Mitä te ootte nielly?

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 28.12.2004.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mitä esineitä tai muuta epämäärästä te ootte nielly? Nyt ei oteta laskuihin mitää ruokalajeja eikä juomiseen tarkotettuja juomia. Ootteks nielly mitää vieraita esineitä? Joskus pentuna jotai lelui? Onks jotku isot pojat juottanu sulle kusta sellai, et "haluutsä limuu täst läpinäkymättömäst pullost?". Mitä te ootte nielly? Onks kukaa nielly koskaa mitää myrkyllistä? Bensaa? Oks teille tullu mitää komplikaatioita vai tuliks ulos ihan sieltä perästä?

Mä joskus penskana söin hiekkaa. Ei tullu mitää vaivoi. Yks kaveri joskus lapsena söi sellasen fortuna-pelin metallikuulan.

Kohotetaan kaikki yhdessä famin keskustelujen tasoa.

2. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

En ole niellyt mitään, mutta pienenä työnsin legoauton renkaan nenääni. Yritettiin sulalla, pippurilla ja kaikella saada pois sieltä. Yön yli nukuin ja aamulla se oli tyynyllä. Tämä tapahtui ollessani 5v.

Kaverini taas nieli kipsijauhoa, vai mitä onkaan. Silloin hän oli 7v.... :roll:

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mä olin jo aivan varma että tää on taas joku Laviksen uus topicci!

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kolikon (tai kolikoita) pienenä. Tais olla vanha 50 penninen.

5. ounce

ounce 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Mun pikkusisko veti pienempänä saman tempun. Faija penko sen lantin paskasta. Muistaakseni oli kivan näkönen se lantti. Semmoi hiukka syöpynyt.

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pyyhitääs tää ku mun kaveriki lukee näitä. :roll:

7. Bini

Bini 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    hahah sama.
    odotellaan tyttöjen vastauksia :wink:

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Hah, ite en lähteny kolikkoo kaivelee :D Kaippa se sielt jossai vaihees on pullahtanu ulos.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

No et oo kyllä paljoo maistellu, sen verran oksettavan makuista tavaraa... Hmm. Jos lopettais tän, ennen ku veli saa traumoja. :oops:

Pentuna yritin salaa syödä äkkiä äitin merkkarin. Melkein tukehduin sitten siihen, kun kokonaisena yritin saada sen kurkustani alas. Muistan vaan ku silmissä alkoi pimeneen ja isi nappas jaloista kiinni ja ravistellen ja riepottaen sai sen namin kurkusta pois. Kamalaa.

edit// osaan lainailla.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Itse en muistaakseni oo syäny mitää epämäärästä,mutta kaveri nielas kauhees känäs koristekiven,kun esitti meille jotain katoamistemppua..Sit viä syytti meitä tapahtuneesta. :shock:

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mäki melkein tukehduin merkkariin pienenä. Siit lähtien mutsi aina leikkas mulle ne neljään osaan ettei kävis vahinkoa.

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kewl. Multa vaan yksinkertasesti kiellettiin merkkarit. :(

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Merkkarit on kyl kummia...mulla oli skidinä raudat. Sellatteet raudat, mitkä laitetaan vaan yöks. Molemmilla puolilla purukalustoa oli sellaiset koukut, mihin laitettiin sit semmonen rautahökötys, mikä puristi niit lenkkei. Niin, asiaan. Monta kertaa tippui ne lenkit hampaista merkkareita syödessä. Sit aina hammaslääkäriin laittaa ne takas kiinni. Pari kertaa tuli sellainen nieltyä unissaan, kun ne on tippunut omia aikojaan.

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Semmosen ohjattavan labyrintti -pelin kuulaa päätin joskus suussa pyöritellä, sit yhtäkkii humpsahtiki kurkust alas, sit suoraapäätä äipältä kysyy miten sen saa pois.. :D

15. ounce

ounce 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Tuli tässä muuten mieleen, että muutama vuos sitten yks paikallinen(silloin vielä melko lapsi) akka veti kännipäissään nassuun kaikkee mitä löys. Ainakin kännykän antennin, röökien filttereitä, ja jonkin sortin lankaa se sinne kupuunsa ahti.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Vetäsin pari ryyppyä pienenä(n.5 v) fairyä.. sit äkkiä johonki lastenklinikalle jotai toista myrkkyä vetämään ettei maallinen taaperrus siihen loppuis.

ja toine, joka ei liity mitenkään syömiseen mut:
    Kerran ängin taskun täytee konvehteja, semmosia missä on kukka päällä, ettei kukaan muu sais niitä, ja arvatkaas mitä?
    NE OLI SULANU!
    ja sit hirvee itkuraivari ja syytöksiä jokaikiseen esineeseen ja asiaan minkä näin.

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oon myös nuolassu tuoretta lokinpaskaa laiturilta ja nielassu sen. Kelatkaa sitä ku suutelette mua.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kerran pentuna löysin vanhan pariston josta oli tullut jotakin mustaa ainetta, siihen pintaan siis. Tietysti maistoin sitä, näyttihän se ihan lakritsalta (...tai lakritsakastikkeelta...tai hyvältä ainakin). En tiedä mitä se oli mutta ei ollut mitään herkkua ja kielikin tuli vähän kipeäksi. Miksi sitäkin piti mennä maistamaan? :roll:

19. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön