Vituttaa niin ettei veri kierrä vol. 2

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Hampunlehti, 28.04.2009.

1. joutilas

joutilas 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Julkisella terveysasemalla asioiminen :thumbdown: säästötililtä fyrkat esiin ja yksityiselle, perkele.

2. Jaska

Jaska 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    (Miksi palaan tähän aiheeseen klo 4.40 lauantaiaamuna...)

Mä en oo kauheesti perehtynyt tähän aiheeseen, mutta just luin eräästä Social Development -kirjasta, että vauvat kuulee paremmin korkeita kuin matalia taajuuksia ja innostuvat kasvojen liiotelluista ilmeistä. On esimerkiksi tutkimuksia, joissa äidit on laitettu esittämään apaattista ja masentunutta ("still face"), mihin vauvat reagoivat nopeasti muuttumalla itsekin passiivisiksi. Toisin sanoen lässytykselle tuntuisi olevan ennemminkin puoltavia kuin kehitystä haittaavia perusteita?

Rajansa tietty kaikella ja saahan se silti ärsyttää (minuakin).

3. surrur

surrur 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    2,736
    Vituttaa yhden läheisen ihmisen tarve keksiä hätävalheita mitä pienimpiin asioihin liittyen, vituttaa niiden puolesta joille se valehtelee ja sen itsensä puolesta kun on pakko keksiä jotain mummonkaverinnaapurinkissa-juttuja. VITTU.

vituttaa myös se että oon vielä hereillä, tässä meni sekin unirytmi taas:partyman:

4. Leatmpok

Leatmpok 2. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    1,986
    vituttaa ku joillai ihmisil on välttämätön tarve esittää jotai muuta ku oikeesti on jos ne on toisen ihmisen seuras.
    sorry muru, mä tunnen sut <3

5. Laatikko

Laatikko 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    2,736
    Nyt alkaa kohta olla niin kylmä että pitää laittaa ekstra-puseroita ja sen semmoista kun lähtee bariin :thumbdown:

Kiva seistä siellä narikassa ottamassa miljoona vaatetta pois. Vielä pahempi ku pitää lähtee kotiin ja umpi-tuiterissa yrittää laittaa extra-leggarit ja villasukat jalkaan :thumbdown:

6. penny2

penny2 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    2,746
    VICTORINOX-veitset, en osaa. :(

7. annauij

annauij 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    15
    Aktiivisuuspisteet:
    2,846
    Kiitos paskan tuurin ja YTHS:n ja Joensuun näen parasta ystävääni vasta ensi vuonna seuraavan kerran :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Liikaa huonoa tuuria viime ajat, nyt ei kannata lotota :thumbdown:

Lisäksi hullu kuumotus työvuorolistoista ja tulevista tenteistä ja pakollisista ryhmätöiden esityskerroista ja niiden päällekkäin osumisesta. Vuoroja ei pysty vaihtaan eikä tenttien päiviäkään ja kuuden opintopisteen kurssi opintopistekertymään kiinnostaa kyllä, katotaan jatkuuko huono tuuri.

8. Laatikko

Laatikko 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    2,736
    Mistään ei saa kämppää jos sattuu omistamaan kotieläimen. On se nyt vittu.

Pää ei vittu kestä asua enää mutsin ja faijan kanssa.

Sit kaikki kysyy miksen voi jättää pupua vanhempien hoiviin. Se on vittu sama asia kun oman lapsen hylkääminen, miten joku voi ehdottaa tommosta? Emmä pysty :cry: Mutta kohta on pakko, oman mielenterveyden takia.

9. soul03

soul03 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    102
    Aktiivisuuspisteet:
    7,996
  10. soul03

soul03 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    102
    Aktiivisuuspisteet:
    7,996
    Näin 20v eläinten seurassa erinäisissä vuokrakämpissä asuneena voin kertoa, että lemmikkikiellot on 99% paskanjauhantaa. Ilmotuksessa voi joo lukea kaikkea vaikka alkaen siitä vuokralaisen tarvii pitää sunnuntaisin valkosia sukkia päättyen siihen että keittiön kaapeista on pyyhittävä pölyt tunnin välein, mutta a) useimmat näistä vaatimuksista, kuten lemmikkieläinkieltokaan tai edes tupakointikielto, ei perustu mihinkään laissa oleviin pykäliin eli on sinällään turhia ja b) harvalla vuokranantajalla on seiväs niin syvällä perseessä etteikö sen kanssa vois neuvotella asioista. Jos vuokranantaja rupeaa nillittämään jostain allergiariskeistä tms, niin niillä mielipiteillä voi pyyhkiä (ainakin kuvainnollisesti) persettä, koska sähän siellä kämpässä asut ja joudut ottamaan sen riskin siitä allergiasta ja siks toisekseen, sillä ei ole edes oikeutta tulla sun kämppään sisälle ilman sun lupaa vaikka kuin olis sen omistaja (tätä ei kovin moni muuten tunnu tietävän, eli jos siellä käydään hengailemassa omilla avaimilla ilman sun suostumusta niin se on yksiselitteisesti luvatonta) eli sen ei ikinä maailmassa tarvii tietää siitä sun lemmikistä ellet sä spesifisti halua kertoa sille siitä. Ja jos se pelkää et lemmikki nyt äityy riehumaan ja syö vaikka tapetit seiniltä, mitä vittua sitten? Luonnollisestikin ne vauriot menee sillon sun piikkin, sehän on ihan sama revitkö sä ite ne tapetit seiniltä vai se sun lemmikkis. Se ei sinällään ole mikään peruste kieltää niitä. Toki, on ihan okei olla peruskohtelias ja vilpitön ihmisiä kohtaan ja yrittää hoitaa hommat niinku kuuluu, mut ei vuokralla asuminen nyt mitään sellasta oo et vuokranantaja on joku absoluuttinen diktaattori jolla on kaikki valta ja sulla ei oo mitään oikeuksia.

Eli by all means, ota kani messiin. Sanon että 90% vuokranantajista tulee ennemmin kysymään että voiko nuori tyttö maksaa vuokran luonnossa kuin nillittämään häkkilemmikistä.

11. Laatikko

Laatikko 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    2,736
    Okei, joo totta.
    Vitutukseni kohdistui enimmäkseen opiskelijakämppiin koska tavalliseen kämppään ei oikein ole varaa. Ymmärrän että soluun ei voi ottaa lemmikkiä koska siellä voi asua allergikkoja/eläinvihaajia. Yksiöissa saa kai olla lemmikkejä, mutta niitä ei saa Hoasilta jos ei ole asunut Hoasin kämpissä ennen. Pakko kai jonottaa se parisen vuotta Majstrandeniin että saan yksiön ja ottaa kanin messiin. Tosin se on varmaan kuopattu jo silloin kuin saan avaimet käteen.

12. Mege

Mege 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    911
    Puput ei kauheasti harmita mua, sattuu olemaan sellaset rapiat 10 päivää aikaa. Sit se on pakkanen aika todellinen asia. Vajaa 2kk työttömän tuet saamatta. Mikään virasto ei halua auttaa jos on tilapäisesti tuloton, luottotiedoissa merkintä.

Ei oo nyt sanoja tähän. Shiet. Ei naurata edes enää. VVO osoittaa sydämmellisyyttä vaatimalla 1500e etukäteen jos sattuisi siis löytämään jonkun kämpän. Saako siitä paljon jos vaikka puukolla uhaten ottaa homman haltuun jonkun äveriään lompakon muodossa? Tunteeko joku jotain semikovan luokan meediota milt sais lottonumbat?

ANY FUCKIN THING.

13. ellipsi

ellipsi 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Voi vittu maanantai alkaa hienosti. Saan unta joskus yhden aikaan. Sitten herään neljältä aamuyöstä MISSÄ SSÄÄÄ OOT MÄÄ ON KÄNNISSÄ. VOIVVVV: VOOIVVV ja bileet jatkuu vieläkin! Ne soittaa niin kovalla, että saa selvää sanoista, vaikka tää bilekämppä sijaitsee kaksi kerrosta ylempänä. Sain unta joskus viiden-kuuden maissa ja heräsin nyt 6.30.

Mua ei haittaa, jos viikonloppusin bailataan, mutta että vittu sunnuntain ja maanantain välinen aamuyö. DJDSHSJSjsjsjsjfff. RASSIA SILIMÄÄ. Väsyttää niin paljo että kuvottaa.

Ps. Liskojen yö unia näin bassolaisista siinä kolmen tunnin aikana ku sain nukuttua.

14. Mege

Mege 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    911
    Tän hetkinen naapuri tykkää ruveta soittamaan sen kaksiossa tai vastaavassa rumpuja oikein huolella usein siinä 01.00 - 03.00 aikaan yöllä. Lisäksi sellanen "Xanoreeeeeitaaaa" kuuloinen kaveri tulee välillä käymään ja siinä soittelun välissä örveltää jotain sanoinkuvaamatonta parvekkeella. Ihan viihdyttävää.

15. ambulate

ambulate 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    21
    Aktiivisuuspisteet:
    2,846
    Mielialavaihtelut vituttaa.

16. Sanoihin_kadonnu

Sanoihin_kadonnu Rekisteröitymätön

Alakerran naapurit vituttaa. Soittaa sunnuntai öisin klo.2.30 armotonta örinää ja kaljapullot lentää ulkona seinään. Monesti on poliisit käyny siinä ja mitään ei koskaan tapahdu.

17. Mielikuvittaja

Mielikuvittaja Rekisteröitymätön

Kuka vitun idiootti kehtaa herättää toisen päiväunilta?:thumbdown::no:
    Tännekki tuleminen kesti joku puoltuntia, koko ajan sörkin vääriä kirjaimia näytölle ja kone lagittaa aivan vittuna. Radiosta tulee paskaa musiikkia, oikeesti tosi huonoa ja hyvä ruoka on loppunut talosta. Passikuvaa ei löydy. Suu on helvetin kipee, tuun varmaan kipeeks näin talven kunniaks. Pimeetä. Oon väsyny ja pöhnänen. Mp3 akku loppuu koko ajan ja en saa uutta musaa ku ei voi ladata. Kadotin kaverilta lainassa olleen ipodin, vannoin vielä pitäväni huolta kuin omasta lapsesta.
    En voi myöskään kuvailla jatkuvaa hoputusta kohtaan tunteemaani vitutuksen määrää.

18. ambulate

ambulate 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    21
    Aktiivisuuspisteet:
    2,846
    Mikä autoilijoita nykyään vaivaa? Oon pyöräillyt lähes joka paikkaan toukokuusta asti mut vasta nyt marraskuussa oon huomannut sen, ettei kukaan pysähdy ennen suojatietä. Siinä menee varmaan tosi monta kallisarvoista sekuntia hukkaan, jos päästää ikuisuuden tien vierellä odottaneet jalankulkijat menemään. Ja jos mä oon jo puoliksi siinä suojatiellä ja mulla on vihreä valo niin autossa istuvan kuuluu jarruttaa! Ei silloin voi vaan painaa kaasua ja toivoa, että mä väistän (minkä mä tietenkin silti teen, koska [insert obvious reason here]).

Tekis mieli matkia autolla ajavien röyhkeyttä ja polkea täysillä suojatielle, mut se olisi lähinnä itsemurhayritys. Ja sit kun yritän katella sinne auton sisään että kuka pelle siellä taas istuu ja ajattelee pelkästään itseään niin aina sieltä tulee vihainen ilme ja äkkijarrutus ihan kuin minä olisin se, joka on väärässä paikassa. Vaan koska sulla on mun pyörää isompi rotisko alla ei tarkota sitä, että oot joku liikenteen kuningas.

edit. Sitten vielä extrana vihastumisen aiheena ovat ne tiet, missä kahdelta kaistalta tulee vierekkäin täysillä kaksi superautojonoa, ja sitten kun mua lähempänä olevalla kaistalla auto ystävällisesti pysähtyy ja mä pääsen puoleenväliin suojatietä niin siltä viereiseltä kaistalta suhahtelee autoja ihan yhtä raivoisaa vauhtia ohitse. Sit mä oon siinä yhden kaistan tukkeena, koska en viitti tunkea itteäni sen 100km/h-vauhdin esteeksi, jos siellä vaikka joku yllättäen pysähtyiskin.

19. luostari

luostari 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    2,736
    niinku skitsofrenikot vitsailee : eipähän tule tylsää!

20. ambulate

ambulate 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    21
    Aktiivisuuspisteet:
    2,846
    On se vähän tylsää herätä aurinkoisena ja rakkautta täynnä ja seuraavana sekuntina pihistä vihasta jonkun mitättömän asian vuoksi. Niin kuin nyt koko autot vs. pyörät-asetelma tuntuu vähän kohtuuttoman raivostuttavalta. Mieluummin olisin pelkkiä kukkia ja sateenkaria täynnä koko ajan.