Hakusessa ainakin Raimo räemix ja on sun kuuluvuustaajudellasi, seyed ali kassu ja a-kansiot, ässän ässä hihassa (turha toivo että kellään) ja saa tarjoilla mitä löytyy
Näin T-Murha mulle aikoinaan sanoi että tää on tiedettävästi ainoa kappale mikä on olemassa, muut kadonnu ties minne Ootko muuten ajatellu hankkia noita epävirallisia SLT levyjä? Esim. Ässän Liftari umpikujalla, Live @ Olari Klubi tai Citruunaisia Unelmia? Olari Klubi löytyy iteltä enkä tienny tota yksilöä ennen että tota on olemassa. Citruunaisia Unelmia CD:t oon kerran nähny tai pari nähny myynnissä ja Liftaria en koskaan. Jos et oo Discogsiin tutustunu niin sieltä kannattaa käydä kyyläämässä mitä kaikkea on maailmalla tarjottavana
Ei mulla oo mittää kaupan sori Adebizin ja Konnan Korvia Myöten EP ja joku Ameban In The Pulse of Yesterday kassut löytyis ylimääräisenä. Toki saa aina tarjota, mutta Ässä Hihassa EP:stä saa alkaa tarjoamaan jo nelinumeroisia lukuja - ja todennäköisesti en varmaan silloinkaan myy ellei hinta ala 6:lla tai isommalla