Red Dead Redemption 2

Viestiketju osiossa 'Viihde' , käynnistäjänä Bennythebunny, 12.11.2018.

?

Onko hyvä peli?

1. BANG BANG!

2 ääntä
    100.0%
  2. AAAARGH!

0 ääntä
    0.0%
  1. HEG

HEG THE KARVAMUUMI Staff Member Moderaattori Betatestaaja Admin

Saadut kiitokset:
    975
    Aktiivisuuspisteet:
    7,446
    Gavin alkaa nettinaailmassa olemaan semmonen meemi, jengo on väsänny hirveet teoriat siitä missä se on ja kuka se on :D
    Aika surullinen tapaus toi Gavinin kaveri, etenkin jos siihen törmää Epiloguessa :(

2. Bennythebunny

Bennythebunny 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    EN OO TÖRMÄNNYT KAVERIIN!? WOT!? Nyt on kalat käyty hakemassa ja sain kutsun kalastajantorpalle. Ehkä sitä sinnekkin kerkeää tässä viikonlopun aikana.

3. HEG

Saadut kiitokset:
    975
    Aktiivisuuspisteet:
    7,446
    Nice onneks olkoon :highfive: Iso työ noiden saalistamisessa on ollut.

Mul on alkanu menee hermot tohon Onlineen kun ei oo passive modee, eilenkin kaks arabialaista (psn profiilin mukaan) tuli yrittää kairaa perseeseen kesken mission missä mun piti jäljittää jotain tyyppejä. Sieltä mä puun takaa vaan ammuin ne joka kerta pumppuhaulikolla :minigun: ja pari kertaa nekin sai mut tapettua. Mut missio feilas kun en päässy koskaan jäljttämään niitä kohteita kun ensiks ne arabialaiset haasto riitaa ja sitten tuli vielä jotain muita randomeja rähisee samalle alueelle keskenään o_O
    Noh äkkiä pois koko tilanteesta ja sitten laitoin toiselle niistä viestiä "I was on the mission why you have to be such a dicks" niin vastaukseks tuli "ha ha ha ha noop"
    No josta minä sitten mieleni pahoitin ja vastasin siihen "Says a guy who believes in allah" ja sen jälkeen estin ne molemmat homot :D Tosi kypsää keskustelua taas vaihteeks :thumbup:

e: niin ja Gavinin kaverin löytää epiloguen aikana / jälkeen esimerkiks Blackwaterista saluunan vierestä ;)

Khaz ja Bennythebunny kiittävät tästä.
  4. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Kiitos!

Etsijän tosiaan löysin Blackwaterissa, mutta Gavinia en.

5. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Pitäisi siis opetella lukemaan :D

6. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Ai saatana noi Skinnerin kaverit on kyllä jotain! :D Tosin kävin nyt seikkailemassa ja törmäsin taas Murfreen väkeen ja siellä oli yks niistäkin transuna että...

7. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Tarina tuli tosiaan tuossa vapailla vedettyä. Nyt oon sitten vielä pikkutehtäviä samonnut läpi. Gavinin kaveri löytyi TAAS, oli isolla kirkolla tällä kertaa.

8. HEG

Saadut kiitokset:
    975
    Aktiivisuuspisteet:
    7,446
    Nice :highfive: Mä en jouluna kauheesti kerenny pelailee, mut on tässä jotain kumminkin saatu aikaseks niinkuin esim. dinoluut tuli saatua pitkän metskaamisen jälkeen sekä Bountiful -trophy jossa saatana meni rehellisesti 5h yhdeltä istumalta. Huhhuhuijaa taas :auts: Nyt sattumalta tuli tavattua Mary-Beth Valentinen juna-asemalla ja olin sen jälkeen et mitä helvettiä onks näit enemmän ja oli pakko kattoo Youtubesta että onhan niitä, monia muitakin keihin voi törmätä Epiloguen jälkeen :eek:
    Tällä hetkellä vuorossa on saada toi 70 gullitettua mitalia storytehtävistä - perkkele kun osa noista on vaikeita.

Bennythebunny kiitti tästä.
  9. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Joo, mä oon kans siihen törmännyt ja olikohan joku toinenkin? Röökikorteista puuttuu enää yhdestä setistä pari korttia. Ja dinoja oisinko joku kymmenen löytänyt?

10. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Etin ne kaikki pergaleen dinosaurusluut. Aika turha "palkinto" siitäkin touhusta suhteessa aikaan.

11. HEG

Saadut kiitokset:
    975
    Aktiivisuuspisteet:
    7,446
    No oli se vähän antikliimaksinen :antijepa:
    Niiden 70 gultamitalin lisäks metsästin tuossa jokin aika sitten niitä bitun kasveja GOOGLETIN KUINKA PALJON NÄITÄ PASKOJA LISÄÄ NIIN BITTU YLI 100 ::haki:
    ei saatana

12. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Mä en oo tohon bisnekseen lähtenyt ollenkaan. Kävin ne kalliomaalaukset tms hakemassa ja nyt on vähän sellainen olo että vois sinne onlinen puolelle siirtyä vihdoin ja viimein :D

13. HEG

Saadut kiitokset:
    975
    Aktiivisuuspisteet:
    7,446
    Nojuu on mullakin ehtiny pari kertaa menny hermot noiden mitaleiden kanssa, nyt ois enää 21 mitalia saamatta niin pääsis tosta eroon.
    Mul on ollu vähä dilemma ton Onlinen kanssa, toisaalta tekis kauheesti mieli pelata sitä mut sitten taas en tiiä haluanko siihen kauheesti panostaa Betan aikana koska Rockstar varoitti jokin aika sitten että Onlinen statsit ei välttämättä saada siirrettyä valmiiseen versioon vaikka ne siihen pyrkiikin - 25 nugettia ja 1800$ saattaa kadota tuhkatuuleen :(

14. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Ehkä mä jätän sen sitten kanssa muhimaan. Teen jotain muuta sillä aikaa, kuten niitä haasteita.