Olen seurannut nussimista vierestä-topik

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 09.08.2006.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Snadisti epämukavaa, pakko myöntää. Sinänsä kiihottavaa ja vituttavaa samaan aikaan. Hämmentävä tila tottakai.
    Olo jollain tasolla urpo, koska ei ole itse päässyt NUSSIMAAN. Jollain tasolla kuitenkin seksiä harrastavien yläpuolella, pellänä toki. En tiedä..

edit. Ne panee vaikka seuraan vierestä. Haen kaljan. Toivottavasti pääsen mukaan myöhemmin..

2. Rippa

Rippa 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    314
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071
    :lol: Kyllä

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

HAHA OLEN NUSSINU KU MUUT OLLU VIERESSÄ. Ei sil ert kukaa olis halunnu joinii seuraa, kuha oli vitun hauskaa.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ällöttävää sinänsä. Tai riippuu siitä "liittyvätkö muut mukaan leikkiin". Ite en pystyis toimimaan jos joku vahtaa vierestä, en edes välttämättä samas asunnossa jos tiän et jengii on seuraavas huoneessa.
    Enkä digais myöskään katsoa.

Arska mitä vittua?

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ehkä vähän oftopicia oli, mutta tossa siis mun ainoot kokemukset näkijänä.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

7. kruuna

kruuna 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Onhan tollast toisinana tapahtunu, Joskus oon ite tsekkaillu. Lähinnä avannu oven jossai partyissa ja havainnu et siel on toimintaa. En oo sit kovin pitkää katellu. Mua on jotku tullu kans tsekkaa, mut lähteny kans menee suht pian, ei oo joininu messii. En kiihotu kauheesti noist jutuist, mut ei ne ny nii kauheesti jaksa hävettääkkää. Sellast sattuu.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Bileissä oon nähny ja pari kertaa oon jossain ulkoilmas havainnu tilanteen.

Bileissä, jos jotku on panemassa on tapana opastaa jengii sinne huoneesee sanomalla "Tuolla on jääkaappi ja sieltä saa ottaa bissee.". Kaikki menee siihen.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Viime kesänä heräsin jostaki kaverin tyttökaverin kaverin poikakaverin kämpältä parisängyn toiselta laidalta kun toisella laidalla ku joku random eukko sai kättä lyhyempää "vaivihkaa". Itsehän tuhahdin ja poistuin paikalta "vaivihkaa".

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

voi voi voi. se ei ole yhtään kivaa kun pillu lotisee kun yrittää nukkua vieressä. se ei ole edes yhtään kiihottavaa. :( mutta noh, pilkka osuu omaan nilkkaan aina silloin tällöin.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

haha, mikä topic. Tästä aiheesta ois kyl tuhat ja yksi tarinaa mut en kyl ala julkisesti kertoilee.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Eikö se oo yleisesti ällöttävää nussia jossain bileissä? :E

13. Tunne

Tunne 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    5,636
    Omat kokemukseni rajoittuu siihen, ku kaverin kaa pelattii rauhas pleikkaa ja samas huonees sellasen verhon takana broidi pisteli muijaansa. Oli kieltämättä hämmentävää ja oksettavaa, eikä YHTÄÄN kiihottavaa! :shock:

Eikus joo, on myös toinen kerta. Broidi, jälleen, laitto yhtä toista muijaa tuossa samaisessa huoneessa verhon takana, tosin tällöin esitin nukkuvaa. Ja ei, ei kiihottavaa ollenkaan.

Veljelle en oo maininnu asiasta koskaan, sillä se luultavasti pitäis mua sairaana runkkarina, joka pitää voyer-hommeleista :D

Kertaakaan en oo varsinaisesti ketään hommista yllättäny, mutta panemiset oon kuullu!

14. villek

villek 4. leveliläinen Staff Member Moderaattori Admin

Saadut kiitokset:
    57
    Aktiivisuuspisteet:
    61,450
    Eipä mitenkään erikoista. Noita on tullu nähtyä molemmin puolin ja ei siinä oo mitään erikoista kattooko joku siinä vieressä tai "joutuuko" ite sit todistamaan tällasta tapahtumaa. Onhan sitä tullu kavereiden kanssa jauhettua kaikennäköstä paskaa aktin aikana ja "huoltomiehille" [​IMG]
    Ja täähän ei oo millään tavalla kiihottavaa edes. Tapa mikä tapa.

Toki joskus tilanne on sit privaatimpi ja tiirailu ei olisi suotavaa, mutta se on eri asia.

Toki ehkä oudoin tilanne oli joskus kun bileissä tuli noutaja ja sammahdin johonkin sängyn nurkalle... Noh, heräsin sitten yöllä siihen että alkaa tulemaan ekana monoa eripuolille kroppaa. En ees tässä vaiheessa tajunnu mitään, vaan luulin lähinnä frendeiks jotka yrittää saada mua ylös. Jees no tästä ilmeisesti ei kovinkaan pitkän ajan kuluttua koen kahden hikisen ihmisen päällekarkauksen kirjamellisesti niskassa. Örisen jotain et wtf??? ja saan kommentin et "sori tää sänky on varattu" ja mut potkastaan lattialle :(

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hahaa, eikun perkele pakko on kertoa eräs tarina joka koskee entistä kämppistäni ja satunnaista kaveria. Tarina alkaa siitä, että kämppikselleni (sanotaan vaikka että Nestori) soittaa kaveri (sanotaan vaikka Johannes) joka on baarista tulossa jonkun naisen kanssa tuhannen päissään ja tarvitsee paikan jossa harrastaa eritteiden vaihtoa, itse kun asuu n.10km päässä keskustasta. No hellämielinen ja selväpäinen kämppikseni suostuu ottaa siihen aikaan yksiöön jossa asui kännisen ja kiimaisen pariskunnan.

Nainen ja Johannes sitten saapuu Nestorin luo ja Nestori tarjoutuu menemmään röökille siksi aikaa, että nämä saa hoidettua hommansa (sivuhuomio vielä, että tämä Johannes oli todella laiha poika ja nainen oli kaks kertaa sen kokoinen, valehtelematta.) ja polttelee sitten parvekkeella röökin, jos toisenkin, itse asiassa noin puoli toppaa ja soittelee läpi hereillä olevan kaveripiirinsä ja repeilee tilanteelle. Kunnes tympääntyy ja menee kysymään sängyllä sätkivältä luukasalta ja valaalta miten homma eteenee, onko jo päästy tyydyttävään tilanteeseen, no eivät olleet, pojalla kun ei meinaa ottaa eteen sitten millään, ei auta meditointi eikä mitkään imut tai työnnöt.

Sitten Nestori päättää toki auttaa hädässä olevaa Johannesta, ensiksi kannustamalla ja hurraamalla vierestä, sitten soittamalla läpi taas kaveripiirinsä ja kysemällä neuvoa. Paras neuvo joka tuli oli, että kannattaa tukea löysää peenistä laittamalla lusikka alle, itse lusikkapää palleihin kiinni ja muuten sit pitkittäissuuntaan kohti nuppia ja teipata kiinni, meinasivat sitäkin jo varmasti testaa mutta Johannesta alkoi jo vituttaa kurja tilanne ja hän päätti lähteä kämpiltä kohti kotiansa sanoen "no hoida sinä toi eukko, kun ei minusta oo mihinkään, meen vittu kotiin." Kaveri ei halunnu hoitaa vaan meni nukkumaan, naiselle ei ollut ihan paras baari-isku?

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kaksi kaveriani untamo ja väinö viime talvena..

untamolla on lähibaarissa vakio pubiruusu. valehtelematta 130kilonen ja 170senttinen taisteluhylje nimeltä Pirjo.

Untamolla oli perinteisesti kekkerit perjantai iltana. Untamo oli saanut semipakollisen koppansa ja puolikkaan kossun ruopastua apinanraivolla naamaan. olotila alkoi olla pikkuhiljaa sekava ja pillunhimoinen. untamo otti puhelimen kouraan ja hetkeä myöhemmine mestoille lyllersi Pirjo.

puolituntia myöhemmin untamo lykki Pirjoa kaksionsa makuuhuoneessa. sillä hetkellä Väinö ei löytänyt tv:n kaukosäädintä mistään. Väinö marssi makuuhuoneeseen, jonka sängyllä makas apua pyytelevän näköinen untamo jonka päällä uliseva taisteluhylje hyppi nyrkkeilysäkit vauriota aiheuttavan näköisesti paukkuen Untamoa naamaan.

Väinö meni ihmetteleen ympärilleen

lötslötslöts
    Väinö: "missä kaukosäädin on?"
    Untamo: "en tiä, ziigaa tosta sängyn alta"
    litilitiblamblam
    Väinö: "ei oo täällä"
    Untamo: "no vittu, varmaan tos yöpöydän laatikossa"
    lötlötlötlötlöt
    Väinö: "ei täälläkään"
    Väinö: ei löydy mistään!"
    Untamo: "venaa, duunaan tän niin tuun ettiin"
    Väinö: "äkkiä ny, menny jo 15minuuttia"
    lötlötlötlötlötlötlöt
    Väinö: "joo meen röökille"

hikisenä voittajafiilis päällä Untamo lopulta toi kaukosäätimen Väinölle

19. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

ei saatana. helvetin hyvät tarinat, kiitos nauruista!

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Repesin :D. Huville ja Dr Voidbergille kiitokset yön parhaista nauruista.

Ja ei, en ole otsikkoon (jos siis ei lasketa mitään festareiden "Ups, mä olin tulos vaan kuselle..mut ei mitään, jatkakaa"-taaksepoistu-törmäilyjä)