Red Dead Redemption 2

Viestiketju osiossa 'Viihde' , käynnistäjänä Bennythebunny, 12.11.2018.

?

Onko hyvä peli?

1. BANG BANG!

2 ääntä
    100.0%
  2. AAAARGH!

0 ääntä
    0.0%
  1. Bennythebunny

Bennythebunny 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Tuolla turhassa topicissa alkoi tulemaan juttua sen verran että tein oman topicin. Alle vaan kaikkea huutelua ja vertailua, sekä kikkelin pituuden mittaamista.

2. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Eilen kerkesi vain vähäsen aikaa seikkailla. Tuli postivaunuista tiirikoitua rahat. Joka kerta kun on jotain tehtävää suorittanut on ajatellut että tässäkö tämä oli ja sitten kaikki menee vi**iks. No nyt oli sama fiilis, mutta mitään ei sitten tapahtunut. Ekaa kertaa. Oli vähän turhan helppo tehtävä.

3. HEG

HEG THE KARVAMUUMI Staff Member Moderaattori Betatestaaja Admin

Saadut kiitokset:
    972
    Aktiivisuuspisteet:
    7,446
    Hyvä topik :salute:
    Mäkään en oo nyt ton loman jälkee kauheesti kerenny, koittanu vaan pitää sellaisen päämäärän et kerran vuorokauden sisällä pelaan edes hetken.
    Mulla meni tossa pari päivää sitten ihan totaalisesti hermot kun piti kerätä kolmen erillaisen flamingon höyheniä ja joita kaiken lisäks näkyy vielä erittäin harvoin ainoastaan yhellä suoalueella - oli kiva rämpiä siellä saatanan suolla alligaattoreiden keskellä :D Parasta viel oli että jos pamautin sen flamingon taivaalta ja se tippui veteen niin jos en ollu riittävän nopea niin alligaattori nappas sen vedestä ja söi sen :basso:
    N. 5 oikean maailman tuntia ja pelin sisäistä aikaa varmaan 168h myöhemmin sain kaikki höyhenet ja orkideat kerättyä sille jollekkin hihhulille siel isolla kirkolla. Orkideat oli totaalitääristä paskaa kun jouduin juoksemaan ympäri mettää ettimässä sitä just tietynlaista orkideaa :facepalm:
    Mut joo nyt tosiaan sain ne kerättyä niin eikös se runkkari antanu vaan uuden listan jostain kukista.

Bennythebunny kiitti tästä.
  4. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596

Kuulostaa kyllä taas eeppiseltä täytteeltä :D

Itse en kerennyt eilen kuin käydä pari legendaarista fisua noukkimassa. Oon hieman pettynyt ja samalla niin helpottunut, että nopeasti tarttuivat syöttiin ja ei tarvinnut tuntitolkulla tapella.

5. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Päätin alkaa metsästämään sitä sarjamurhaajaa. Vasta kaksi paikkaa löytänyt. Ei multa karkuun pääse.

6. HEG

Saadut kiitokset:
    972
    Aktiivisuuspisteet:
    7,446
    Niin sitä joka pistää jengoo lihoiks ja näkyville vai? Onnee metsästykseen, mulla meni ikuisuus löytää se :D

Mä rupesin nyt kalamiäheks, 5 jumalfisua löydetty jo :gym:

7. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Mulle ilmestyi sellainen "?" kartalle ja siellähän se lymyili.

Joo, mulla kans pari fisua hankittu. Yks olis siinä lähellä isoa kirkkoa, stogeradan varressa. Ei vaan nappaa. En tosin tiedä mitä syöttiä kannattaisi käyttää kun oikeastaan miljöö sopii vähän kaikkeen. Onko se räme, joka on siinä, joki, joka alkaa siitä, vai järvi?

8. HEG

Saadut kiitokset:
    972
    Aktiivisuuspisteet:
    7,446
    Mulla on special lake lure käytössä, sain sen yheltä sotaveteraanilta kun mentiin sen kanssa kalaan. Tähän mennessä kaikki 5 legendafisua on tullu ygösellä saatua (taino siima pari kertaa katkennu). Tärkeetä on myös löytää se oikea kohta missä sen voi napata. Mulla kesti yhen kalan kohdalla joku puol tuntii löytää oikea spotti mistä napata. Legendafisunhan tunnistaa siitä että se tekee aaltoja uidessaan luren luo eli jos näät pieniä aaltoja niin silloin spotti on ainakin oikee :kahvi:

9. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Mä kävin kaikki luret ostaa pois samalla :D Mä kokeilen tota järviversiota, se jäi kokeilematta.

10. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Nyt vähän riepoo. Tai no, ärsyttää. Kävin siellä ihan pohjoisessa (missä ei lunta) hakemassa legendary fisun. Tuli sinne keräilypuolelle merkkikin. Kuitenkaan karttaan se ei nyt sitä ruksia suostu laittaa. Ärsyttävä bugi. Melkein pitää periaatteen takia koittaa vielä uudestaan.

11. HEG

Saadut kiitokset:
    972
    Aktiivisuuspisteet:
    7,446
    Mulla on sama bugi, näkyy kartalla vaikka listassa lukee että oon saanu sen. Varmaan sitä vesiputouksen juurella olevaa meinaat siellä lesken kämpän vierellä?
    Meikällä on nyt kaikki legenda fisut plakkarissa. Paitsi nyt tuli yks legenda kissakala keskellä aavikkos saatavaks mut se on erittäin vaikee. Piti ihan googleen laittaa hakuun et miten sen vois saada niin nähtävästi on niin että sitä eioo kukaan vielä saanu, peli kuulema ilmoittaa sitten kun se on mahdollista saada :eek:
    Tuli myös hankittuu kaikki röökikortit, koitin aluks kerät ne ympäri muailmaa mut sit meni vaan hermot ja kävin ostaa Premium röökii kaupasta nii mont kertaa et sain loput hommattua, joku 600$ meni about 70 kortin takia :D Asiaa kyl nopeutti se että olin saanu hommattua Legendaarisen mikä lie east -laukun johon mahtuu esim. se 99 röökii normi 20 sijaan niinei tarvinnu joka askin jälkeen disposaa niit menee :D

12. HEG

Saadut kiitokset:
    972
    Aktiivisuuspisteet:
    7,446
    Niin ja tää
    https://www.telegraph.co.uk/gaming/news/golden-joystick-awards-2018-fortnite-wins-game-year-god-war/
    :basso:
    VITTU mitä paskaa saatana t villek
    Näin käy kun 13w jonnet päästetää äänestää ebin peliä mitä ei edes julkaistu tänä vuonna. God of War 4 sentään sai kaikki palkinnot mitkä se ansaitsi. Kusivat kyllä omaan nilkkaan kun päästivät pennut äänestää tommosta pilipalipeliä - eihän kukaan voi ottaa noita gaaloja tosissaan ton jälkeen. Mä vittu äänestän ens vuonna Superman 64:ää ens vuonna vuoden peliksja sanon ebin.

13. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Joo, just se fisu siellä lesken luona. On näköjään muillakin sama vika ja sitä ei saa uudestaan millään. Käväsin vasta nyt siellä helkkarin saarella taistelemassa isompaa laivaa vastaan. Mutta onhan toi kyl jäätävä peli. Tekemistä on niin maan perkeleesti. Tossa jo hyvän aikaa sitten törmäsin kkk-kokoukseen. Ne ei nähnyt mua. Heitin sinne keskelle sen tehokkaamman dynyn :D Lähti kaikki kerralla nätisti :D

14. HEG

Saadut kiitokset:
    972
    Aktiivisuuspisteet:
    7,446
    xD
    Mä vaan kattelin vierestä kun se yks homo sytty tuleen ja sen jälkeen kävin vittuilee sille pääjehulle joka pahoitti siitä mielensä meinas tulla keklusta.
    Nyt jokin aika sitten törmäsin niihin taas (pelissä ollaan menty 7 vuotta eteenpäin) niin ne riiteli siellä jossain keskellä mettää viiteen pekkaan siitä että miksei tääl oo ketään ja yhen lakana sytty taas tuleen ja loput juoksi karkuun :rofl:
    Nythän RDR2 Online on beta tilassa :help: Kaikki jotka osti Ultimate Editionin (mm. minä) pitäis päästä pelaamaan sitä tänään ja ne jotka on pelannu ihan sama mitä versiota 26. pv eteenpäin niin oliko se päivää paria myöhemmin.
    Mutta ei
    Mä voin taata että olin Suomen ensimmäisiä joka sen fyysisen version sai käsiinsä (Verkkokaupan yömyynnin ensimmäinen ostaja :king: ) ja pelas sitä enkä silti pääse, tänäänkin vielä joskus 5 aikaan aamulla koitin päästä Onlineen mut ei näy valintaa et Online :basso: Täytyy laittaa Rockstarille viestii et bittu nyt.

15. Khaz

Khaz 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    582
    Aktiivisuuspisteet:
    5,621
    Pitäiskö sitä sit perustaa bassoposse sinne Onlineen? :bigboss:

16. mopsiblendi

mopsiblendi 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    325
    Aktiivisuuspisteet:
    5,121
    Tottakai :vinsent:

17. HEG

Saadut kiitokset:
    972
    Aktiivisuuspisteet:
    7,446
    Ai bittu kui hyvä idis Kassi, kai kaikilla pleikkarit? :D

mopsiblendi ja Bennythebunny kiittävät tästä.
  18. Khaz

Khaz 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    582
    Aktiivisuuspisteet:
    5,621
    plege :drinks:

19. Bennythebunny

Saadut kiitokset:
    416
    Aktiivisuuspisteet: