Suuri seksikeskustelu

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 26.01.2006.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Aloitettakoon suurenmoinen, kiehtova ja informatiivinen keskustelu yhdynnän saloista, tekniikoista ja kikoista. Jokainen meistä kuitenkin vähintään masturboi, joten on syytä jakaa ajatukset ja mielipiteet seksuaalisen kentän alueelta. Keke aloittaa kysymällä, mitä mieltä naiset ovat miehen genitaalialueen karvoituksen poisajelemisesta? Eli peniksen varren sheivaaminen silkkisen pehmeäksi ja niin kutsutun kassi- ja kullikarvoituksen sheippaaminen lyhyen siivoks a la jenkkisiilii? Ei spedet ja muut möhnät tartu niin helposti...

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ite en jaksa ainakaa mitää pallikarvoi höylää. Keskimäärin kaikki "kauneudenhoitoon" liittyvä kuulostaa mun mielestä aika vastenmieliseltä :)

En oo ilmeisesti koskaa harrastanu hyvää seksiä, ku ei sellanen kiinnosta vitun vertaa nykypäivänä. Parhaat kiksit saa jostain ihan muusta.
    Runkattua sit tulee aina välillä, mutta eipä siitäkää loppupeleissä mitään hirveen hienoja viboja tuu.
    Munkkiainesta. Vois koittaa voittaa seuraavan antirunkkuskaban.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Itehän sheivaan pelkästää oman mukavuuden vuoksi. On paljon freshimpi olo, kun ei ole sellaista pehkoa.

Olen meinannut tehdä vastaavanlaisen topiikin, mutta siihe ois myös laitettu viimesimmän hoidon kuva.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Guest Rekisteröitymätön

6. mutateordie

mutateordie 2. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    12
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021
    niinkuin vanha ja viisas sananlasku sanoo, seksi on huonoille runkkaajille
    niin ja sheivaisin, mutta ootellaan nyt ensin murrosiän alkua.
    :|

7. qdes

qdes 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Itse olen sheivaillut kaiken jalkovälistä palleja myöten jo reilut pari vuotta eikä paluuta vanhaan ole. Kaikki on vain niin paljon mukavampaa kun yhdynnässä ei ole mitään karvoja sotkemassa asioita. Luonnollisesti odotan ja toivon samaa toimintaa myös tyttöystävältä. Kaikki alkoi siitä kesästä kun oli aivan saatanan kuuma. Nopea vierailu suihkussa höylän kanssa ja olo oli kuin uudestisyntyneellä. Suosittelen kaikille viileyden ja seksin ystäville.

8. Rippa

Rippa 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    314
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071
    karvojen ajelia = kaappipedofiili

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

10. Rippa

Rippa 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    314
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071
    trimmaus on ok :lol:

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pakkohan se on vähän, pallit ei ole kokoaika hiessä ja muijatkin ottaa suihin paljon rennommin. Siinä samalla neki kun parran ajaa, eli ei kummempia ongelmia.

Edit: Ei kokonaan pois, yleensä tuolla 1-3mm terällä.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Onks mitään taikakeinoa sisään kasvavien karvojen ehkäisyyn?
    qdes, anyone?
    Vai meenx suoraan demiin vaan..

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Aivan. Mun korvaan kuulostaa lähinnä aika homolta kaikki tollanen. Jostain kumman syystä miespuolisten kauneudenhoidosta tulee varsin erehdyttävästi mieleen Antti Tuisku.

Tähän joutunee sanomaan vaan että hupinsa kullakin.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Varren ja pallit voi sheivata, mut kyllä varren "alaosan" (alavatsan seutu) ympärille on pakko jättää karvoitusta.

Tätä mieltä ovat monet naisetkin, vaikka aina tietenkin löytyy niitä, jotka pitää siitä viidakosta tai lastentarha-karvoituksesta.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei kaikkee veke mieluiten jos multa kysytään..
    Se sänki ei oo kauheen kiva kun miehet kuitenkaan ei jaksa päivittäin huoltaa.. MUTTA.. sillei kyniä parin sentin pituseksi ne karvat.. KYLLÄ! Ettei ole hampaanvälit ja kurkku täynnä karvoja kun imee tikkaria.. :lol:

Jos nyt mies sheivaa niin ei sekään mua pahemmin haittaa.. jotenkin vaan miehekkäämpi kun on vähän karvaa.. Ja se karvavana navasta vehkeisiin.. sitä EI saa MISSÄÄNNIMESSÄ sheivata pois.. grr..hrrr.. toimii meikälle ainakin.. :-'

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

-Putsaa eka sheivattava/vahattava alue , vaikka alkoholipitoisella kasvovedelle tjsp.. pese myös kädet..

-Poista karvat

-Kuori iho (esim kasvojen kuorinta-aineella)

-Rasvaa iho huolellisesti (hajustamaton rasva mieluiten)

siinäpä se.. hommaa on, mutta näin niitä voi ehkästä, kuin myös karvatupen tulehduksia..

18. jam-masta

jam-masta 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    shame on you girl, täälä meni äijä ihan punaseksi tuon vuoksi. Onpa niin mahti keskustelu että olen naureskellu täällä. Muistutan miehiä jotka ruukaa käydä kimppasaunassa, että jos pallit on aivan valkoiset, se ikäänkuin "paistaa" toisten silmiin sieltä niin pistävästi että siitä voi olla hankala saada silmiä irti (no homo). Sitäpaitsi trimmauskin kutittaa jo nii paljon että posliini on varmaan jo kivulias.

Ei vittu vois uskoa että mie kirjotin tuon just.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Niinpä.. ja silti miehet vaatii muijia sheivaamaan, vaikkei itse siihen valmiita olekaan.. ;)

Mä haluisin jokaiselle miehelle pakolliseksi edes kerran vahata pallit! Ehkä tämän jälkeen osaisivat todella arvostaa sitä mitä kärsimyksiä nainen joutuu paikkojen siistinä pitämisen eteen tekemään..

*rips - auh*

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No se on ihan oman pään virtsapitosuudesta kiinni, et suostuuks sellasiin vaatimuksiin sit. Emmä ainakaa lähtis vaatiin keltään muulta mitään, mitä en itte tekis, saati sitte toteuttaan jonku muun vaatimuksia vastoin omaa tahtoa.