09.02.2010 22:17 (muokattu 10.02.2010 14:33)
soul03 kirjoitti:saelli kirjoitti:Korson_sairaala kirjoitti:Macbookki kahvilassa.
iPhone kahvilassa.
iPod kahvilassa.
Vitun appleihmiset. Vittu.
Double that! Vittujen vittu. Menee vitutusasteikolla lähelle Ed Hardyn ja kendoyanareiden tasoa!
sori jätkät hei, jouduin hoitamaan internörttäämiseni tossa syksyn aikana yhteensä 5 viikkoo kirjaston kaffelassa kun omat himayhteydet oli solmussa. Pahoittelen et jouduin mäkillä surffaamaan, ja et muutaman kerran ihan aipodilla kuuntelin musakkia. Ens kerralla otan kyllä mukaan vanhan paskan pcn joka ei toimi. Mahtaiskohan jostain löytyä vielä c-kassuwalkmaneja et ärsytyskynnys ei ylity. Sori hei viel.
saelli kirjoitti:^et saa anteeks, kuten ei saa noi Ed Hardyilijät tai Kendoilijatkaan. Paitsi Marko Kiprusoff saa anteeks. Et satu olee?
edit. Plus susipaidalla saa kaiken anteeks! JA ite tarkotan kyllä noilla kahvila tyypeillä niitä, jotka menee sinne näyttää niin vitun hyviä ja hienoja APPLE tuotteitaan, ei niinkään tekemään mitään. Ihan vitun ärsyttävää. Ite joudun työskentelemään tietokoneiden parissa ja kuuntelemaan aika paljon "kuinka hyviä" noi mäkit on, mut sit perusteluita kysyttäessä ei osata sanoa MITÄÄN perustelua.
ARA kirjoitti:Applejanarit on kyllä hauskoja, nykyää jengi päivittää kotona feisbuukkiaki iphonella eikä macilla jotta kaikki näkee että sulla on ivitunphone, lolloo. Stanan mäkbook on ihan hirvee vehje viä kaiken hyvän lisäks, samoin ipodi, iphonessa ny jotai hyvääki vissii mutta toi pelleily menee kyl monilla yli.
ARA kirjoitti:Napalm kirjoitti:No iPodihan ny on vaan niin vitun hyvä, mikä siinä ärsyttää?
ipodihan on ihan helvetin huono (tai ei huono mutta parempaakin saa samalla rahalla). Kaks kertaa antanu mahdollisuuden, ekan kerran jonkun mp3 soittimeni kans (about samaa hintaluokkaa) vertailin samoilla biiseillä, ja samoilla (erillisillä) kuulokkeilla, saman vertailun tein n. puol vuotta sitten kun ostin ipodin hintasen nokian xpressmusic puhelimen, molemmil kerroil ipodin äänenlaatu/yleinen käytettävyys ollu huonompi. Tiätty jotku tykkää.
edit. menee kyl vähä offtopic nyt.
Napalm kirjoitti:^^ Mun mielestä se käytettävyys siinä nimenomaan on helvetin hyvä. Äänenlaadussa en oo huomannu valittamista, enemmän se on ollu kuulokkeista kiinni. Ja noi Applejanarit on tietty sit erikseen, kyllä muakin vituttaa ne joiden mielestä kaiken pitää olla Applea eikä suostu näkemään Applen tuotteissa mitään edes ilmiselviä vikoja (eli melkein kun mä ite iPodin kanssa), ja jostain syystä tää ärsyttää nimenomaan Applen suhteen enemmän kun muissa vastaavissa tapauksissa.
/offtopic
SliCk_Inkinen kirjoitti:Harmageddon kirjoitti:Minä joskus kuvittelin että ipod on joku mystinen ja helvetin hieno asia, sitten kun muutaman kerran käytin moista niin hokasin että sehän on vaan ylihinnoiltu ja hienosti muotoiltu mp3-soitin, saman asian ajaa täysin 1gigan tieteenkuvalehden tilaajalahja
Word.

Tässä hieman kommentteja muoti-ilmiö topicista.
Applea vihataan ja rakastetaan. Itse asetun applen puolustuskannalle. Mulla on Imac, Iphone, ja ipod nano jossain.
Voin kertoa että en enää IKINÄ ostaa muuta konetta tai soitinta. Maksaahan nää mut maksaa ittensä takasin aika nopeesti. Ei enää bluescreenejä ja virheilmotuksia. Kestäviä kamppeita, selkeitä käyttää ja vielä mukavan näkösiäki.
Mitä porukka mieltä ?
Keskustelu alkakoon

Seuraa Bassoa