Tapahtumat

Katso kaikki tapahtumat

Käyttäjät myyvät

Katso myyntipalsta

Televisio random

Kultabassokerhon freestyle-sessarit vol 5

11.08.2010 Pelkät

Tällä kertaa Kultabassokerhon vieraana räkimässä oli Solonen, Konna, Bulle, Äyriäiset ja vakionaamari Juno. Jiipee houstaa ja jengi flouaa, hyvä meininki.
We Can Do This

19.04.2010 The Spatial Fetishist

A Gypsy Beggar named Balans is recruited for a Holy Task. This Mute Film visualizes 5 steps in how to eradicate Moral Panics and Unsolved Questions. The Fetishist Cares and The Gypsy Beggar Dares. Catch and Burn the Flying Albino Rat. The End
Siirry televisio-sivulle

Tällä hetkellä Bassoradiossa

12.00-14.00: Välitunti

Siirry radio-sivulle
Kuuntele radiota

Mitä leluja sait kakarana?

05.02.2009 16:40
Jäsen / Online
Mun vanhemmat ei uskoneet leluihin, mikä on perhanan hieno juttu. Toinen mahdollisuus on tietysti että rahaa ei lama-ajan työläisperheellä ollut jokaiseen gimmickiin. Monta siistiä juttua sain silti.

Kuvia kehiin!

(Lelupyssyä pyysin vajaa 5-vuotiaana äidiltäni, joka oli tehnyt parhaansa yrittääkseen kasvattaa naistenlehtien ohjeiden mukaan, sukupuoliroolittomasti. Sainkin toki.)
05.02.2009 17:43
Jäsen / Offline / Floss daily
Super soakerit +

Vitusti leegoja. Dat's dat shit!

Nintendosta (tai megadrivesta) ei unelmoitukaan ennen vuotta 95.
05.02.2009 18:02
Jäsen / Offline
Sain supernintendon joskus ysärinpuolivälissä sillon kun se oli aivan helvetin siisti juttu.
YouTube Video (pFlcqWQVVuU) / Avaa Youtubessa
^Refleksini kun avasin pakettia oli aika lähellä tuota. Sitten sain jonku katuhai-lelun sillä ehdolla että äiskä sai irottaa kovasti heiluvan maitohampaan suustani
05.02.2009 18:04
Jäsen / Offline

Voi sitä jumaluutta kun tämän sai joululahjaksi höystettynä Super Mario Bros 3 pelillä.
05.02.2009 18:05
Jäsen / Offline

ei löytyny lelusta kuvaa, prätkähiirii anywous

ja sit tulis mielee semmoset autot jonka perästä paino vipua nii sil aukes suu hahha.

tämmösiä tuli nyt mieleen.
05.02.2009 18:43
Jäsen / Offline
Metrin ratakisko. Sekin oli patterin välissä jumissa. Mä en muista, että olisin halunnut oikeen mitään. Mutsi sano joskus, että olin halpa ja helppo lapsi, autistisen mielenkiinnon vallassa selasin jotain 70-luvun akkareita ja pinosin kolmea lego-palikkaa. Pari Turtlesia oli ja kymmenen vanhana tuli serkun vanha 8-bit Nintendo.
05.02.2009 18:47 (muokattu 05.02.2009 18:50)
/ Offline
cantti kirjoitti:

HAHA, voi jeesus, mulla on noita ton sarjan mitä lie härpäkkeitä lapsuudenkodin vintillä varmaan vieläkin ihan julmetun iso kasa. Mikä ton nimi oli, Mega Max? Ja joo, ne suuta availevat autot oli kans helmiä.

edit:
Eiku vittu MIGHTY MAX!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Mighty_Max_(toyline)
Voi näitä muistoja.
05.02.2009 19:15 (muokattu 05.02.2009 19:16)
Jäsen / Offline / Virustorjunnan tiukimmat asetukset.

"Ressurekka!"

Parasta, mitä sain(leluista puhuttaessa, heh heh) lapsena. Emekin pressurekan, en muista oliko Scania vai Volvo. Tukkirekkakin oli.
http://www.emek.nummi-pusula.fi/suomi/etusivu.htm

Pikku-rekkakuskeille.
05.02.2009 19:39
/ Offline

Näillä mentiin, videopelit on saatanasta.
05.02.2009 19:45
Jäsen / Offline
05.02.2009 19:45
Jäsen / Offline
Ekana tulee mieleen tärkeimmät.

Masters of the universe

Transformers

G.I. Joe

+Tietty perus leikkiaseet aina vappuna torilta.
05.02.2009 19:53
Jäsen / Offline
Polly Pocketit oli mulle kova juttu. Ne on sellasia kynnenpäänkokosia pikkunukkeja, joilla oli hienoja taloja. Mulla oli niitä paljon, mutta kaikista paras oli niitten hyrrä, jolla leikin avaruusalusta.

Jossain vaiheessa mulla oi Zorron naamio, se oli siistein ikinä.

Sitten oli kasa siskon vanhoja barbeja ja nukkeja. Nukeilla en leikkinut, barbeilla jonkun verran. Hauskinta oli, kun yhdellä niistä oli pää irronnut ja muut barbit kiusas sitä sen takia. Mulla oli myös sekä Ken-nukke (lihaksikas ja ruskettunut) että Fred-nukke, jonka iho oli kalpea eikä sillä ollut sixpäckiä ja se pukeutu keltaiseen kolitsipukuun. Lisäks sillä oli iso kuminen pää, jonka sai painettua otsasta sisään. Fred sitten tietysti oli hikinen stalker, joka ahdisteli barbeja ja Ken anto sille köniin.
05.02.2009 20:46
Jäsen / Offline
Tätä kyselyä pitäis laajentaa, eli mitä lelua ette vuosienkaan intensiivisen vinkumisen jälkeen saanut?

Kasarin puolessa välissä taisin olla tarhan ainoa penska jolla ei ollut he man ukkeleita. Mutta se ei jäänyt kaivelemaan. Sähköautorata. Vuosia ja vuosia ruinaamista eikä kustantanut. Niitä oli sellaisia jossa oli silmukoita ja mitä kaikkea... Sama päti radio-ohjattavaan autoon.

Nintendo tosin natsasi, vaikka olisin silloinkin mieluummin ottanut vaikka sen rc auton...
05.02.2009 21:02 (muokattu 05.02.2009 21:03)
Jäsen / Offline
Mitämitä tää on? Oonko mä oikeesti sitä New School sukupolvea? Iso osa noist lahjoist, neverhöörd neverevöör. Syntymävuotenahan oli -91. Kyl toi Prätkähiiret on tuttu, ite fiilasin kans täysillä

E: Sain kyl aika paljon lahjoja, en oo kuitenkaa koskaan arvostanu materiaa niin paljoa että se ois oikeesti ollu jotai TODELLA hienoa Mut tyytyväinen oon aina ollu lahjoihi.
05.02.2009 21:03
/ Offline
Niin joo, pitää toki muistaa myös KATUHAIT.

http://www.actiontoys.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=123&Category_Code=MATSSF

Toi on vielä tänäkin päivänä älyttömän khuul. Tosin mulla ei ollut tota sarjaa enempää kuin toi kuvassa oleva, mut onneks naapurin muksuilla oli näitä jumalaton kokoelma aikoinaan.
05.02.2009 21:20
Moderaattori / Offline / Ruff draft
Sain jonkun tämmöisen tasapainoksi laatikolliselle pikkuautoja, jotka ei kuitenkaan ollu sukupuolirooliin sopivia a.k.a vaaleanpunaisia:

Ja serkultani second hand-Gameboyn, joka aiheutti heti jonkun asteisen riippuvuuden, pahentuen Colorin saamisen myötä.

Stigaa en koskaan saanut monista kinumisistani huolimatta. Vanhemmat yritti kai patistaa turvallisemman harrastuksen pariin:

Aloitin koulutaipaleeni ylpeänä tämä kourassa:

05.02.2009 21:20
Jäsen / Offline
05.02.2009 21:37

Lensi aina jonnekin puihin ja sai venaa viikon et pääsi taas heitteleen uudestaan puihin.
05.02.2009 22:08
Jäsen / Offline

mihinköhän pimeään kellariin ovat joutuneet
05.02.2009 22:13 (muokattu 05.02.2009 22:18)
Jäsen / Offline
Oi että. Katuhait oli ihan tylsiä ja turhan karuja. Legot oli ihan ehdottomia, mitään muuta kovin elävää ei tuu nyt mieleen. Paitsi oli pakko vastaa tähän ketjuun koska Zorro rytkyistä tuli mieleen Zorro miekat! Semmosia mulla oli ainakin pari. Mulla on semmonen mielikuva että ainakin jossain niistä oli valkonen liitu päässä jolla pysty piirtelee Z merkkejä kaikkialle. Tai sit tuunasin siihen semmosen.

^
DINORAIDERS!!!!!!! Muistan kuinka tarhassa ihan random lelu dinoille askarreltiin legoista aivokoppia...
05.02.2009 22:35
Jäsen / Offline

Masters Of The Universe oli aivan ehoton lemppari pitkän aikaa. Varmaan jotain kymmenen hahmoa oli ja kavereilta lainailtiin lisää. Olin aika kade jonku pääkallolinnasta joka oli the ultimate -lelu. Oli sekasin hordetroopereita ja käärme -elukoita (nimeä en muista). Näillä leikkimistä jatkettiin aina siihen asti kun tuli

Joita mulla oli muutamia. En muistaakseni ikinä saanut Rafaelia joka oli lempparini, kaikkia muita kyllä. Näitten jälkeen olin vissiin jo liian vanha hommaamaan mitään muuta. Sittemmin olen katsellu Mcfarlane Toysia, Spawnin olen jo ostanu ku noihin figuureihin aikoinani ihastuin.

Ikinä en oppinu tykkään autoista enkä legoista.
05.02.2009 23:09
He-Maneista muistui hieno juttu mieleen, kun joku oli kännispäissään ostanut huutonetistä 51 kpl skeletor figuureita. Aamulla ei mitään muistikuvaa tapahtuneesta. Arvostettavaa toki
06.02.2009 14:56 (muokattu 06.02.2009 14:58)
Jäsen / Offline
Thugi kirjoitti:

Voi sitä jumaluutta kun tämän sai joululahjaksi höystettynä Super Mario Bros 3 pelillä.

hehe, ostin muutama vuos takaperin nostalgia huurussa kaverilta kympillä tälläsen. duck hunting kruunaa illan ku on porukalla kumoamass!

edit. mario bros 3 oli kyl parhautta skidinä
06.02.2009 16:59
Jäsen / Offline
meks kirjoitti:

Lensi aina jonnekin puihin ja sai venaa viikon et pääsi taas heitteleen uudestaan puihin.

Löysin tämmösen joskus. Löytyy mun kaapista. Haluutko takasi?
06.02.2009 17:01 (muokattu 06.02.2009 17:02)
Jäsen / Offline
kattes kirjoitti:
Sähköautorata. Vuosia ja vuosia ruinaamista eikä kustantanut. Niitä oli sellaisia jossa oli silmukoita ja mitä kaikkea...

Sama. Mutta tehtiinkin kaveriporukalla pari vuotta sitten sellanen temppu, etta jatettiin perjantain ryyppays valiin ja ostettiin Toys R Usista kakssilmukkainen autorata (jonka ovh:n muistan vielakin lelukirjoista, 999mk) 20 eurolla ja sai kerralla lapsuuden katkeruudet haudattua. Oli siita kylla pariks illaks iloa.

Turtleja ja Mighty Maxeja on kylla ikava. Mullon jossain kaapin katkoissa vanhempien luona tallessa MIGHTY MAX VUORI!!
06.02.2009 20:54
Jäsen / Offline / Jännä veijari.
Mää sain vaan legoja, niillä leikittiin sitten turtleseja ja mitä ikinä mieleen tulikaan. Sain myös monesti synttärilahjoina lelujen sijasta sarjiksia mikä varmaan selittää miksi oon vieläki comicbooknerd.
06.02.2009 21:18
Jäsen / Offline
Sensei_Nikke kirjoitti:

En lapsena saanu yhtää Katuhaita vaikka monta kertaa esitin asiallisen vaatimuksen. Leikin niillä sit kaverin huoneessa sen synttäreillä ja katoin ku se ei ollu pedannu omaa sänkyä, muut pelas Blades of Steelia ja tuijotti akvaarioo.

Mutta mitä nyt muistan ni ainakin Stigan kelkka:

sekä

Play-Offi oli kyllä kovassa käytössä. Ja Prätkähiirien figuurit oli myös parhautta:

(se vanhempi versio)
06.02.2009 21:21
Jäsen / Offline / inna di tekninen alusasu
Sensei_Nikke kirjoitti:

Toki, ehkä yks kovimmist jutuist junnuna. Lisäks perus supersoukkerit ja legot yms. hässäkkä. Myös semmosii neppisuatoja tuppas tulee joka jouluna + synttärinä. Mehän ei meinattu sisarieni kans saada koskaan yhteistä konsolia, mut sit joskus 12-vuotiaana vihdoinkin vuosikausien kinaamisen jälkeen saatiin pleikkari!

Jossain vaihees rupes tulee kans leikkiaseita. Nykyään kummisedän asemas ruvennu kummastuttaa toi, et jo 3-4-vuotiaille pennuille ostetaan tommosii leikkiaseita. Tuskin niist isoimmalle osalle on nii harmia ja lapsenaki aseleikit oli parhautta, mut jotenki sitä kelaa täl hetkel asioit vähä eri taval.
06.02.2009 21:33
Jäsen / Offline

nää oli kans todella mieleen painuvii
07.02.2009 01:09
Jäsen / Offline
Legot. Siis ihan vitun paljon legoja. Mitään muuta ei tarvittu muuta kun vuorellinen LEGOJA
Kirjaudu sisään kirjoittaaksesi palstalle.
Siirry: