaan parin viikon päästä? Palkkapäivää odotellessa, that is.
24.03.2010 16:20
Moderaattori / Offline
Hyvältä kuulostaa!

Tilasin monspilta, tuin samalla monspia ja seppoa
24.03.2010 16:27
Jäsen / Online / Halpa hinta burnaa makuaistin
Tilasin poljettavalla tietokoneella, tuin samalla luontoa ja seppoa

Lähteekö levyjä postii millonka, kerkeekö loppuviikoks tulla?
24.03.2010 16:35
Jäsen / Offline / On naisissa ja maailmassa paljon hyvääkin kun ei odota liikoja.-Markore...
SliCk_Inkinen kirjoitti:

Erityiskiitos vielä niille, jotka ladattuaan levyn netistä ovat silti maksaneet. Älytöntä.

Wat? Onko tällänen mahis jossain? Laita ihmeessä johonki equaldreamsiin tms myyntiin?

Tai vaihtoehtosesti jos joku haluaa sendiä tän mulle ja laitan stenkalle sen 5e?
24.03.2010 17:11
Jäsen / Offline
Ite latasin kun tuli vastaan. Ajattelin kyllä tilata myös levyn. Jos levyt loppuu niin pistän Stenkalle sen femman tilille! Tää oli kova lätty! Pitää äijää tukea.
24.03.2010 17:19
Jäsen / Offline
funkkarissa oli ainaki melkonen läjä jäljellä, mut en sit tiiä mitä vauhtii noi lähtee.

ja mul oli kannes valvontakamera jonka pääl oli ilmeisesti lapsen piirtämä tikkuukko
24.03.2010 18:17
Jäsen / Offline
Mun levyyn oli piirrelty dollaria ja euroa ja kirjoitettu Sheriffiz. Olen pettynyt, kun muilla on ollut paljon hienompia levyn kansia.
24.03.2010 19:47 (muokattu 24.03.2010 19:47)
Jäsen / Offline
No mulla on vittu tappouhkaus siinä Ei mut oikeesti hiipi kyl pikku pettymys ku muilla oli kaikkii siistei kuvii ja mulla vaan 3 sekunttiin kirjoitettu teksti.
24.03.2010 19:49
Jäsen / Offline
TuomasV kirjoitti:
No mulla on vittu tappouhkaus siinä Ei mut oikeesti hiipi kyl pikku pettymys ku muilla oli kaikkii siistei kuvii ja mulla vaan 3 sekunttiin kirjoitettu teksti.

Emmä nyt sit tiä, et onko jollain hienompi ku toisella

24.03.2010 20:06 (muokattu 24.03.2010 20:11)
Jäsen / Offline
Hahahaha, laatu voi tosiaan vaihdella, kun kansien tekijöiden ikähaarukka on se 25 vuotta. Jotkut voi olla parempia kuin toiset, mutta näitä on nyt kuitenkin pitänyt tehdä sen melkein 400 zibbee. Idikset voi olla välillä vähän väsyneitä. Toivottavasti ceedeet toimii ja musiikki kelpaa.

Levyä on vielä kyl jäljellä, mutta laitan varmuuden vuoksi tähän topikkiin postanneille/postaaville kappaleet sivuun. Kiitos tuesta.

EDIT. Tänään lähti läjä levyä postiin ja huomenaamulla lisää.
24.03.2010 20:10
Jäsen / Offline
24h-kerho kirjoitti:
SliCk_Inkinen kirjoitti:

Wat? Onko tällänen mahis jossain? Laita ihmeessä johonki equaldreamsiin tms myyntiin?

Tai vaihtoehtosesti jos joku haluaa sendiä tän mulle ja laitan stenkalle sen 5e?

Mulla ei ole tähän osaa tai arpaa, kai se täällä jollain on.
24.03.2010 20:10 (muokattu 24.03.2010 20:16)
Jäsen / Offline
Tänään tuli levy ja kuunneltu on.. kaikki biisit kovuutta

Edit: tilasin monspin kautta ni ei ollu mitään kuvaa!
24.03.2010 21:06
/ Offline
Erittäin posittivinen levy, tuli mieleen parin kuuntelu kerran jälkeen Ei vaan aika hemmetin tiukkaa
24.03.2010 22:04
Jäsen / Offline
Mun levyn kansitaide koostui kahdesta sanasta; NII.vittu. Ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen
24.03.2010 22:17
Jäsen / Offline / Ismo Leikola.
Mitä pienet edellä, sitä isot perässä: Eli laitetaan nyt sit toi "omakin" kansi kaiken kansan ihailtavaks:

Suolakurkku

Hyvä levy.
Edelliset EP:t katosi jonkun autoon murtautuneen, ilmeisen hyvän musamaun omanneen, tyypin mukana. Muut levyt sentään jätettiin autoon
24.03.2010 23:05
Jäsen / Offline
lopetzo kirjoitti:

That does not sound right. Ei kuvaa kansissa, levyssä, vai kummassakaan? Ettei vaan Kepe oo dyykannu markkinoille? Pistä emailia, kyllä siinä jokin todiste pitää olla, ettei ole itse poltettu. Muutenhan tää painos vois olla vaik vittu ziljoona.
24.03.2010 23:15
Jäsen / Offline
SliCk_Inkinen kirjoitti:
lopetzo kirjoitti:

That does not sound right. Ei kuvaa kansissa, levyssä, vai kummassakaan? Ettei vaan Kepe oo dyykannu markkinoille? Pistä emailia, kyllä siinä jokin todiste pitää olla, ettei ole itse poltettu. Muutenhan tää painos vois olla vaik vittu ziljoona.

No siis ei picturee,mut tietty luki et "Steen123" levyssä. "kansissa" Nottingham. Mut tos nyt noist kuvist puhuttii,ni mainitsin vaan,mut tietty toi Teksti sen todistaa.
24.03.2010 23:22
Jäsen / Offline
Joo, ok. Ei kaikkiin ehtiny päräyttää mitään taideteosta. Noi piirrokset on tullu silloin, kun levy on vielä polttimossa kantta tehdessä. Tänään tullu piirreltyä enemmän, kun ei tartte vääntää montaa sataa kappaletta.

Tänään tilanneiden levyt huomiseen aamupostiin.
24.03.2010 23:25
Jäsen / Offline
TuomasV kirjoitti:

...Tappouhkaukset on mun tyttären kirjoittamia, se laulaa "Astronauttilaulussa." Joten kai se ny vähä saa uhkailla.
Kirjaudu sisään kirjoittaaksesi palstalle.
Siirry: