Tyhmät tokaisut

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä kakstee, 24.10.2005.

1. kakstee

kakstee 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    911
    Millon oot viimeks kuulu TODELLA tyhmän lausahduksen? Mikä se oli? Jätitkö kommentin omaan arvoonsa vai vastasitko kenties yhtä tyhmästi?

Omia kokemuksia:
    Ootellaan kaverin kanssa bussia. Aatellaan kävästä viereisellä kioskilla ostamassa limsaa/karkkia tms. kun bussi ei kuitenkaan tuu viel vähään aikaa. No, sit ku ollaan siinä maksamassa ostoksia niin bussi ajelee ohi (melkoo hitaasti köröttelee ku siinä on sellanen mutka siinä melkeen heti perään). Kaveri ja minä juostaan tietysti perään. Kaveri juoksee mun edellä ja huutaa: "Tuu nyt äkkiä! Jos me ei päästä tähän niin sitä seuraavaa bussia ennen ei tuu yhtäkään!!"

Tosta on vaik kuinka kauan aikaa, mut en kyl unohda tota varmaan koskaan :lol:

Sana on vapaa

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

"Jou mään tsikaakoo" paikallisessa supermarketissa. Käänsin katseeni ja tuolilla istu joku amisviiksinen mopontuunaaja.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Näit on monta mut ei tuu nyt muita mielee ku tää:

Oltii intissä ruokalas syömäs kaverin kanssa, mussutin leipää ja purasin kieleen itteeni. Tuskanen ilme naamalla otan kurkusta kiinni koska vihlas kipu sieltä vitusti ja sanon kaverille "arvaa mistä purasin?", kaverilla pien ihmettely pääl sit "kurkusta?" wtf, ei ihmine tietääksee voi purasta itteesä kurkusta, alko naurattaa iha vitusti.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

"eihän me olla käyty kaupassa sen kerran jälkeen kun me viimeks käytiin"

Ehkä lahottavin ja vielä ihan vakavalla naamalla :lol:

5. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Näit on ilta-jumituksis päässy mun suus muutama!
    Just joitan tyylii: Hei älä keiku sil tuolil jos se mene paskaks se ei oo ehjä :D

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[quote:8a7d1d551d="j00kkeri"]"Jou mään tsikaakoo" paikallisessa supermarketissa. Käänsin katseeni ja tuolilla istu joku amisviiksinen mopontuunaaja.[/quote]Haha, Keltaisen pörssin mainos vähintään vuodelt 95'

7. Murdock

Murdock 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    2
    Aktiivisuuspisteet:
    5,896
    tää oli joskus kun postailin jollekkin kusiselle foorumille jotain ja kaveri kysy et mitä mä teen. Vastasin et "kitisen netissä netissä kitisijöille netissä kitisimesistä"

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[quote:86a3a5f2e5="CåXu"][quote:86a3a5f2e5="j00kkeri"]"Jou mään tsikaakoo" paikallisessa supermarketissa. Käänsin katseeni ja tuolilla istu joku amisviiksinen mopontuunaaja.[/quote]Haha, Keltaisen pörssin mainos vähintään vuodelt 95'[/quote]

Joo. kiitti sen vitun mainoksen kaikki äpärät hokee "jou mään tsikaako".

:evil: Ja :x Ja #-o

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Erään maamme paskalehden mukaan Mikko Kuustonen tokaisi Sörkan vankilarockissa:

"Todella kiva ku ootte kaikki päässy paikalle"

Jesh. Veikkaan et jos jätkät ois saanu valita, ois ne mieluimmin istunu Roskapankis bissellä ja kuunnellu jukeboxista vaikka Virve Rostii.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tästä oli suomen kuvalehdessä joskus juttua jyvissä ja akanoissa, Kuustonenha ei oo sanonu tota et "Todella kiva ku ootte kaikki päässy paikalle."

Vaan todellisuudessa ainakii omien sanojensa mukaa "Kiva nähdä teitä näin runsas lukuisesti." mut ei viilata pilkkua enempää.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Semikänni pääl.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kaveri tosissaa ennen harkkojen alkuu pari viikkoo sit tokasee, että "Ootteko ikinä nähny aasialaisia?". Koko joukkue nauro varmaa 1 tunnin siitä eteenpäin. Noita on lausahduksia on varmaa 150, mutta nyt ei tuu mielee, kun toi.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ittellä muistuu mieleen joku vuoden takanen dokaus setti kun kaverit yritti rauhotella mun juomista kun aloin oleen jo aika reippaasti maistissa..
    Siihen tokasin että"Nyt mä pidän vähän taukoo" ja samalla juon just jotain kusista omena siiderii kurkusta alas..

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kaveri pisti kerran ihan hyvä.(tai sillon se oli hauskaa). puhu puhelimessa ja jutteli kaverinsa kanssa ja sano yhtäkkiä sille et "oota siellä mulla jäi puhelin kotiin"

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

puhe hyppytunneista. Luokkalainen toteaa: "Hyppytunnit on kyl iha perseestä ko ne on ain keskel päivää." Totaalinen hajoaminen.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kaverin puhelin jäi meille niin viisana soitin sitte sille, ja ääneen ihmettelin kun sen puhelin on varattu...
    soitin niinku sen puhelimesta

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mentiin pitkän automatkan aikana tauolle kahvilaan faijan kanssa. Ajettu jo puol suomea läpi, joten eiköhän se ollut paiallaan. Kahvilan tiskillä isäni ja myyjän välinen "smalltalkki" meni näin:

Kassa: "Otatko maitoa vai kermaa?"

Isäni vastasi: "Eikun kahvia."

=D>

Se siitä sitten.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kerran kytille sanoin kännissä seuraavaa (pohjustan ensin):

Kävelin kadulla kännissä avattu bisse kädessä ja kytät tuli vastaan. Kohdalla sytty sivuvalot katolla ja ne tuli perään jalkakäytävää pitkin. Pysähtyvät vierelle ja toinen niistä ruuvasi ikkunan auki ja sanoi "julkisella paikalla alkoholin juominen on kiellettyä, kaada se pullo." Katoin sitä hölmistyneenä ja samassa sit viisaana vetäsin huikan bissestä sen silmien edessä ja tokaisin "ai eikö?". Samantien se kyttä hyppäs autostaan ulos ja sanoi jyrkästi, että "nyt tuli sakot!". Mä sit siihen heti et " mitä vittuu? Enhän mä tienny ettei saa juoda!" kyttä et "justhan mä sanoin sulle ettei julkisella paikalla saa alkoholia juoda." Sen jälkeen en muista mitä sille selitin, kaveri tuli siihen kanssa auttamaan ja puhumaan kyttää ympäri ja lopulta siinä kävi niin ettei niitä sakkoja sitten tullutkaan!

"Vähiin käy ennekuin loppuu" tokaisua on tullu joskus käytettyä ja oon myös kaverien suusta saman kuullu mm. sellasissa tilanteissa kun bensa on vähissä.

Enenpää en nyt tähän hätään muista. Lisäillään kun muistetaan lisää.