Ne pienet hyvät hetket -Thread

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä rookie, 14.01.2005.

1. rookie

rookie 1. leveliläinen Basso DJ

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    921
    Elikäs näin niin ku ton "Vituttaa niin et hampaat irtoo suusta" -topikin ruinutuksen rinnalle postataan niitä pieniä hyviä juttuja, mitkä saa hymyn sun takaraivoon. Pieniä hetkiä jne.

Itse voin aloittaa. Mulla on juuri nyt vitun hyvä fiilis.... Tulin juuri koulusta alkon kautta kotiin. Viikon työt ja koulut on takana ja edessä pari päivää rentoutumista. Istun tässä Baileyspaukku kädessä ja bisse pöydällä. Kohta menen tupakalle. Kämppis oli vetänyt ässän hihasta ja siivonnut kämpän. Mitä vittua? Kaverit kattoo Rqmboa ja kuunnellaan musiikkia. (Rambossa ei tarvii ääniä, koska kaikki osaa jo vuorosanat... right?)

Kuudeksi pitäisi liikkua suihkun kautta studiolle... niin saatiin vihdoin oma studiokin suhteellisen valmiiksi. Jea. Illalla on hyvän ystävän tuparit, sieltä jatkosuunnitelmat ja sitten tietenkin jatkot.

Ei yhtään syytä murjottaa, pakko hymyillä. Mikään ei ole dramaattisesti muuttunut. Vieläkin rahaton, vieläkin laskut myöhässä, vieläkin stressiapina olkapäällä. Mut vitut niistä, nyt just on hyvä olo.

Ilman näitä hetkiä ei jaksais. Hyvää perjantaita kaikille familaisillekin.

Ps. Hyvä alotus: Viisi täysin turhaa sanaa. Jea.

Beibe beibeeee.

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ramonesin California sun - kappale saa mut aina suunnattoman hyvän tuuliseks. :)

3. SLICKPUPPY

SLICKPUPPY 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    pistettiin frendin kaa elämä risaseksi ja investoitiin 3000€ kompuraan.

hyvä fiilis, nyt juhlan kunniaksi pari.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Se on päivän parhaita hetkiä kun astelet keittiöö. Huomaat että kahvia ei ole tarjolla. Päätät itse keittää maailman parhaat kaffet. Mittaat saumattoman tarkasti veden keittimeen. Asetat kahvipurun yksi kerrallaan, jotta saisit täydellisen suhteen veden kanssa. Lyöt varmin ottein pellit kiinni ja napsautat vehkeen löysällä mutta tarkalla ranneliikkeellä käyntiin. Kahvi rupee tippuessaan tuoksuu niin saakelin hyvälle että hajuhermot meenaa räjähtää.
    Luet lehden loppuun ja menet kaataman kahvia mukiin. Laitat millimetrin tarkasti hiukan rasvaista kahvimaitoa. Laitat Kahvimukin huulille, maistat ja POKS vaivut lattialle täydelliseen hyvänolon tunteeseen.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Se on kiva hetki ku joku feidaa ilmottamatta mitää.. Vittutt..

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

13 levyä ja 2 paitaa. 8)

muuten olisi ollu päivä aivan anaalista.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kädessä lasillinen Jägermeister-batterya, ja hyvä musa soi, ja kohta alkaa ilonen nousuhumala, oon kaverin tupareissa.

Illalla sit postataan "Vituttaa niin ettei veri ees kierrä" (tms) -topicciin, kun oon kännissä ottanu turpaani, viiltäny ranteet auki ja pudonnu parvekkeelta.

-Tug (Tää ei kirjaudu ulos, en kai vaan osaa ;))

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Se hetki kun tulee kotiin 11 tunnin koulupäivän jälkeen, ottaa jotain kylmää juotavaa, istahtaa sohvalle, nostaa jalat ylös ja tajuaa, että seuraava päivä on vapaa. On väkisinkin Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah tunne. 8)

9. Tiketti

Tiketti 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Nostan lasia kaikille, jotka osaavat himassa rauhassa nauttia hyvästä juomasta. Hyvästä musiikista piste. Jos kaikki tämä tapahtuu kalsareillaan, ekstrapiste.

Nyt menossa Cidraie + Nas.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

^^Tuo on niiin täydellinen Teko, että vieläkun muistaa jammailla musan tahdissa niin että naapurit ikkunasta katsoen ilahtuu. Stressi laukee pahimmillaki tiukkapipolla.

Opa's Specöl Koktaili + Mestari Ässä

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oulun Anttilan viereiseen R-Kioskiin oli tullut uusi 2000-luvun malli tuplapotista, nostin 18€, jäi hyvä mieli.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ovelasti naamioit budikaakaos "kahvi"-nimikkeen alle :)

noei, vois tästä kyl itekki mennä keittää kahvia ->

14. Tiketti

Tiketti 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    ^^ Haha, ei yhtään pinnaa. Väljähtyneestä kaljasta saa miinuspinnoja ja Cage taas... huoh.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

perjantai. pitkä ja uuvuttava koeviikko ohi ja voi hieman jo rentoutu ennen maanantain kokeita. soitan tyttöystävälleni, hän kertoo rakastavansa minua, lähden kävelemään samalla kun soitan cd-soittimellani hyvää musiikkia ja musiikkiakin parempi kaveri tulee, nappaa autoon mukaan ja tarjoaa kaljan. ah. sitä on onni.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tää threadi jolle rookie kirjotti loistavan alustuksen. mun on pitänyt jo monesti tehdä vastaava topic mutta hyvä etten tehnyt, sillä noin hyvästä avauksestakin tulee jo hyvä mieli :)

Olin just puntilla ja vedin hyvän treenin, koht frendille saunoo _o/

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Just äsken; puntilta saunaan, jossa pääsi rankan työviikon jälkeen sihauttamaan auki kylmän olusen. Vaikea keksiä tällä hetkellä mitään hienompaa.

Nyt vielä valmiiseen pöytään syömään hyvin, jonka jälkeen leikkimään penskan kanssa (+ ehkä tsägällä myöhemmin vaimon kanssa), niin tämä ketju on kuin tehty mulle.

Hyvä hyvä!

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Taas on hillitön fiilis, kotiuduin justl Damn Seagullsin debyyttilevyn One night at Sirdie´s julkasubileistä. Tunnelma tavastialla jätti jopa 50 centin keikan varjoonsa ja se on allekirjoittaneen kohdalla todella paljon sanottu. Levykin on aivan tajuttoman hyvä, tätä ei voi olla fiilaamatta. =)

19. LJay

LJay 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    kanakeitto

Jostain syystä tuo jumalten herkkuruoka saa mulle hymyn kasvoille.

20. -Hobu-

-Hobu- 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    911
    Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water

tää levy pyörii just levarissa, kaikki jotka tän levyn tietää, tietää et tää on just niit pienii hyvii juttui

kauneimpia levyjä maailmassa, tunnistakaa <3

Ruoka: ne tuliset tortillat sillon tällön <3