Mitä tekisitte jos voittasitte lotos?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 09.09.2003.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Päätin tehä tällasen topicin, ku moni on varmaa miettiny et mitä tekis jos se 7 numeroo joskus osuis kohdallee lotos. Joten mitä tekisitte rahoilla? Laittaisitteko yhtää hyväntekeväisyytee vai pitäsitte kaikki itellänne? Paljon laittasitte kerralla menee ja paljon säästöö?

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kaikki orvoille rottien poikasille :) ei ny... emmä tiä mitä mä niil rahoil tekisin...

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

varmaan ostaisin levyjä jonkun verran kun tän hetkinen raha tilanne ei oikein salli niitä niin ostettavan.

normi kaara, sit joku pikkunen omakotitalo(kyllähän siel joku hyvä kasvihuone pitäs olla).

lopuilla kerrostalo asuntoja ja sit vuokralle ne.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Talo, auto, levyjä, kodin elektroniikkaa.
    Samat porukoille.
    Ja säästöön.
    Oho, meni vähän yli budjetin varmaan.

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mutta sen jälkeen pitäs alkaa miettimään miten saa rahan kestämään ja mitä oikeasti tarvitsee tai on pitkään halunnut

(Kunnon kotistudio olis tosissaan jotain hyvän kämpän ohella)

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

lähtisin kunnon lomalle...vaikkapa amsterdamiin :D sitten ostaisin auton...varmaankin calibran,koska enzo kuitenkin maksaa vähän enemmän... ja sitten en tiiä...pitäs kattoo mihin sitä rahaa esim. siellä amsterdamissa käyttäis :wink:

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hankkisin oman kämpän, sisustaisin viimosen päälle ja yks huone kotistudiota varten. gearia tietty erilaista joka päivälle. muuten olisin kyllä mahdollisimman hissukseen rahoistani! enkä tutustues ensimmäisenä lähtis niistä kertoo.. varsinkaa horoille. (tai, riippuu tilanteest 8))

now everybody wants to come around like I owe them somethin
    the fuck you want from me, ten million dollars?
    get the fuck out of here

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

jos voittais lotossa, ei tarvis tehä enää yhtää mitää.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

antasin mun perheelle siitä ja ostasin vaatteita levyjä auton ja kaikkee....ja vois siitä laittaa vähän johonki hyväntekeväisyyteen

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ostaisin talon järven rannalta. Se ois selvä. Sit vois vaan hengaa öisin laiturilla ja kelaa maailmanmenoa. Toinen juttu ois se, että duunit ja niiden ettiminen jäis heti. Sit tulis varmaan reissailtua aika hyvin. Jotakin tollasta. Vissiin aika normijuttuja. Hienot autot ja hirvee juhliminen ei oikein nappaa.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mä ite ostasin varmaa uuden mopon ja myisin vanhan pois... laittasin siihen kaikki tuningit ja sun muut, olis kylän poijjat kateellisii :) sit ku autoikä lähestys ostaisin varmaa jonku hienon urheiluauton ja tietty oman "kämpän" jostai järven/merenrannalt. kaikki hyvät hiphop-levyt joihin nyt ei oo varaa, ostasin ekaks. :) ryyppäisin varmaa viikon putkee, tarjoisin kaikille kavereille ja ostelisin kaikkee turhaa, kuteita jne... ainii ja tietty kaikki uusimmat kodin elektroniikat tulis hommattuu.

sit ku on tuhlannu rahoja ja terveyden kuukauden ajan ni vois laittaa osan hyväntekeväisyytee et tulis hyvä omatunto taas 8)

13. JohnnyBlaze

JohnnyBlaze 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    ostan talon, auton, huonekalut ym. kodin elektroniikat ja musavehkeet.
    ja tietenkin käyn tyhjentää funkiestin levyist :)

enkä tietenkään unohtaisi kavereitani.

14. BooYaa

BooYaa 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Mä olen nyt ilonpilaaja ja sanon että tää topicci vaikuttaa aika tylsältä tähän mennessä. Kaikki haluu talot, autot,levyjä ja kaikkee se on ihan selvää. Tottakai mäkin haluisin kaikkee tollasta tavaraa ja sellasta. Sitten mä ainakin kävisin lomailemassa vähän USA:ssa ja menisin kattomaan jotai hyviä keikkoja jos sellasia löytäisin.
    Hyväntekeväisyyteen ei menis kyllä hirveesti mutta näille spugeille ja katusoittajille vois heittää pari euroo.

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

njääh... Ostaisin jostain vuoren huipulta kartanon ja muuttaisin sinne asumaan. Päivät vain rötväisin lattialla ja naureskelisin rahojani. Kymmenen vuoden jälkeen kieräisi ympäri Suomea sellainen huhu, että "tuolla se vanha Ville asustelee." Ihmiset alkaisivat epäröimään minun olemassa olostani ja alkaisivat arvuutteleemaan olenko todellinen henkilö, vai kenties jonkun kehittelemä urbaanilegenda.

Ajaisin ihmiset hulluuteen, koska he eivät itse uskalla tulla katsomaan pitääkö väite paikkansa .. Bwahahahagagagahahahaaaa.. Se olisi elämää

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ja teknarit ja kaikkea muuta pientä kivaa, en haluis kuluttaa sitä kaikkea johonki taloon ja lomaan.

17. Bini

Bini 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    studion,levyjä,kämpän,sisustaisin sen hyvin.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tilava asunto olisi varmaan ykköshankinta jos rahnaa tulisi. Voisi matkustella eri kaukomaihin. Levy- ja kirjahankinnat lisääntyisivät huimasti.

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

varmaan laittasin kivan summan laitteisiin, siis studio tavaraan. ja sitten sisustasin huoneen uuteen uskoon. ja ristus. emmätiiä.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Echo Parkista kiva crib, vähän uutta sisustusta, caddy deville 85 mother phuckin lowrider fo sho. Liput queensei,spursei,mavsei vastaan tälle kaudelle.

Vitusti bling blingii.