Tapahtumat

Katso kaikki tapahtumat

Käyttäjät myyvät

Katso myyntipalsta

Televisio random

We Can Do This

19.04.2010 The Spatial Fetishist

A Gypsy Beggar named Balans is recruited for a Holy Task. This Mute Film visualizes 5 steps in how to eradicate Moral Panics and Unsolved Questions. The Fetishist Cares and The Gypsy Beggar Dares. Catch and Burn the Flying Albino Rat. The End
Kultabassokerhon open mic sessio vol.3

11.03.2010 Pelkät

Oli jälleen aika koota joukko kotimaisia räppäreitä saman katon alle ja järjestää jo legendaarisiksi muotoutuneet Kultabassokerhon open mic sessiot. Jiipeen ja Zapasnikin vieraat poikkesivat hieman rutiinista ja freestylen lisäksi vieraat tarjoilivat osaamista...
Siirry televisio-sivulle

Tällä hetkellä Bassoradiossa

12.00-14.00: Välitunti

Siirry radio-sivulle
Kuuntele radiota

Ne pienet hyvät hetket -Thread

14.01.2005 17:23
Basso DJ / Offline
Elikäs näin niin ku ton "Vituttaa niin et hampaat irtoo suusta" -topikin ruinutuksen rinnalle postataan niitä pieniä hyviä juttuja, mitkä saa hymyn sun takaraivoon. Pieniä hetkiä jne.

Itse voin aloittaa. Mulla on juuri nyt vitun hyvä fiilis.... Tulin juuri koulusta alkon kautta kotiin. Viikon työt ja koulut on takana ja edessä pari päivää rentoutumista. Istun tässä Baileyspaukku kädessä ja bisse pöydällä. Kohta menen tupakalle. Kämppis oli vetänyt ässän hihasta ja siivonnut kämpän. Mitä vittua? Kaverit kattoo Rqmboa ja kuunnellaan musiikkia. (Rambossa ei tarvii ääniä, koska kaikki osaa jo vuorosanat... right?)

Kuudeksi pitäisi liikkua suihkun kautta studiolle... niin saatiin vihdoin oma studiokin suhteellisen valmiiksi. Jea. Illalla on hyvän ystävän tuparit, sieltä jatkosuunnitelmat ja sitten tietenkin jatkot.

Ei yhtään syytä murjottaa, pakko hymyillä. Mikään ei ole dramaattisesti muuttunut. Vieläkin rahaton, vieläkin laskut myöhässä, vieläkin stressiapina olkapäällä. Mut vitut niistä, nyt just on hyvä olo.

Ilman näitä hetkiä ei jaksais. Hyvää perjantaita kaikille familaisillekin.

Ps. Hyvä alotus: Viisi täysin turhaa sanaa. Jea.

Beibe beibeeee.
14.01.2005 17:27
Jäsen / Offline
Ramonesin California sun - kappale saa mut aina suunnattoman hyvän tuuliseks.
14.01.2005 17:41
Jäsen / Online
pistettiin frendin kaa elämä risaseksi ja investoitiin 3000€ kompuraan.

hyvä fiilis, nyt juhlan kunniaksi pari.
14.01.2005 18:58
Jäsen / Offline
Se on päivän parhaita hetkiä kun astelet keittiöö. Huomaat että kahvia ei ole tarjolla. Päätät itse keittää maailman parhaat kaffet. Mittaat saumattoman tarkasti veden keittimeen. Asetat kahvipurun yksi kerrallaan, jotta saisit täydellisen suhteen veden kanssa. Lyöt varmin ottein pellit kiinni ja napsautat vehkeen löysällä mutta tarkalla ranneliikkeellä käyntiin. Kahvi rupee tippuessaan tuoksuu niin saakelin hyvälle että hajuhermot meenaa räjähtää.
Luet lehden loppuun ja menet kaataman kahvia mukiin. Laitat millimetrin tarkasti hiukan rasvaista kahvimaitoa. Laitat Kahvimukin huulille, maistat ja POKS vaivut lattialle täydelliseen hyvänolon tunteeseen.
14.01.2005 19:04
Jäsen / Offline
Se on kiva hetki ku joku feidaa ilmottamatta mitää.. Vittutt..
14.01.2005 19:07
Jäsen / Offline
päiväni pelasti joululahja ughh.com:sta.

13 levyä ja 2 paitaa. 8)

muuten olisi ollu päivä aivan anaalista.
14.01.2005 19:07
Jäsen / Offline
Kädessä lasillinen Jägermeister-batterya, ja hyvä musa soi, ja kohta alkaa ilonen nousuhumala, oon kaverin tupareissa.

Illalla sit postataan "Vituttaa niin ettei veri ees kierrä" (tms) -topicciin, kun oon kännissä ottanu turpaani, viiltäny ranteet auki ja pudonnu parvekkeelta.

-Tug (Tää ei kirjaudu ulos, en kai vaan osaa ;))
14.01.2005 19:20
Jäsen / Offline
Se hetki kun tulee kotiin 11 tunnin koulupäivän jälkeen, ottaa jotain kylmää juotavaa, istahtaa sohvalle, nostaa jalat ylös ja tajuaa, että seuraava päivä on vapaa. On väkisinkin Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah tunne. 8)
14.01.2005 20:02
Jäsen / Offline
Nostan lasia kaikille, jotka osaavat himassa rauhassa nauttia hyvästä juomasta. Hyvästä musiikista piste. Jos kaikki tämä tapahtuu kalsareillaan, ekstrapiste.

Nyt menossa Cidraie + Nas.
14.01.2005 20:06
Jäsen / Offline
^^Tuo on niiin täydellinen Teko, että vieläkun muistaa jammailla musan tahdissa niin että naapurit ikkunasta katsoen ilahtuu. Stressi laukee pahimmillaki tiukkapipolla.

Opa's Specöl Koktaili + Mestari Ässä
Jäsen / Offline
Oulun Anttilan viereiseen R-Kioskiin oli tullut uusi 2000-luvun malli tuplapotista, nostin 18€, jäi hyvä mieli.
Jäsen / Offline
väljä koffi ja cage, tuliko pinna?
14.01.2005 20:07
Jäsen / Offline
Op-A kirjoitti:
Luet lehden loppuun ja menet kaataman kahvia mukiin. Laitat millimetrin tarkasti hiukan rasvaista kahvimaitoa. Laitat Kahvimukin huulille, maistat ja POKS vaivut lattialle täydelliseen hyvänolon tunteeseen.

Ovelasti naamioit budikaakaos "kahvi"-nimikkeen alle

noei, vois tästä kyl itekki mennä keittää kahvia ->
14.01.2005 20:07 (muokattu 14.01.2005 20:09)
Jäsen / Offline
^^ Haha, ei yhtään pinnaa. Väljähtyneestä kaljasta saa miinuspinnoja ja Cage taas... huoh.
14.01.2005 20:07
Jäsen / Offline / sols on kasvi
perjantai. pitkä ja uuvuttava koeviikko ohi ja voi hieman jo rentoutu ennen maanantain kokeita. soitan tyttöystävälleni, hän kertoo rakastavansa minua, lähden kävelemään samalla kun soitan cd-soittimellani hyvää musiikkia ja musiikkiakin parempi kaveri tulee, nappaa autoon mukaan ja tarjoaa kaljan. ah. sitä on onni.
14.01.2005 20:10
Jäsen / Offline
Tää threadi jolle rookie kirjotti loistavan alustuksen. mun on pitänyt jo monesti tehdä vastaava topic mutta hyvä etten tehnyt, sillä noin hyvästä avauksestakin tulee jo hyvä mieli

Olin just puntilla ja vedin hyvän treenin, koht frendille saunoo _o/
14.01.2005 20:31
Jäsen / Offline
Citron kirjoitti:
Olin just puntilla ja vedin hyvän treenin, koht frendille saunoo _o/

Haa, sul on mun luonto.

Just äsken; puntilta saunaan, jossa pääsi rankan työviikon jälkeen sihauttamaan auki kylmän olusen. Vaikea keksiä tällä hetkellä mitään hienompaa.

Nyt vielä valmiiseen pöytään syömään hyvin, jonka jälkeen leikkimään penskan kanssa (+ ehkä tsägällä myöhemmin vaimon kanssa), niin tämä ketju on kuin tehty mulle.

Hyvä hyvä!
16.01.2005 03:34
Jäsen / Offline
Taas on hillitön fiilis, kotiuduin justl Damn Seagullsin debyyttilevyn One night at Sirdie´s julkasubileistä. Tunnelma tavastialla jätti jopa 50 centin keikan varjoonsa ja se on allekirjoittaneen kohdalla todella paljon sanottu. Levykin on aivan tajuttoman hyvä, tätä ei voi olla fiilaamatta. =)
16.01.2005 03:37
Jäsen / Online
kanakeitto

Jostain syystä tuo jumalten herkkuruoka saa mulle hymyn kasvoille.
16.01.2005 05:32
Jäsen / Offline / automaattisesti päivittyvä
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water

tää levy pyörii just levarissa, kaikki jotka tän levyn tietää, tietää et tää on just niit pienii hyvii juttui

kauneimpia levyjä maailmassa, tunnistakaa <3

Ruoka: ne tuliset tortillat sillon tällön <3
16.01.2005 15:53
Jäsen / Offline
Oon opetellut juomaan kahvia hiljattain. Ja voin sanoa, että kahvin jälkeinen hetki on hyvä hetki.
16.01.2005 16:16
Jäsen / Offline
Heräsin tänää pannukakun tuoksuun <3
Ihanaa ku mutsi on kerranki viikonlopun himassa..
16.01.2005 16:29
Jäsen / Offline
Perjantai-iltana en päässy dokaamaan. Jostain syystä kuitenkin mul oli koko illan kotona käsittämättömän hyvä fiilis. Popitin 93 'Til Infinityä, kattelin leffoja ja koko ajan vaan hymyilin. Täydellisyyttä.

Myöskin tulee erihyvä olo kun kuuntelee jotain vitun hyvää chilliä musaa ja ajattelee kesää. Aahh...
16.01.2005 16:42
Jäsen / Offline
Helvetin hyvä topic!
Tulee hyvä fiilis jo siitä ku lukee muitten tekstiä..
Nyt mul on ehkä siks hyvä fiivis.. ;) ku polttelen tupakkia täs, kohta otan kahvia ja ihmettelen internetin ah niin ihanaa maailmaa (paskat)
16.01.2005 16:57
Basso DJ / Offline
Vedin eilen kiukkujurrit ja masistelin baarissa, sit silmiini osu tää tyttö. Se jammas ja pomppi niin asenteella, et pilas mun masiksen ja piristi mua. Oli pakko viedä sille kukka kiitokseksi tästä. Nyt se on jollain ihmeen keinolla hankkinut mun numeron jostain ja lähetti äsken viestiä. Damn.
16.01.2005 17:10
Jäsen / Offline
pieniä hyviä hetkiä.. Teetä, villasukkia, rappia melodialla ja parasta seuraa. Kaikki mainitut yhdessä ja yhtäaikaa. <3
16.01.2005 17:24
Jäsen / Offline
Jos joku täältä tuntis mut, niin tietäs et oon melkonen syömämies.. Syöminen on jotain aivan mahtavaa. Varsinki ku täräyttää kotona illalla väsyneenä tai pikemminkin raukeana esim. punttitreenin tai korispelien jälkeen jotain superhyvää mättöä, kattoo telkkaria ja kenties jopa korkkaa jääkylmän oluen. sillon yleensä ajattelee, et tästä ei elämä enää parane.

tosin joku vapaa, n. 170cm, tumma ja tulinen tyttö olisi tervetullut jakamaan tämän hetken kanssani... tai,naah, fak it, syöminen on kyllä miesten hommaa eikä nyt sentään aleta liikaa herkistelemään.
16.01.2005 17:28
Jäsen / Offline
Mul tulee todella hyvä fiilis ekan kerra 8.2., koska mun koulu loppuu siihen. Siit seuraava viikko on pelkkii yo-kuunteluita. Voi ottaa chillisti, ku tarvii olla koulus just vaa se yks tunti päivässä. Toine hyvä ja paljon parempi fiilis tulee 16.2., koska se on yks päivä ennen penkkaripäivää ja mun viimene duunipäivä myös. Kolmannen kerra hyvä fiilis tulee 17.2., koska sillon on penkkaripäivä ja salee todella rentoo. Aion pelkästää rentoilla sinä päivänä. Sitä seuraavat perjantai ja lauantai on täysvapaapäivii, ei tarvi tehä mitää. Sunnuntain extraextrapaljo hyvää fiilistä, ku pääsee abiristeilylle. Sen jälkee kolmen viikon lukuloma, mist pari ekaa päivää löysäilen vähä. Sen jälkee paha fiilis, ku pitää lukee niin armottomasti. Sit sen jälkee yo-kirjotukset, minkä jälkee tulee ehkä yks mun elämän parhaista fiiliksistä, ku kirjotukset on ohi. Palautan venäjänkokeen (perjantai-iltapäivä) ja lähen baarii parille kaljalle ja chillaan pelkästää ainaki viikon. Huh. Hyvää fiilistä luvassa parille kuukaudelle.
16.01.2005 17:47
Jäsen / Offline
simo kirjoitti:
Mul tulee todella hyvä fiilis ekan kerra 8.2., koska mun koulu loppuu siihen. Siit seuraava viikko on pelkkii yo-kuunteluita. Voi ottaa chillisti, ku tarvii olla koulus just vaa se yks tunti päivässä. Toine hyvä ja paljon parempi fiilis tulee 16.2., koska se on yks päivä ennen penkkaripäivää ja mun viimene duunipäivä myös. Kolmannen kerra hyvä fiilis tulee 17.2., koska sillon on penkkaripäivä ja salee todella rentoo. Aion pelkästää rentoilla sinä päivänä. Sitä seuraavat perjantai ja lauantai on täysvapaapäivii, ei tarvi tehä mitää. Sunnuntain extraextrapaljo hyvää fiilistä, ku pääsee abiristeilylle. Sen jälkee kolmen viikon lukuloma, mist pari ekaa päivää löysäilen vähä. Sen jälkee paha fiilis, ku pitää lukee niin armottomasti. Sit sen jälkee yo-kirjotukset, minkä jälkee tulee ehkä yks mun elämän parhaista fiiliksistä, ku kirjotukset on ohi. Palautan venäjänkokeen (perjantai-iltapäivä) ja lähen baarii parille kaljalle ja chillaan pelkästää ainaki viikon. Huh. Hyvää fiilistä luvassa parille kuukaudelle.

veit sanat suustani, ei oo kauaa enää. 24 aamua!
16.01.2005 17:56
Jäsen / Offline
okei simo i hate u 4 life,heh. oon tasan vuoden päästä ja sit koen kaiken ton kauhun / älyttömän rentouden ja vapauden.. ah, ei voi venaa, mul on jo nyt hyvä olo, haha. mut mun muijalla on nyt toi simon kuvailema vaihe just, joka on aika hienoa sit nähä se super chillaavana ku sen ei tarvii stressaa paljon - ja pystyn olee sen kaa ihan vitusti, bi-leet! heh.

muttah, niin mulle on parhait hetkii joku täydellinen rauhallinen hetki - jos vaik sois fintelligensin viikonloppuilta, se kans selittää tarkalleen et mikä on lungi viikonloppuilta. plus tohon vielä mun muija samaa aikaan, what more can i say. kaikki hyvä musa saa mut tosi hyvälle tuulelle kans, esim se alkuperänen too hot ja nasin life's a bitch.

sit kans aina joskus mä alan kelaa et kuinka hyvin asiat oikeesti on meil tääl, vaik koulu stressaakin, kiitän Jumalaa siitä, se on oikeesti hienoa.

nyt on sunnuntai ilta, mul on vitun paha olo ja pää kipee jne, joten fuck that hyväolo shit, mut silti,heh
Kirjaudu sisään kirjoittaaksesi palstalle.
Siirry: