23.02.2010 16:27
Jäsen / Offline
Leli kirjoitti:
Hyvä etten kerinnyt! 

"Iha vitu KBK."
10.03.2010 17:00
Ylläpitäjä / Offline / Moi mä oon Zapasnik. Oon Basson moderaattori ja arkiaamuisin Toimistorad...
Noniin, nyt edetään siten, että KBK:n arvovaltainen raati eli meikäläinen, Jiipee ja Särre ollaan esivalittu kuusi finalistia. Pallo siirretään jälleen teille hyvät kakkiaiset, eli lopullisen logon valitsee boardilaiset. Mä pistän erillisen skabasaitin kohta pystyyn, jossa kuuden finalistin taidonnäytteet. Sitten ei muuta kuin saatanalliseen lobbaukseen, ja voittaja viikossa ulos. Mun nakkisormilla tän vaalikoneen rakentamisessa menee hetki, mutta yritän saada nyt perjantaiksi, kun uusi saitti kosahtaa käyntiin.
10.03.2010 17:08
Jäsen / Offline / blakablakablaublau
siis ymmärsinkö nyt oikein, perjantaina uus saitti ?!?!?!
12.03.2010 15:24 (muokattu 12.03.2010 15:25)
Basso DJ / Offline
Kuuden logon osalta tulossa yleisöäänestys, ei osattu päättää.
edit. nii.
12.04.2010 10:44
Jäsen / Offline
Missäs tän suhteen mennään tällä hetkellä?
12.04.2010 11:05
Basso DJ / Offline
Zapasnikin piti tehä reilu kuukausi sitten "nyt heti" se äänestys. En tiedä itsekään, missä mennään.
05.05.2010 08:37 (muokattu 05.05.2010 08:40)
Jäsen / Offline
Nyt. Jumalauta. Facepalm.
Edit: Itse otin tähän touhuun ihan hyvällä fiiliksellä osaa, mutta mielipide on pikkuhiljaa kääntymässä aikaisemmin käydyn kiivaamman keskustelun suuntaan. Jos teitä ei kerran kiinnosta tän vertaa, niin voisitteko vastaisuudessa olla pyytämättä käyttäjiä heittämään aikaansa täysin hukkaan?
05.05.2010 20:48
Jäsen / Offline
Samaa mieltä kyllä. Kuinka kämästä järjestää kilpailu, joka vaan jää unholaan, koska kukaan ei vaivaudu valita voittajaa, tai sitten ei vain löytynyt tarpeeksi hienoa logoa. Onneks en vaivautunut osallistumaan.
03.09.2010 03:21 (muokattu 03.09.2010 03:23)
Ylläpitäjä / Offline / Moi mä oon Zapasnik. Oon Basson moderaattori ja arkiaamuisin Toimistorad...
Joo, sori. Tää on täysin mun fakki. Täysin.
KBK:n uudistukset menivät ihan pipariksi keväällä, joten logo-skabakin jäi siinä tohinassa vaiheeseen.
Mutta ei olla todellakaan unohdettu tätä. Nyt kun homma on taas saatu raiteilleen, ja 04.09. julkistetaan KBK:n uudet tekijät, niin aktivoidaan samalla tämä logoskaba, ja tällä kertaa viedään se loppuun asti siten, että pelisäännöt todella selkeät.
Yksi logo valitaan yleisellä äänestyksellä vuoden ajaksi Kultabassokerhon logoksi.
Voittaja saa jotain vielä paljastamatonta mammonaa, plus sitten jos logoa käytetään johonkin kaupalliseen tarkoitukseen, niin siitä sovitaan sitten selkeästi aina keissikohtaisesti voittajan kanssa, jotta kenellekään ei tule mitään paskaa tai rekutettua oloa. Pidetään tämä avoimena ja selkeänä.
Mut skaba alkaa 04.09. Kultabassokerho-ohjelman aikana ja päättyy 02.10. jolloin voittaja julkistetaan suorassa KBK:n lähetyksessä.
Kirjaudu sisään kirjoittaaksesi palstalle.
Seuraa Bassoa