Suosikkiohjelmasi bassoradiolla kautta aikain/tällä hetkellä?

Viestiketju osiossa 'Basso' , käynnistäjänä Kunstaapeli, 10.08.2019.

1. Kunstaapeli

Kunstaapeli 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    71
    Chop chop,

Hienoisena alustuksena - idea ketjuun syntyi virittäydyttäni pitkästä aikaa bassoradion taajuksille tätä kirjoitusta edeltävänä iltana. Sieltä sattui lähetettävän Shelter sound radio -niminen ohjelma. Ohjelman ensimmäisellä alkupuoliskolla vieraana oli Markus Setä. Tiputtamassa kunnon knollegee. ''Jonkin kiinnostavan musiikki-ilmiön/genren parista''. En tällä hetkellä siis edes muista miltä suunnalta ne musat olivatkaan, ja mitä tyyliä, mutta niistä soitetut editit ja jaetut anekdootit yms. tarinat/läpät maistuivat. Ja se, etten tällä hetkellä tiedä/muista mitä musaa siellä tarkalleen soitettiinkaan, on ehkä myös jonkinlainen pointti. Hetkiä, joissa innostua uusista jutuista musiikin parissa, satunnaisesti radiokanavalle ohjatumalla on loppupeleissä kuitenkin suhteellisen harvassa. Noh, oli kuinka oli. Kaikesta siitä saapui mieleen, että varmasti niitä mielenkiintoisia ellei jopa unohtumattomia hetkiä tämänkin radion parissa löytyy itse kullakin, niin miksi ei jakaisi jotain siitä?

2. HEG

HEG THE KARVAMUUMI Staff Member Betatestaaja Moderaattori Admin

Saadut kiitokset:
    1,003
    Aktiivisuuspisteet:
    7,446
    Ai että tää on oikeesti kova topic :thumbup:
    Kysymys on kumminkin sen verran laaja, että tähän ei voi vastata vain yhdellä ohjelmalla, sen takia listaankin useamman:

Nykyiset:
    Ghettotyylit
    Shelter
    Misc
    Alas Ambient
    Back 2 Mad
    Cocomotion
    Deep Space
    Kokki303
    Our House (jo ihan vaan Mr. Fingersin takia)
    Signal Life

Entiset:
    Serenade Show
    Työn Allah
    KBK
    Muniin puhalteluu

Entisten listassa KBK siinä mielessä erikoinen että se on noista ainoa mistä tehdään lähetyksiä. Mutta jokainen kartalla oleva tietää että kuraahan se on nykyisin..

3. Bennythebunny

Bennythebunny 4. leveliläinen Vuoden bassolainen 2018

Saadut kiitokset:
    423
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Työn allah! Ai että! Muistan kerran kun olin duunissa ja kuuntelin sitä.. Reiskamayn veti sellasta sekavaa settiään taas ja mä vaan repeilin. Niin myös Reino repeili. No, puoli tuntia myöhemmin se pamahtaa mun duuniin ja mä repeen täysin. Se kysyy että mitä mä repesin? Sanoin että just kuuntelin teidän lähetyksen ja sekin repes.

Ja KBK oli kyl kans kovaa kamaa. Boxi oli täynnä jengiä, oli musiikkia, vittuilua ja välittämistä. Kaipaan.

4. Bennythebunny

Bennythebunny 4. leveliläinen Vuoden bassolainen 2018

Saadut kiitokset:
    423
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    EDIT! Pollen show on kyl ollut timangia!