PASKASHERIFFIN PALUU [LOPPUUNMYYTY]

13.03.2010 21:55 (muokattu 26.04.2010 15:05)
Jäsen / Offline
Yes yes, eli eepee on valmis ja ihan hyvähän siitä tuli.

Hommat siis futaa kuten ennenkin: Levy maksaa kädestä käteen ostettuna viisi euroa, postitettuna seitsemän euroa. Jos haluat tilata levyn postitettuna, laita 7 euroa tilille 141250-51150 ja lisää viestikenttään oma nimesi ja osoitteesi. Kun siirto näkyy tilillä, lähetän levyn ilmoitettuun osoitteeseen. Allekirjoittanut kiittää jo etukäteen.

AVOIN KIRJE LEVYJÄ TILANNEILLE

Tää on nyt ehkä vähän melodramaattista, mutta nyt iso mies nielee täällä kyyneleitä. Mä oon näköjään lipsahtanut "Ihmeellinen on elämä" -elokuvan loppukohtaukseen. Mä en nyt osaa oikein pukea sanoiksi mun kiitollisuutta tuesta. Ei helvetti, levyn "painos" loppuu näköjään aika haipakkaan. Erityinen kiitos niille, jotka ovat LAITTANEET VITTU VIELÄ YLIMÄÄRÄISTÄ PAALUA TILILLE tilauksen ohessa, ei voi kun kumartaa syvään hattu kädessä. Ihmiset on loppujen lopuksi ihan vitun siistejä. Levyt lähtevät tilanneille huomenna ja osalle viimeistään ylihuomenna postiin. Tajuuttekste, monta levyä tässä pitää polttaa!?!?! Aivan loistavaa! Mä oon joutunut pyytämään vapaaehtoisilta frendeiltäkin apua. Kiitos myös Monspille!

/AVOIN KIRJE LEVYJÄ TILANNEILLE

Näin on käynyt. Rahat on ihan vitun loppu ja ulosottomies haluaa mut mieluiten kuolleena. Tietenkin vuokrat pydessä. Eli lyhyesti sanottuna keväistä ep-levyä puskee alkuperäisen "Nottinghamin Paskasheriffin" ja "Valkoisen Jäniksen" hengessä.

Viiden biisin ep nälissään räpättynä ja omilla biiteillä. Biisit kirjoitettu katatonisen epätoivon kurkkiessa silmäkulmissa. Itkisin, mutta en uskalla. Mitään VJ:n kaltaista hifistelykantta/levyprinttiä ei tipu, levy menee taas kerran käsinkirjoitettuna, numeroituna cd-r:nä taitellun aanelosen sisään. Piirtelen taas kaikkea kivaa niihin kansiin. Hinta femman, niinkuin ennenkin.

Ilmoittelen lisää pikapuoliin, tukekaa ihan vitun köyhää artistia.

Tracklist:

Nälkäinen MC
Foliopää
Astronauttilaulu (f. Massmurda-Pena & Kastanja H)
Menny vähä huonosti (f. Michael J. Fax, Bulle, Retale, Panama Rayo, Aztra, VakioAkli ja Palervo Kalsa)
Hämeenlinna-Helsinki (pienet väliläpät)
Kuus lyhyttä

Biitit tehty ite ja riimit myös, plus ihan vitun kingit feattaajat.

Biisien sanat on kirjoitettu aikavälillä 12. 3 klo 18- 14.3 klo 23:30. PIENTÄ MAANISUUTTA HAVAITTAVISSA

Pientä steitmenttii: Pari frendii Facebookissa (vähä naamakirja on LOL) putoili mun räppäämisen lopettamiselle. Siltä varalta, etten ole taas kerran ollut tarpeeksi selkeä:

Mä varmaan räppään lopun ikääni, mä olen yrittänyt tehdä pesäeroa hiphoppiin. Mun mielestä on tärkeää kertoa potentiaaliselle asiakkaalle, et se sen ostama levy ei välttämättä ole just sitä räppibiittiä ja 4/4-flow'ta, mitä useimmat tekee. Ei oo siisti fiilis, kun "Kontrollihuoneen" ostanut kaveri kertoo, että mä olen kusettanut sitä. Mä vain yritän laajentaa musiikillista aluetta, en sulkea mitään pois. Ja tähän se Nixon-voitonmerkki.

...Tää on levy on kyl ihan räppibiittiä, ei oo aikaa treenata mitään tahtilajipaskaa. VUOKRAMASSIT

Ugh.

Linkkasin tähän myös keskustelua "Paskasheriffin" ja VJ:n levyjen tiimoilta:

http://www.basso.fi/keskustelu/36474/steen1-nottinghamin-paskasheriffi-cdrep

http://www.basso.fi/keskustelu/41599/steen1-valkoinen-janis-cdr-ep-loppu

Uutinen:

http://www.rumba.fi/steen1-julkaisi-rahapulassa-epn-%E2%80%9Dulosottomies-haluaa-mut-mieluiten-kuolleena-4731/

No ni, takas labraan->
13.03.2010 22:08
Jäsen / Offline
Täältä tulee vitonen niin kuin aina ennenkin näiden vastaavien eepeeiden kanssa. Ihan parhainta matskua ollut yleensä, onko ketään mukana "levyllä"?
13.03.2010 22:15
Jäsen / Offline / Vittuniko repesi
SiC vittu ne tilausohjeet niinku olis jo, mieti niitä vuokria.!
13.03.2010 22:15
Jäsen / Offline
Mä en tiedä vielä. Todennäköisesti.
13.03.2010 22:29 (muokattu 13.03.2010 22:55)
Jäsen / Offline
Haista vittu, mee töihin

Joo kaipa tän vois poistaa, vähintään jo noitten kansien takia.
13.03.2010 22:37 (muokattu 13.03.2010 22:38)
Jäsen / Offline / Vittuniko repesi
Kansista viis ja vitut! Seppo Lampelan sydäntäriipaiseva ballaadin omainen tuskankiljahdus kallion uumenista, lapsiensa ruokapöydän hyväksi on pakko poisto formaatista tai kansista huolimatta! Nyt Salo herätys ja mietintään itseään kunnioittavan räp-artistin 'oikeisiin töihin' -meno halukkuus ja perheelle leivän pöytään saattamisen tavan valinta. Vedätys eepee vai itsensä vedätys ärrän kassalla?
13.03.2010 22:45 (muokattu 13.03.2010 23:00)
Jäsen / Offline
Sen taki siin olikin vähintään kansien takia.
13.03.2010 23:52
Jäsen / Offline
Koska ensimmäinen paskasheriffi ja valkoinen jänis jäi väliin niin pitää antaa humalainen lupaus ostaa tää vaikka ois minkälaista paskaa
14.03.2010 00:09
Jäsen / Offline
funkiestiinko tää menee vai pitääkö hommata jotenkin muuten?
14.03.2010 03:26
Jäsen / Offline
Oikeesti Seppo ei lopeta räppäämistä koskaan.
14.03.2010 12:10
Jäsen / Offline
joo ei muutaku infoa tiskiin. jos postittelu vain onnistuu niin hankin ja maksan mielelläni vaikka vähän ylimääräistä siitä vaivasta.
14.03.2010 15:50
Jäsen / Offline
Jee. Tuen köyhää artistia.

Mainioita teoksia nuo aiemmat
14.03.2010 19:27
Jäsen / Offline
Mullakii on jääny oman rahatilanteen takia ostamassa kaks aiempaa ep:tä, mut jospa tän sais sitte ostettua.
14.03.2010 23:56 (muokattu 14.03.2010 23:58)
Jäsen / Offline
Tracklist lisätty, aikatauluista ja feateista lisää pikapuoliin. Tarkoitus olis, et olis poistettavissa perjantaina.

Tän oon kirjoittanut kahteen edellisenkin levyn topikkiin, mut kerta kiellon päälle:

Aika happoista tavaraa.

Edit. Tietty menee myös Funkiestiin, jos Juha huolii.
15.03.2010 00:01
Jäsen / Offline
Eli myyt rahat sun tilille levy postiin periaatteella tätä kuitenkin? Sano heti kun voi pistää vitosen tulemaan
15.03.2010 00:08
Jäsen / Offline
Joo, sama meno ku ennenkin. Mä ilmoittelen asap. Tiistaina pitäis olla verssut narulla, sit miksaus.
15.03.2010 00:58 (muokattu 15.03.2010 02:09)
Jäsen / Offline
Tää on kyllä ihan pakollinen ostos Meikäläinen ainaki digaa sellasesta räkäsesti rykästystä räpistä, jossa on asenne kunnossa. Tässä tapauksessa ainaki on kunnossa, voisin veikata
15.03.2010 16:15
Jäsen / Offline
Muista sit heittää sinne väliin sellane Liekehtivä Sikiö-skit missä kiittelet faneja ja sanot et "mä en tee tätä rahasta"
16.03.2010 00:18
Jäsen / Offline / hymni valkeuteen!
Muutenki vois olla nätti aatos, että kaivaisit tämän Sikiö-alteregon yhen biisin edestä kehiin.

"Liekehtivä sik-sikiö, AITO PASKA PALAA NYT TAKAISIINnn. "

Just sayin'
16.03.2010 09:56
Jäsen / Offline
Jo on ihmeellistä touhua. Samat "aidot" kaverit on tääl muna pystyssä syytämässä rahaa stenkalle ja samaa aikaa valmiina syöksemään kaiken mainstream kaman helvetin tuleen koska siellä halutaan vaan rahaa ym

Pitänee kuitenkin itse miettiä ostamista.

Kyllä te ootte huvittavia
16.03.2010 10:02
Jäsen / Offline / .
auringonlasku kirjoitti:
Samat "aidot" kaverit on tääl muna pystyssä syytämässä rahaa stenkalle ja samaa aikaa valmiina syöksemään kaiken mainstream kaman helvetin tuleen koska siellä halutaan vaan rahaa ym

Mitä tekemistä kotipolttosella cd-r:llä on mainstreamin kanssa?
16.03.2010 10:12
Jäsen / Offline
WKempton kirjoitti:
auringonlasku kirjoitti:
Samat "aidot" kaverit on tääl muna pystyssä syytämässä rahaa stenkalle ja samaa aikaa valmiina syöksemään kaiken mainstream kaman helvetin tuleen koska siellä halutaan vaan rahaa ym

Mitä tekemistä kotipolttosella cd-r:llä on mainstreamin kanssa?

Ei mitään. Mutta mitä eroa on tehdä kotipolttoisella cd-r:llä rahaa kuin mainstreamina? Jotenkin hyväksytympää? Sama asia, musalla halutaan vaan rahaa. Ja se tuntuu olevan täällä ongelma että artisti haluaa korvauksen tehdystä työstään. Mutta kun sen tekee muuan itä-helsinkiläinen on se ihan ok. Se oli lähinnä pointtinani jos ei mennyt jakeluun.
16.03.2010 15:20
Jäsen / Offline / täs mä taas ku jazzmatazz
auringonlasku kirjoitti:

Ei mitään. Mutta mitä eroa on tehdä kotipolttoisella cd-r:llä rahaa kuin mainstreamina? Jotenkin hyväksytympää? Sama asia, musalla halutaan vaan rahaa. Ja se tuntuu olevan täällä ongelma että artisti haluaa korvauksen tehdystä työstään. Mutta kun sen tekee muuan itä-helsinkiläinen on se ihan ok. Se oli lähinnä pointtinani jos ei mennyt jakeluun.

Voisi kuvitella, että taustalla on jotain samaa kuin esimerkiksi siinä että työväki arvostaa enemmän perusduunaria kuin rahaa ihmisoikeuksia tallomalla käärivää sikariportaan miekkosta.
16.03.2010 15:34
Jäsen / Offline
Mulle on ihan sama minkä takia tai kuka sitä levyä tekee. Jos se musiikki on hyvää niin mää ostan levyn jos on varaa. En mä usko että esim Cheek tekee pelkästään rahan takia musiikkia. Varmasti musiikin tekeminen on siitä ihan vitun mukavaa. Itse en henkilökohtaisesti tykkää sen musiikista yhtään niin en myöskään osta sen levyjä.. Pointti nyt on siinä etten usko että kukaan boikotoi mainstriimi musiikkia sen takia että artistit yrittää saada sillä vaan rahaa. Itse en osta "mainstriimi" musiikkia koska se kuulostaa melkein poikkeuksetta huonolta minun korvaani.
16.03.2010 17:44
Jäsen / Offline / Tavallinen Actionman.
Ku tää on muutenki tämmönen Twitter-henkinen julkasu, niin mä kysyn näistä sisältöön liittyvistä asioista kans täällä. Eli kuinka paljon tohon "posse-biisiin" on tulossa jengiä? Tai oikeestaan tärkeempi tieto on paljon pitää kirjottaa, 8 vai 16?

Mä voisin nyt kans kirjottaa tän pois alta aika välillä 16.3. klo 17:45 - 19:00 (ku sillon Matkaoppaat alkaa, ja me lähetään Turkkiin kahen viikon päästä TB:n poikien kaa). Ja jos spämmääjillä on jotain hyviä laineja heittää interaktiivisvirtuaalisesti, niin parhaat pääsee verseen.

Ja nyt mä voin vihdoin käyttää sen Michael J. Fax nimen, ku kirjotan läpät kännykkään ja räppään ne läppärin läppään.
16.03.2010 17:57 (muokattu 16.03.2010 18:34)
Jäsen / Offline
Sun pitää kirjoittaa 16, et sä ees toimi lyhyinä annoksina. Sitäpaitsi mä luulen jengin kyl lämpenevän taas Michaelin seteistä.

Varmistuneita feattaajia sun lisäksi ovat Bulle, Retale, Aztra, Panama Rayo ja Palervo Kalsa. Featit olkoon siinä, ettei biisi kestä mitää 20 minuuttia.

Kyllä sää tiedät!!

Editoitu.
16.03.2010 18:10 (muokattu 16.03.2010 18:11)
Moderaattori / Offline / möimöi!
Ok.

"SE ON MICHAEL J. FAX, MÄ RULLAAN SEPON KANS / KUN SÄ OSTAT ASUNNON, MÄ OSTAN NIITÄ KAKS / KELLO NIIN TÄYNNÄ TIMANTTEJA ETTEN NÄE EES AIKAA / MUN BEAMER, BENZ JA BENTLEY: KAIKKI SAKKOPAIKAL"
16.03.2010 18:24 (muokattu 16.03.2010 18:25)
Jäsen / Offline / Tavallinen Actionman.
Sori Michael J. Määttäinen, tuli jo valmista. (Sitä paitsi noi meni aika pahasti ohi aiheesta.)

Leijona bongattu Satuhäät ohjelmasta häävieraiden joukosta.
16.03.2010 18:29
Moderaattori / Offline / möimöi!
svenomese kirjoitti:
Sori Michael J. Määttäinen, tuli jo valmista. (Sitä paitsi noi meni aika pahasti ohi aiheesta.)

Sehän niiden läppien tarkotus olikin, kaikki muut masistelee ku ei oo rahaa ja jätkä flossaa. Mut ei sitten vittu! Sano hyvästit platinalevyille. HOMPPI!
16.03.2010 18:34
Jäsen / Offline
Featit lisätty.
Kirjaudu sisään kirjoittaaksesi palstalle.
Siirry:  

Tapahtumat

Katso kaikki tapahtumat

Käyttäjät myyvät

Katso myyntipalsta

Televisio random

Fishing Trip

26.03.2010 The Spatial Fetishist

Episode number three portrays the concept of friend. The Fetishist and his companion heads out to the wilderness for a recreational Fishing Trip and other Fresh Extended Business.
Chapter 1

30.03.2010 RBMA 2010

Jaako kävi Red Bull Music Academyn vieraana Lontossa. Väijy tunnelmia academyn alkumetreiltä ensimmäisessä jaksossa.
Siirry televisio-sivulle

Tällä hetkellä Bassoradiossa

04.00-06.00: House Party

Siirry radio-sivulle
Kuuntele radiota
TÄSTÄ KELIS-KILPAILUUN

Nykyään isommatkin artistit on aika ihmisläheisiä ja dauntuööttejä. Särrekin kävi äskettäin yöuimassa Gonjasufin kanssa keikan jälkeen. No Kelishän on aika rento mimmi, ja vois tost vaan lähtee jatkobilettää keikan jälkeen. Jos Kelis tulis kysyy sulta, et mitäs nyt tehdään, niin miten ilta jatkuisi siitä eteenpäin? Mä tiijän, et sussa on hyvän kirjoittajan vikaa, joten tuu skrivaa joku hyvä vastaus skabasivulle, niin hoidetaan sulle ja frendilles liput keikalle + uusin levy.

TÄSTÄ KELIS-KILPAILUUN
Turku Modern 2010 -kuvasarja

Turku Modernia juhlittiin heinäkuussa 16.-18.heinäkuuta. Katso tästä Miika Saksen valokuvasarja kesäisestä Turusta.

Turku Modern 2010 -kuvasarja