Perinne jatkuu. Ekalle sivulle! jne.Hampunlehti kirjoitti:Olisiko jo aika tehdä Topic kaikelle turhalle vol. 11. Aina on uus tehty 10000:nen viestin jälkeen.
Käyttäjät myyvät
Katso myyntipalstaTelevisio random
23.08.2010 Pelkät
Heineken Taste Buddies skabailija Tomi Freeman turisi vierailullaan mm. CTRL-vaatemerkin alkuajoista.
Topic kaikelle turhalle vol. 11
09.10.2009 09:26
Siinä tapauksessa ehdotan keskustelua hiphopista elämäntapana ja neljästä elementistä. Avainin kryptisten lainien tulkitseminen voisi myös olla ajankohtaista. Aina.nihkeerotta kirjoitti:tääki on iha turha topicci
09.10.2009 09:34 (muokattu 09.10.2009 09:34)
Eka sivu, toka sivu? Arg! Varkaita ja huoria. Se on perjantai ja elämä on vaan

09.10.2009 09:42 (muokattu 09.10.2009 09:43)
Life ain't nuttin' but bitches and money, oikein. Tänä viikonloppuna meinaan ostaa uuden sängyn ja sohvan, pitää olla tilaa nussia ja katsoo telkkarii 

09.10.2009 09:55
Rippa, meikän on ehdittävä sun kanssa tissibaariin, ennen ku oot dokannu, nussinu ja tuhlannu loput sun rahoista. Tahti on huolestuttava!
Nyt pääsi sitten syysloma alkamaan ja kuostilat ovat saavutettu 20 minuutissa koulun päättymisen jälkeen.
Juhlistetaan rikkaitten vanhempien ja niiden tyhmien lapsien huvittavuutta.
Juhlistetaan rikkaitten vanhempien ja niiden tyhmien lapsien huvittavuutta.
Kerran kävin ovella, suunnitelmissa mennä sisään. Portsari vaati sisäänpääsymaksuna 10 €:tä. Lähdin kaverin luo juomaan.Una kirjoitti:En oo koskaan ollu tissibaarissa. BUU
09.10.2009 10:41
En oo minäkään käyny tissibaarissa, mutta kerran kävin jossain club moscow -jutussa missä dj soitti pimppi paljaana 
09.10.2009 11:14 (muokattu 09.10.2009 11:15)
Myykää mulle Time Crisis 3 (ps2) tai Point Blank 3 (psx), maksan huomattavan summan rahaa 10e sisältäen postikulut.
Tai vasikoikaa mistä noita kannattais ettiä (huuto.net kokeiltu).
Tai vasikoikaa mistä noita kannattais ettiä (huuto.net kokeiltu).
09.10.2009 11:23
Helvata, kissan hammashoito n. 100 - 150 €. Omalla kohdalla hammaskiven poisto maksoi 18 €
09.10.2009 11:34
Mä oon ollut tissibaarissa; oltiin känniräkiksinä Lassobaarissa rakkaassa Tallinnassa. Yksi känniräkiksistä päätti sitten hieman puristaa tissiä ja syntyi HÄSSÄKKÄ. Mä olin alertina ja muutenkin macgyver vappaana ja yritin saada känniräkiscrewn karkuun, mutta muut känniräkikset eivät oikein olleet ns. valot päällä. Yks kaveri kysyi eestiläiseltä pukumiesmafiosolta, joka höpötti korva nappiinsa, että "mikäs vitun james bond sä olet" ja yritti repiä sitä korvakuuloketta pois sen korston korvasta jne. Lopulta tilanne päättyi siihen, että crew känniräkikset seisoi hatut kourassa kiltisti rivissä Lassobaarin takapihalla, kun James Bond antoi vuorotellen mässevät litsarit joka jampalle.
Sit käveltiin laivalle puhuen kovasti siitä, MITÄ OIS VOITU TEHÄ JOS...
Mun mielestä tissibaarit ovat siis itse asiassa homojen hommaa,
Sit käveltiin laivalle puhuen kovasti siitä, MITÄ OIS VOITU TEHÄ JOS...
Mun mielestä tissibaarit ovat siis itse asiassa homojen hommaa,
Kirjaudu sisään kirjoittaaksesi palstalle.

Seuraa Bassoa