Puhelimet part.2

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Hawaji, 16.08.2005.

1. Hawaji

Hawaji 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    eli huomasin että ei puhelimet topic toimi, niin tein uuden. Eli mikä merkki ja malli? ja mitä puhelinta suosittelet mitä taas et? muutakin puheenaihetta.
    Äänestystä en jaksanut tehdä.

Ja itsehän juuri hommasin tänään tämän:
    Samsung SGH-E730, kaikki herkut löytyy ja olen kyllä tyytyväinen. Kallis kyllä oli, mutta ei voi mitään.

Kertokaa omia puhelin-asioita?

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Shit... Jos olisin nyt ostamassa luuria, ostaisin sittenkin kameralla. Ostin ilman tommosen Nokia, mikä vittu nyt olikaan, ja vasta vähän aikaa sitten keksittiin poikien kans kännykkäkameralle käyttöö. Eli kun tapaa kuppilassa likan, vaihtaa numeroita tai jotain, ja on niin känässä ettei oikein muista minkä näkönen se sit oli... Tadaa: Katot puhelimesta, koska oot tajunnu ottaa kuvan siitä kottaraisesta. Tästä sitten näkee kannattaako soitella.

Mut mulla nyt on toi Nokia 6100. Ihan hyvä perusluuri. Akut vaan tuntuu kestävän nykypäivänä huonommin kun vielä pari vuotta sitten...

3. -AS-

-AS- 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    11,861
    edit. pah. ei toimi. olen avuton. anteeksi.

niinno tota sen verran pitää sanoo vielä että mä en ymmärrä näitä kamerapuhelimia. eipä tässä muuta. itselläni oli jotain 4 vuotta 3310, eka känny, meni rikki ja nyt mulla on 3510 joka on aika ruma.

mut aivan sama.

4. tiitUh

tiitUh 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    5,886
    tämä teinipuhelin..öö.. 3220.
    Kamera ja kaikki löytyy, laadukkuudesta en sano mitään..Mutta mulle kyllä hyvin kelpaa. Hullut valot vilkkuu puhelimen sivuilla soittaessa tai kun mulle soitetaan :D Mutta juu, ihan hyvä puhelin.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tuommoinen hopea löytyy. Ostin n. 1½ vuotta sitten ja ei ole ollut valittamista. Ihan hyvä peruspuhelin.

6. Uninformed

Uninformed 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    5,886
    3310i semmosen omistan ja en suosittele!! ite haluisin jonkun ihan perus simpukka puhelimen joka ei sais maksaa paljoo yli 100e!!

7. Peksi

Peksi 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    10
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    Kuudetta vuotta mennään Nokia 3310:llä. Yhessä vaiheessa olin jo ostamassa uutta puhelinta kaikilla herkuilla. Sit sainkin sellasen lainaks tutulta vähäks aikaan ja kokeilun jälkeen totesin, et 3310 on just mun puhelin. Toimii, ei vittuile ja kestää. Uskoisin, et käytän samaa puhelinta vielä 3-5 vuoden päästä. En vaan nää mitään järkeä maksaa maltaita siitä, että voin ottaa khuuleja kuvia mun puhelimella, jotka on vielä paskalaatusiakin.

8. Miikka

Miikka 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    12
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    itel on harmaa sama. reilut 2vuotta sit ostin, ja nyt vaihossa ois lähinnä siks, ku toi on vitun hiljanen puheluissa. pitää käskee jengii olee hengittämättä et kuulee mitä mutsi kokkailee.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mulla sama vika aluksi, mutta sitten opin pitään sitä luuria oikeessa kohtaa. ;) Sai vähän hakee et mis kohtaa korvaa sen pitäis tarkalleen olla et kuuluu hyvin. Mut tosiaan joo, se on vähän heikompi kuin esim. vaikka edellisessä 8210 tai 3310 luurissa.

10. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Kameralla tullu kikkailtua suht paljo. Takaa alkaa jo vähä väriä lähtemään mut muute hyvässä kunnossa vielä.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Legendaarinen Nokia 3210. Yhen tommosen oon jo tuhonnu (Mikä vitun contact service?) ja toinen (käytettynä ostettu) menossa. Nyt vasta viimeaikoina on ruvennu tulemaan pikkuvikoja: puhelin vaikuttaa joskus siltä kuin olis ollu kovassakin pakkasessa (teksti himmeää ja tulee ruudulle hitaasti) ja kuuluvuudet häviää joskus, mut ei kuitenkaan puhelujen aikana. Akku kestää joskus 4 päivää ja joskus niitä menee 2 illassa (mut käyttö onkin sillon sen mukasta). Oon kyl vähän ruvennu kattelemaan itelleni semmosta 10-30e käytettyä puhelinta, mutku niistä ei ikinä oikein tiiä eikä rakkaasta lapsesta viittis luopua.

12. Miikka

Miikka 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    12
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    ei ei ei, mul on menny nappi paskaks mil pystyy säätelee tota, enkä löydä ainaka mistää kännykän asetuksist mist vois korjata tilanteen.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Meillä on näköjään sama maku puhelimien suhteen. Itsellänikin 3310 jo vuosia käytössä ja olen ollut tyytyväinen. Kapine tekee mitä lupaa.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Nokia 6820

Ihan mukava puhelin, etenkin toi näppis. Vähän vaan ruvennu vuoden käytön jälkeen vittuilemaan. Ei mitään vakavaa tosin, välillä vaan herjaa jotain pientä (esim. "Aseta SIM-kortti" teksti, vaikka kortti on paikallaan...), jne.

+ Ominaisuudet
    + Näppäimistö
    + Koko
    + Toisin kuin yleensä Nokian puhelimissa, tässä on toimiva ja kestävä akku

- Hinta (en tiedä nykyistä hintaa, vuosi sitten ~350€)
    - Kestävyys (Tuskin kestää enää toista vuotta)

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tuollainen, eli Siemens A60. Tosin isän oisko c60sestä varastin punaiset kuoret itelleni. Helmi peruspuhelin, värinäyttö, ja kaikki perustoiminnot. Akun kesto hyvä jne.

Ennen oli A55 jonka jälkeen ihastuin Siemenseihin.

Seuraavaks hankinnaks funtsin ehkä tän ostoo:

Siemens CFX65 Chameleon

Kun kamera olisi kuitenkin mukava pikkulisä puhelimessa, saisi ne tilanteet ikuistettua, jossa ei vittu tule kannettua kameraa mukana.

EDIT: Itellä on vaan huonoja kokemuksia Nokian puhelimista, sen jälkeen kun ekan Siemensin ostin niin se oli menoo sit. Nokian puhelimissa ketutti eniten se, että ne ei yksinkertasesti kestäny tippumisia. Tai sit mulla on käyny vaa paska tsägä. 5110:n sai heittää täysii asfalttiin ja akku vaan irtos. Se oli kovis, ainoo hyvä nokia (tosin kestävyydeltään vaa, muute iha paska). Nää Siemensit sit kestääki päivittäistä heittelyy.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pläääh. Kännykkä on hyvä niin kauan kun sillä voi soittaa ja lähettää viestejä (mieluiten tietysti myös vastaanottaa niitä). Mulla on ollut yli 6 vuotta sama puhelin, miksi ostaisin uuden kun sekin vielä toimii. Taitaa olla joku nokian 6110 tai vastaava, en tiedä. Noi uudet vaan menee paskaksi heti, että ihmiset taas ostaisi uusia.

17. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Haha! Ajattelin kirjoittaa melkeinpä täysin saman tekstin mut tääl on nopeempia ihmisiä.
    Itse sain just faijalta uuden puhelimen jossa on kamera ja muita turhia leluja.
    Vaikea lelu, en tiedä ees itse mitä kaikkea siinä on ku ei jaksa katsoa :D

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Moneskohan vuosi ois.. kerran ollut pesukoneessakin ja oli vaan sammunut. Voi soittaa ja lähettää tekstareita. Kyllä varmaan jossain vaiheessa ostan uuden kuitenkin, siis ihan lähiaikoina.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tosi hyvä kamera (1.3 megapixelii) ja videomatskua saa kanssa jonkin verran. Netissä tulee surffailtua ja e-mailit tsekattuu.

Mitä noihin nokioitten kestävyyteen tulee, niin mulla on ainakin kestäny aina suht hyvin ne. Onnistunu ite aina rikkoo ne ennenku ne on ittestään menny paskaks.

20. JohnnyBlaze

JohnnyBlaze 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    aina ollu nokia mulla, ei ikin mitää muut merkkiä.
    järjestyksessä ekasta nykyiseen:
    1.3210
    2.6110
    3.6150
    4.3310
    5.6150
    6.3210
    7.3100

3210 o kyl ollu hyvä puhelin ja 6150:st tykkäsin kans, se kesti iha vitusti. 3210 ku tippu maahan ni meni aina viiteen osaan.
    3100 o kyl iha hyvä peruspuhelin nykykäyttöön. halpa, kaikki ominaisuudet mitä tyyliin tarvitsee (ei kameraa, sitä ei tarvita) ym ja ihan kivan näköinenki.