Hommat siis futaa kuten ennenkin: Levy maksaa kädestä käteen ostettuna viisi euroa, postitettuna seitsemän euroa. Jos haluat tilata levyn postitettuna, laita 7 euroa tilille 141250-51150 ja lisää viestikenttään oma nimesi ja osoitteesi. Kun siirto näkyy tilillä, lähetän levyn ilmoitettuun osoitteeseen. Allekirjoittanut kiittää jo etukäteen.
AVOIN KIRJE LEVYJÄ TILANNEILLE
Tää on nyt ehkä vähän melodramaattista, mutta nyt iso mies nielee täällä kyyneleitä. Mä oon näköjään lipsahtanut "Ihmeellinen on elämä" -elokuvan loppukohtaukseen. Mä en nyt osaa oikein pukea sanoiksi mun kiitollisuutta tuesta. Ei helvetti, levyn "painos" loppuu näköjään aika haipakkaan. Erityinen kiitos niille, jotka ovat LAITTANEET VITTU VIELÄ YLIMÄÄRÄISTÄ PAALUA TILILLE tilauksen ohessa, ei voi kun kumartaa syvään hattu kädessä. Ihmiset on loppujen lopuksi ihan vitun siistejä. Levyt lähtevät tilanneille huomenna ja osalle viimeistään ylihuomenna postiin. Tajuuttekste, monta levyä tässä pitää polttaa!?!?! Aivan loistavaa! Mä oon joutunut pyytämään vapaaehtoisilta frendeiltäkin apua. Kiitos myös Monspille!
/AVOIN KIRJE LEVYJÄ TILANNEILLE
Näin on käynyt. Rahat on ihan vitun loppu ja ulosottomies haluaa mut mieluiten kuolleena. Tietenkin vuokrat pydessä. Eli lyhyesti sanottuna keväistä ep-levyä puskee alkuperäisen "Nottinghamin Paskasheriffin" ja "Valkoisen Jäniksen" hengessä.
Viiden biisin ep nälissään räpättynä ja omilla biiteillä. Biisit kirjoitettu katatonisen epätoivon kurkkiessa silmäkulmissa. Itkisin, mutta en uskalla. Mitään VJ:n kaltaista hifistelykantta/levyprinttiä ei tipu, levy menee taas kerran käsinkirjoitettuna, numeroituna cd-r:nä taitellun aanelosen sisään. Piirtelen taas kaikkea kivaa niihin kansiin. Hinta femman, niinkuin ennenkin.
Ilmoittelen lisää pikapuoliin, tukekaa ihan vitun köyhää artistia.
Tracklist:
Nälkäinen MC
Foliopää
Astronauttilaulu (f. Massmurda-Pena & Kastanja H)
Menny vähä huonosti (f. Michael J. Fax, Bulle, Retale, Panama Rayo, Aztra, VakioAkli ja Palervo Kalsa)
Hämeenlinna-Helsinki (pienet väliläpät)
Kuus lyhyttä
Biitit tehty ite ja riimit myös, plus ihan vitun kingit feattaajat.
Biisien sanat on kirjoitettu aikavälillä 12. 3 klo 18- 14.3 klo 23:30. PIENTÄ MAANISUUTTA HAVAITTAVISSA
Pientä steitmenttii: Pari frendii Facebookissa (vähä naamakirja on LOL) putoili mun räppäämisen lopettamiselle. Siltä varalta, etten ole taas kerran ollut tarpeeksi selkeä:
Mä varmaan räppään lopun ikääni, mä olen yrittänyt tehdä pesäeroa hiphoppiin. Mun mielestä on tärkeää kertoa potentiaaliselle asiakkaalle, et se sen ostama levy ei välttämättä ole just sitä räppibiittiä ja 4/4-flow'ta, mitä useimmat tekee. Ei oo siisti fiilis, kun "Kontrollihuoneen" ostanut kaveri kertoo, että mä olen kusettanut sitä. Mä vain yritän laajentaa musiikillista aluetta, en sulkea mitään pois. Ja tähän se Nixon-voitonmerkki.
...Tää on levy on kyl ihan räppibiittiä, ei oo aikaa treenata mitään tahtilajipaskaa. VUOKRAMASSIT
Ugh.
Linkkasin tähän myös keskustelua "Paskasheriffin" ja VJ:n levyjen tiimoilta:
http://www.basso.fi/keskustelu/36474/steen1-nottinghamin-paskasheriffi-cdrep
http://www.basso.fi/keskustelu/41599/steen1-valkoinen-janis-cdr-ep-loppu
Uutinen:
http://www.rumba.fi/steen1-julkaisi-rahapulassa-epn-%E2%80%9Dulosottomies-haluaa-mut-mieluiten-kuolleena-4731/
No ni, takas labraan->

Seuraa Bassoa