naapurit helvetistä

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 04.01.2004.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

aloin juuri miettiin ku on tuo sarjaki mis näytetään kaikkii idioottei naapureit et onko muilla sitte tämmösiä vittumaisii/outoi naapureit?

2. BooYaa

BooYaa 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Ei meillä ole tollasia naapureita mutta tuli nyt mieleen että aina kun menen yhelle kaverille niin aina kun kävelen yhden niiden talon ikkunan vierestä niin siellä huoneessa on aina sama jätkä tekemässä jotain. Siis joka kerta kun mä menen siitä ohi niin se on siellä, se ei varmaan liiku koskaan mihinkään :D
    Niin ja siinä läheisessä talossa asuu joku hullu joka jahtaa kaikkia jotka vähänkin ärsyttää sitä jotenkin. Muutenkin se huutaa siellä rapussa aina ihan innoissaan.

Nää nyt meni ehkä vähän ohi aiheesta mutta sentään sinnepäin.

3. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

naapurini on about 80-vuotias mummo,jota ei edes pal oo viime aikoina näkynyt.mut en mä selt ikinä mitää valituksii oo saanu,mut alakertalaiset oli ennen aika vitun perseest,mut nekin on rauhoittunut jo(tai sit mä oon)
    mut ei mul oo mitää naapureitani vastaan,mut kyl tääl talois kyl kaikennäköst valtteri vasikkaa ym. löytyy.ja tost sarjast viel et sitä tuli joskus pari vuotta sitten tsiigattuu kun se silloin tuli..

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

itellä on tällanen tapaus:viereisessä talonyhtiös asuu sellanen vitun läski bussinkuljettaja joka ennen ku kävelin ohi aina huus jotain et tuu kattoon meille videoita,siel on poikii jotka on alasti.eli viittas et olisin homo.sit se kävi käsiksi kerran ja sen jälkeen ei oo paljoo innostanu mennä siitä ohi..

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Yks tyyppi, joka asuu mua pari kerrosta ylempänä, syljeskelee ja heittelee kaljapulloja ja tupakantumppeja kadulle. Vittumaista kun oon itse parvekkeella tupakalla ja se viskaa jotain alas niin mummot kattoo mua ikään kuin mä oisin heittänyt. Kerran se räkäs jonkun intialaisen tms. jätkän niskaan, arvatkaa kuka sai haukut..

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Meitä vastapäätä päätä asuu sellanen vanha äijä joku viettää päivästää n. 4-6h ikkunalla tuijottamassa kadulle ja muita ikkunoita (suora näkyvyys olohuoneestamme). Ei siis sinänsä mitää mut se on huvittavaa miten vähän elämää tuon ikäsellä kaverilla on (n.+60v)

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

tosta parvekkeelta roinan heittelystä tuli mieleen ku kaveri asuu kerrostalossa ja niiden yläpuolella asuu jotain juoppoja joilla on alle 10 v lapsia, aina ku tää yksi niistä lapsista hermostuu nii se alkaa viskoo kaikkee roinaa niiden talosta tän mun kaverin parvekkeelle, kerran sieltä tuli telkkarin kaukosäädin sekä jonkun lompakko, ikävä kyllä siellä ei ollut muutakuin 5€ rahaa, mutta kuitenkin.Illalla nää sitten tuli hakeen sen lompakon sieltä.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Läskiset ikkunat = joku aina tölläämässä :D

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Itellä ei ole sattunu tollasta eteen,ihmettelen kyllä.

Mutta siskolla tosi vittumainen naapuri,sellanen 50 kymppi ämmä.
    Esim. viime syksy vaihettiin siskon kans renkaita autosta siinä niitten pihassa,niin se akka tulee siihen että mikä helvetin korjaamo tämä muka on,muutenki sellanen vittumainen asenne,ei varmasti siinä haitattu muitako sitä.Se ite vaihtaa renkaat joka vuosi siinä samassa paikassa,missä mekin.
    Toinen oli kun pari viikkoa sitten siskon tyttärellä oli synttärit(8v),silloinki se oli tullu ovi kelloa pimputtaan,että pitää olla turpa kiinni,siellä ei ollu ketään aikusta talossa silloin niin se oli alkanu huutaan tolle siskon tyttärelle,8 vuotiaalle.
    Kyllähän ne penikat varmaanki piti aika paljon ääntä,mutta pitäis olla jotain ymmärrystä.Itellä sillä on joka viikonloppu talossa täynä porukkaa ja arkipäivinäki sillä on joskus näitä kotibileitään,kolmeen asti yöhön ne ryyppää (parvekkeella jos on kesä) ja huudatetaan humppaa stereoista.

Aika hyvin on siskolla hermot kestäny,ite olis menny aikoja sitten

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

meidän naapurit on vinkuidiootteja. ne on kai kolme kertaa valittanu kytille bileistä ja hohhoijakkaa. tiukkapipoilu on sietämätöntä :x

parasta on kuitenkin itsensäpaljastaja naapuri. se vie roskia ilman rihmankiertämää ja sillontällön kyttää pihalla jossain puskassa. yhen 12-vuotiaan tytön lukujärjestyksen se kai tiesi, koska oli joka aamu pihalla nakuilemassa, kun tää tyttö lähti kouluun. nyt se tyttö perheineen on kai muuttanu pois ton takia.
    ovelinta tässä on se, että kukaan aikuinen ei ikinä nää sitä miestä toteuttamassa mielihalujaan, vaan säädyllisesti kylpytakki päällä. tyypillä on myös pieni lapsi, mikä tottakai on huono homma. tosin useimmiten itsensäpaljastajat ei tee mitään kenellekään vaan se vilauttelu riittää, että ei mitään suurta aihetta huoleen ole :roll:

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mulla ei onneks ole tommosia vittumaisia naapureita... Outoja vain. Ehkä siksi kun opiskelijakämpässä asun... Samassa talossa asuu yks tyyppi johon mä törmään aina olin missä vaan. Usein se tulee yliopistolla vastaan... Kaupungilla nään sitä... Kerran ku olin kaverilla niin se meni just siihen naapuriin. Kaupassa se kanssa käy samaan aikaan ku mä. Vittu mua pelottaa se. =)

Kaveri kun muutti, niin tavaroita sisään kantaessa vastaan tuli joku mummo, joka sitten sanoi kaverille, että tähän asti tämä on ollut hyvin rauhallinen paikka asua. Ei sit suoremmin osannu vihjailla...

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kadun toisella puolella sijaitsevan talon mamma oli sanonut tyttärelleen 'on se harmi kun noi pensaat taas kasvoivat tohon eteen,niin ei näe mitä naapurin keittiössä tapahtuu'

sitten tuossa meidän talon takana sijaitsevasta talosta katellaan kiikareilla,että millon me mennään nukkumaan ja sitten ne kattoo kiikareilla meidän telkkarii,koska ei omista omaa.

niin ja tuossa viereisessä talossa asuu varmaan koko kaupungin kovin juoru ämmä.se kyttää sielt keittiön ikkunast aina mitä meillä tapahtuu ja sitten selittää muille naapureille 'siellä oli taas semmonen meno ja ne teki sitä ja tätä....'

:lol:

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

ei täs vittumaisia naapureita ole mutta aika outo vanha nainen asuu naapurissa.mun kaverin faija oli ollu siel tekee vessas remonttii ja sit se nainen väitti se on varastanu sieltä vaikka mitä ja sit se oli vielä saanu sellasen päähän piston että se oli asentanu niitten uusien kaakeleitten alle jotain vakoilulaitteita ja tietysti se akka oli alkanu repimään niitä kaakeleita pois :lol:

14. BonitaApplebum

BonitaApplebum 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Meiän naapurit, on todella outoja. Itse kun pidän bileet niin ne ei kehtaa ovelle tulla valittamaan, mut sitten seläntakana ne keskustelee keskenään, että kyllä oli musiikki liian kovalla eile. Huh ne ei ees bileiden jälkeen uskalla tulla mulle suoraan valittamaan, vaan uhkaa ottaa aiheen esille jossain kokouksissa. Mutta ei ne sitäkään tee, eli loppujen lopuksi ne ei valita ollenkaan, kuhan vaa puhuu. Kai ne sitten pelkää mua tai jotain. :D

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hohoo! onneks ei meillä oo ihan helvetistä tulleita naapureita. vieressä asuva iäkäs mies on kyllä aika outo, jos sillä on jotain asiaa niin se soittaa puhelimella, vaikka asuu seinän toisella puolella. yleensä liikun kotona aika vähissä vaatteissa, joskus kun se näkee ikkunasta sisään että mulla ei ole melkeen mitään päällä se kääntyy kannoillaan ja lähtee toiseen suuntaan. 8)

tää ei nyt liity mun naapuriin, mut kerran yhissä mun kerrostalon 4. kerroksessa asuvan kaverin bileissä laattasin alemmalle partsille ja se mummo veti siitä ihan törkeet kilarit. kuulemma se rupee aina mun kaverin nähtyään jäkättämään sille kuinka nuoriso on niin hultitonta ja joskus se vielä soittaa kytille. taidan olla frendi helvetistä :twisted:

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

joo, sama homma. siis he eivät viitsi tulla itse ovelle ja ihan vaan sanoa, että musiikkia hiljemmalle. tottakai mä kunnioittaisin niiden kotirauhaa. mutta eeeehei, ainoat, ketkä mun ovella näkyy on kytät. eihän tollasessa oo mitään järkeä!
    kerran yks mun kaveri erehty kännipäissään ovesta ja meni jonkun naapurin ovelle kolkuttelemaan ja örisemään jotain. sieltä oli joku nainen kipakkana huutanu, että "mee pois tai mä kutsun poliisit!". joo-o, sen se varmasti olis osannu tehdä kun harjotusta on tullu.. dum ass.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Njooh, mutta saattaa siinäki olla huonot puolensa jos ne tulisivat valittamaan. Esim. mul oli kotibileet joskus 14-15v ikäsen. Meidän alakerrassa asu sillon sellanen sekopää alkoholisti perhe. No me ei ees soitettu musaa lujalla tai mitään, ja klo oli jotain 22-23 aikaan, nii se alakerraan isä hyökkää ovelle ja rupee hakkaa ovea ihan täysii. Huuteli meille jotain tyyliin, "päästäkää mut ineen tai tapan teidät". Heh, arvaa pääsikse? Haistatettiin vitut, ja soitettiin kytille. :D

Mut siis sen jälkeen alko valituksia tulla aika säännöllisesti, ainaku porukat oli poissa ne valitti jostain, et olin pitäny himmeet metelii jne jne. Joskus kyl valitti varmaan ihan syystäki, mut meni se välil aivan överiks. Onneks ne muutti pois, koska ne alko riivaa meiän perhettä koputuksilla seiniin, kattoon ja muilla samantyyppisillä ärsytyksillä.

18. valaat

valaat 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    11,361
    Mul ei oo naapureita, mä asun eristyksessä muusta maailmasta. Lähimpään naapuriin on matkaa noin puoli kilometriä ja 90% kavereista asuu vähintään kuuden kilometrin päässä. Mikäli on tarve ostaa jotain(vaatteita, CD:itä, DVD:itä) on lähdettävä 70 kilsan päähän Tampereelle tai tilattava netistä.

Toisaalta ois metkaa asua jossain himoisossa kaupungissa ku kaikki tarpeellinen(kaupat, koulu, kaverit) ois ihan lähellä, eikä täytyisi lähteä polkemaan kuutta kilsaa lähimpään ruokakauppaan. Ei täytyisi aamulla herätä puoltatoista tuntia ennen koulun alkua vaan siksi että että ehtii bussilla 14 kilometrin päässä sijaitsevaan lukioon.

Mut toisaalta, on tääkin lepposaa. Voi huudattaa musaa täysillä vaikka keskellä yötä, eikä kukaan häiriinny tai tuu uhkaan häädöillä tai mitään muuta vastaavaa. Kesällä voi ottaa alasti aurinkoo vaikka keskellä pihaa eikä oo mitään irstaita naapurinmummoja kyttäämässä. Sitäpaitsi, kesällä on kivaa polkea lauleskellen viiden aikaan aamulla kavereilta kotiin, kun ei ole juuri mitään liikenennettä eikä ketään vahtaamassa.

19. BonitaApplebum

BonitaApplebum 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Nimenomaan kyllähän mä sitä musiikkia hiljemmalle pistäisin jos joku pyytäis, mut ne olettaa et mä tiedän että se häiritsee niitä, ilman että ne mainitsee asiasta.

Joo ehkä mullakin meni vähän överiks, kun soitin musaa niin lujaa, kuin stereoista lähtee, aamu neljään asti. Mutta kännissä sitä harvoin ajattelee kovin järkevästi ja tekojensa seurauksia.

20. Iku

Iku 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    11,861
    Ei oo huolta naapureista... Asun omakotitalos ni ei oo mitään kuumotusta vaikka kuuntelee musaa lujaaki. Kesällä ku koulu alko tokana päivänä biletettiin meillä. Alotettiin klo 9 illalla kantamalla stereot ulos ja örvellettiin siin kännis musa täysillä seuraavaan aamu yhteentoista. Naapureiden täytyy olla sopeutuvaisia ku ne ei missään vaihees sanonu mitään.