Yöllinen puuhastelu

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Kunkku, 17.03.2006.

1. Kunkku

Kunkku 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    911
    Nautin tässä olutta ja tajusin, että teistä on varmaan kaikki untenmailla. Toisella mestalla taas on joitain ihmisiä hereillä ja tämä nostattikin innostuksen topikkiin.
    Tämä topikki on pyhitetty niille hetkille, kun olet hereillä 00.00-07.00 välillä ja haluat jakaa tuntojasi, miksi olet mestoilla. Mitä teet? Miksi?
    Itellä on kello 21.40, mutta siel se on jotai 05.00, eli menee haarukkaan.
    Monet puuhailee kaikkea kummaa öisin, itseki olen tätä harrastanut. Oudoimmat "pändi"-sessiot on tapahtuneet 02-09 välillä ja ne on hauskoja hetkiä. Ne myös vähenee vanhemmiten. Ite en enää jaksa oikee valvoo ees kahteen, saatika sitte koko yötä, mut muistan kuin kingii se oli ku jaksoin ja oli tekemistä.
    Yöt on luomisen, sekoilun, testailun, kokeilun ja kaiken muun erilaisen aikaa!!

PUIKAA!!

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mestoilla ollaan klo.4:51, syytä en osaa sanoa. jumitan koneella, syön kanaa ja patonkia, juon colaa, ja vähän väliä ravaan tupakalla. närästää vitusti ja väsyttää. järkevä ihminen jois lasin samariinia, ja menos nukkuun, mutta minä käytän aikani hyödyllisesti ja tutkiskelen lähinnä jalkapohjiani samalla kun kirjotan tätä viestiä.

tunnin päästä pitäs jo heräillä kouluunlähtöö varten, mutta pahalta näyttää.

monesti nautin näistä öisistä häröilyistä. tuntuu että koko maailma nukkuis tai jtn, olo on rauhallisempi kun koskaan.

vatsahaava tässä tulee..

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä piirtelen öisin, se ei luonnistu samalla tavalla päivisin. Välillä taas vaan makoilen ajattelemassa asioita ja pidän omia pieniä brainstormeja yksinäni. Yleensä joku MTV soi taustalla hiljaisena.
    Öisin olen kaikista luovimmillani (jos noin voi sanoa).
    Hengaan kans paljon boordeilla mis on paljon ulkomaalaisia ympäri maailmaa. Niissä tapahtuu koko ajan.

diggaan öistä.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

5. Hymppae

Hymppae 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Heräsin tuossa 00.30 parahiksi taas vaihteeksi, loistavaa aikaa olla koneella, ei ole serverit täynnä ihmisiä jne.
    Tosiaan, inspiraatio mm. kirjoittamiseen sun muihin on helpompi saavuttaa yöaikaan kun sopivan rauhallisen hiljainen 'ilmapiiri'.
    Muutenkin erinomaisen mukava olla välillä näihin aikoihin hereillä etenkin kesällä, katsella vaikka ikkunasta taikka muuten seurailla kun kaupunki heräilee tuossa viiden-kuuden aikoihin, kadut alkavat täyttyä.

On nämä loma-ajat auvoa aikaa.
    offtopiccia, mukavampaa olisi tosin hankkia enemmän ajanvietettä mm. töiden merkeissä. Ihan fiksusti tullut käytettyä 2 kk lomasta nyt 70%, valmistauduttua lähinnä kesällä alkavaan inttiin. Olisi tosin voinut tehdä yhtä ja toista paaaljon järkevämpääkin. Minkäs teet kun krooninen laiskuus valtaa mielen, etenkin tähän aikaan vuodesta. Toista se on loppukeväästä/kesäisin.

6. Kunkku

Kunkku 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    911
    Tää on just se sama fiilis itellä. Sit ku o pari frendii jossai homeises kellaris parin mikin, rumpujen yms. settien kaa ja väännät ihan tokkuras vaa jotai saundia, ni fiilis siitä, et muut TUHLAA ELÄMÄÄSÄ NUKKUMALLA on niin paljo isompi. Sä luot, fiilaat, sekoilet, tutkit mestoi ihan eri valossa ku monet ees tajuu kattoo.
    Kaikki tappiinastikukkujat tietää tän. Miltä maailma näyttää kesäällä 5.23? Ihan vitun oudolta ja hienolta. Sä kävelet himaa, kostee nurmikko tuoksuu, joku pari hassuu henkilöö on menos töihin, sä tiiät et sä oot menos nukkuu ja sit ehkä toisen päivän rientoihin. Sua naurattaa kuin joku viittii tehä töitä ku maailma on kukassa, kaikki on kaunista, tuoksuvaa, hienoa ja valmis lähes mille vaa ehdotukselle.
    Noi on mun mielestä hienoinpia aikoja ikinä, joita ei ikinä tuu uusia eikä saa takas...
    Oikee kyynel vierähtää...johtuen osaks siitä et mä en pääse frendien luo ja joudun yksin fiilisteleen vaa tääl ja osaks sen takii, ku tiiän miten hienoja hetkiä noi ns. itsensäturmelemisen jälkeiset matkat voi olla...
    Ai perkele, mä rakastan dokausta, suomea, suomen luontoa ja niien yhessä järjestämää hekumaallista vapauden sinfoniaa!

7. keemoh

keemoh 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
  8. Kunkku

Kunkku 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    911
    Näin se menee. Yöllinen inspis ja musa!!!!
    JA sit myös yleensä yöllä tapahtuva sessiot!

Ite vähä narisen suomen kesästä, liian valossa. Mä diggaan et on pimee ja kuuma. Sillo sattuu ja tapahtuu.

MÄ EN HALUU NÄHÄ, MÄ HALUUN TUNTEA!

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tuli oikeen hyvät fiilikset kun tarkemmin alko kelaa tätä yön/aamuyön harmoniaa. jäätävän dokausreissun jälkeen kotiinpaluu kävellen tai pyörällä frendien kaa keskustasta kesällä on jotain kummallisen rauhoittavaa. huurunen ruoho ja mahdollinen sumu kun aurinko alkaa nousta piristää kummasti, joten pakko tehdä normaalia pidempi lenkki..

tässä se kesäkuume senkun kohoo.

edit. pimeempää sais olla, mutta syksyllä skulaa

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Totta. Mä valvon ihan hemmetin usein kesäisin ja voin luvata että ei ole mitään hienompaa kuin lämmin kesäyö.

pelkkää rakkautta!

11. Laker

Laker 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Onko jo laitonta vastata tänne? Ku kello näyttää jo 7.30 vou!

Taas tuli kokoyö säädettyä.

Tykkään säätää öisin, ja nykyään ku nukun päivät ja valvon yöt ni pystyy säätää. Tänä yönä laitoin uuden vahvarin kiinni, kytkin kaiuttimet ja levarin ja kuuntelin vitusti kaikkia vinyylejä mitä ei oo vähään aikaan tullut kuunneltua ja sit eilen tulleita uusia.

Joskus pyhitän kokoyön vain O.C:den katsomiseen pieneltä koneen ruudulta. Jumittaminenki on joskus hauskaa.

Silloin tällöin innostun siivoomaan ja siivoonki huoneen niin hienoon kuntoon et ihan hävettää. Ja seuraavana päivänä se onki samanlaine ku ennen siivousta.

Tykkään myös etsiä kaikkea musiikkia koneelta. Kaikkia biisejä mitä kansioiden syövereistä löytyy eikä ole pitkään aikaan fiilistellyt. Joskus löytyy jtn uusia yllätyksiä mitkä joskus vaa skipannu ohi ja nyt tykkääkin jo ihan vitusti.

Nytpä taidan mennä pariksi tunniksi sänkyyn ja 12 tunniks kouluun. Olen katkera!

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Toistaiseksi minulla on ollut noin joka toinen viikko mahdollisuus valvoa yöt ja nukkua päivät (tämä EI ole niitä viikkoja) ja se on kyllä mahtavaa. Yöllä kaikki tuntee jotenkin voimakkaammin. 90% runoista ja novelleista syntyy aamuyön tunteina. Sitä vaan saattaa paahtaa klo 5 yöllä näppis sauhuten, koska ajatusvirralle ei tunnu olevan loppua. Yöllä myös elokuvat kokee voimakkaammin ja niitä tuleekin tuijoteltua paljon.

Kesäyöt.. ah! Niihin liittyy lähes kaikki rakkaimmat hetket. Yöllä parannetaan maailmaa. Baarin jälkeen on istuskeltu jossain sillalla maassa ja puhuttu maailman pahuudesta. Polteltu tupakkaa ketjussa ja seurailtu maailman heräämistä uuteen päivään. Jossain välissä aamuyöstä on ihan hiljaista, kaikki muut nukkuu. Ei ketään missään. Mieletön tunne... ja sen katkaisee postinjakajan pyörän kitinä.

Eräs elämäni hienoimmista tunteista oli mökillä muutama vuosi sitten. Juhannus. Kaikki muut nukkuivat. Istuin vain laiturilla, uitin jalkoja järvessä. Usva leijui järven yllä ja aurinko alkoi hiljalleen paistaa. Tupakka paloi. Ainut ääni, mitä kuului, oli plopsahtelu, kun kalat hyppivät satunnaisesti veden pinnalla. Ikinä ei ole ollut niin rauhallista.

Takaisin arkeen... Yöllä siis kirjoitetaan, harjoitetaan luovaa toimintaa, katsellaan leffoja, lueskellaan nettiä, siivoillaan (pääosin pölyjen pyyhkimistä), muuta pikkunäperrystä. Jos on ollut liikenteessä, niin sitten vaan nautitaan rauhasta.

Jos voisin, valvoisin kaikki yöt ja nukkuisin päivät.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kesällä on kliffaa pistää laput korville, siinä 00-01 tienoilla ja lähteä joko rullaluistimilla tai ihan perus lenkkareilla lenkille ulkomaailmaan

(melko)täydellinen hiljaisuus ja tyhjyys ulkona
    ja suomen kesän valosuus <3
    tykkään

14. skyz

skyz 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    2
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    kerran viime kesänä tuli kauhee pakko päästä pyöräilemään noin kello 12 yöllä. liikenne oli hyvin vähäistä, oli siistiä vedellä pitkin raitteja luurit korvilla.
    myös esim. viime kesälomalla siinä neljän pintaan aamuyöstä oli rentouttavia hetkiä, iha hiljasta, ja aurinko tekee nousuaan. samoin joskus on hienoa myös kattella tähtitaivasta kaikessa hiljaisuudessa, ehkä luurit korvilla..
    pystyn fiilistellä.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

16. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Hahaha, kävin eilen ihan vitullises kännis, kävelyllä keskellä ei mitään ja yötä.
    Istuin lumihangessa soitin kaverille känni puhelun ja läksin himaa nukkumaan. :lol:
    Ihan vitun outo reissu!

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

nykyään kun ei oo töitä eikä muita velvollisuuksia, vielä ainakaan, niin tulee kyl valvottua yleensä sinne kahteen tai kolmeen. eilen tulin himaan yllättävän aikaisin, puolenyön aikoihin ja valvoin sen tunnin kaks. yöt on kyl parasta aikaa.

öisin on hienoo vaan kuunnella musaa, juoda teetä ja polttaa ikkunasta tupakkaa. mun ikkunasta näkee vielä kadulle joka on yleensä öisin suht hiljainen mut aina välillä joku kulkee siitä ohi (useimmiten jengii jotka tulee baarista himaan) nii niitä on siisti väijyä ja katella et mitä ne tekee. :D joskus on taas hieno ottaa soitin messiin ja käydä kävelyllä vaikka jossain merenrannassa ja katella jotain laivoja, haha.

emmä yleensä kyl mitään kauheen fiksua saa aikaan. aika perusjumitusta ja feelistelyä se on.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Useimmat onkin jo sanonu kaikki hehkeimmät tavat viettää yönsä, ja varsinkin kesäyöt.
    Huoh, kohta nekin taas valaisee maailmaa. Se on sitä parasta aikaa, kesäyöt.
    Nyt kyl tuntee kevään tulevan ku kattoo päiväl teiden varsia niin siellä solisee jo sulaneesta lumesta purot. Aijai että ootan kevättä ja tietysti kesää. 8)
    Kerran tehtiin niin parin kamun kaa, ne oli mun mestoilla yötä, oltiin viel hereillä joskus 3 aikaan, niin saatiin päähänpistos et lähetään läheiselle mäelle hyppii. Oli aika nastaa kyl ku kiivettiin ihan unentokkurassa mäkeä ja kieriskeltiin sitä alas jonkun matkaa. :D
    Sit palattiin ihan kuolleina himaan takas ja mentiin melkeen heti nukkuu.
    Hahah, oi niitä aikoja. :lol:

19. vemppa

vemppa 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Osasit kyllä tuoda ton fiiliksen sanoiksi aivan täydellisesti. Toi on jotain niin uskomattoman hienoa. Itse on aivan toisessa ULOTTUVUUDESSA, kuin ne yönsä nukkuneet töihin menijät.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tulin juuri äsken kotiin paarista ja sormeni ovAT vielä jäässä . estimme juuri kaverimme k<nssa erään miehen raiskaamasta yhden nuoren naisen juttelemalla hänelle autoista. hän lähti ajamaan autolla kännissä mutta mielestämme hänen on oikemammis oikeus kuolla kuin raiskata nuori nainen. olen kotona ja juuri alan nukkumaan.