Miksi olet tällä foorumilla?

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 27.11.2005.

1. Shaakeli

Shaakeli 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    104
    Aktiivisuuspisteet:
    8,096
    Posse kuulosti joskus niin vitun hoodilta ni piti kattoo.

2. timoae

timoae 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    12
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    Mitäs sitä muutakaaa:lol:

Hyvää porukkaa!

3. ilmanpolvia

ilmanpolvia 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Koska 4elementtii ja niiden sanaselitykset elää ikuisesti mun sydämessä SHH.comin ajoilta... :no:
    Pääasiassa kaiketi seuraan musajulkasuja ja floodin hiekkalaatikkoon aina kännissä, kun ei oo tärpänny...

4. Namutati

Namutati Rekisteröitymätön

Niin, välillä mietin sitä itsekin, että miksi ihmeessä :D. Toki siitä johtuen aina välillä pidellyt lyhyempiä ja pidempiäkin taukoja, kunnes tylsyys ja elämättömyys pakottavat tekemään paluun. Välillä huvitan itseäni teidän hyvillä jutuillanne, bongailen uusia julkaisuja ja tapahtumia, tapan aikaa hiekkalaatikolla ja ihan vahingossa joskus myös opinkin jotain uutta.. Ai joo, pitikö tässä vaiheessa olla myöskin tosi RÄP?

Alkaa nyt taas huolestuttavasti olla tosin vaihe, ettei ole oikein mitään sanottavaa mihinkään.. Hmm.. Tauon paikka?

5. buska

buska 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    99
    Aktiivisuuspisteet:
    7,996
    kuhan vittuilin, retreaaat retreaaaat

6. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Musiikkilöydöt ja -uutiset, keikkainfot ja monet hyvät naurut. Lisäksi tullut muutamaan hyvään tyyppiin törmättyä tätä kautta. Alkuperäistä syytä rekisteröitymiselle en tosin enää muista.

7. ratapirkko

ratapirkko 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Ujoa sivustakatselua jonkin aikaa lähinnä radio-ohjelma- ja keikkatarjontaa kartoittaakseni kunnes sain rohkaisevan tönäisyn jo pidempään vapaa-aikaansa foorumin jalolle tarkoitusperälle uhranneelta. Hiekkalaatikko made me do it, mulla oli liikaa aikaa ja uteliaisuutta käsilläni ja nyt on jo myöhäistä katua. Kiitos 07-09, jatkokin on varmaan vahva sillä tykkään mun virtuaalifalloksesta.

8. Peikko

Peikko 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Audio-osasto/tuottaminen/uudet musiikkijulkaisut/ = syy miksi olen nykyään nolifer

9. Thugi

Thugi Rekisteröitymätön

10. JohnSambo

JohnSambo 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    8
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Minussa taitaa asua pieni masokisti. No ei vaiskaan, satunnaisesti hyvää läppää ja satunnaisesti jotain älykkyyteenkin viittaavaa, passaa mulle.

11. Asylum

Asylum Rekisteröitymätön

Nyt kun rehellisesti funtsii niin en tiiä. Räppiä tulee kuunneltua yleensä lähinnä kursorisesti ja yleishabitus muutenki on äärimmäisen white and nerdy. Imperiumin boordilla alottelin aktiivina joskus -04, hyvää menoa, mutta aika pitkälle samojen kestothreadien venyttämistä. Täällä on jotenki spontaanimpi henki. SHH.comia lueskelin muutaman kuukauden ja reggasin. Kai sitä on jotenki köyhä elämä tjsp.

12. gee

gee 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Olen lukenut tätä foorumia siitä lähtien kun tämä oli vielä nimellä Suomihiphop.com. En muista kirjoitinko silloin mitään tai olinko edes rekisteröitynyt. Olen näköjään ollut mukana syyskuusta 2002 lähtien tällä nimimerkillä, mutta muistelen omistavani toisenkin nimimerkin. Se on tosin unohtunut kauan sitten. Hiphop-musiikkihan se oli mikä tänne foorumille ajoi aikanaan. Rankasti on vuosien varrella foorumit muuttuneet, niin myös itsekin. Nykyisin lähinnä osta/myy -palstaa tulee seurattua, kun ei muu keskustelu ole kiinnostanut tällä foorumilla aikoihin.

13. Heliodorus

Heliodorus Rekisteröitymätön

Koska aina ei jaksa pelata nettipelejä, joten on kiva tulla tänne spämmäilemään. Elämää mulla ei ole.

14. Miikka

Miikka 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    12
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    no äläs nyt puhu hupsuja

käyn täällä laittamassa peukkuhymiötä jos topicissa ei ole peukkuhymiötä vielä tarpeeksi :thumbup: :thumbup:

15. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

Kai se hiphop oli niin vitun syvällä sydämmes 2004 :thumbup:
    En tosiaan tiiä miksi tänne on päätynyt, olihan mulla pari nikkiä vielä ennen Kostiakin.

SHH/Posse/Basso on muuttunut vuosien varrella aika paljon. Enää seuraan lähinnä muutamaa topikkia ja niihinkään en kirjoita mitään. Kaikki viestini boardille on spämmipeukkuja hiekkalaatikon mukahauskoihin juustohöyläarvostus-topikkeihin.

16. meks

meks 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    52
    Aktiivisuuspisteet:
    6,996
    Hoppi takas kaduille? :thumbup:

17. Boneyards

Boneyards Rekisteröitymätön

Tuli lueskeltua vuodenpäivät fooruria, sitten päätin itse rekisteröityä.

Keskusteluaiheita laidasta laitaan, laadukasta ja vähemmän laadukasta juttua, hyvää läppää, fiksuu porukkaa (ainakin moni), yleensäkkin tasokkaat keskustelut, ainiin ja tietenkin aivan mahtava salkkari topic ja siellä pyörivät hemmot jotka jaksavat spekuloida jokaista mahollista asiaa ja on oikeesti tunteella mukana jutussa, parasta!

18. Nova

Nova 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Kai se on toi "musiikkijulkaisut" ja "sinun audiosi" -osasta jota väijytään.

19. DRuff

DRuff Rekisteröitymätön

mä oon tainnu lukea ja kirjotella jostain basson esiesiasteen ajoista, osote tais olla the-fam.cjb.net.. eri nikillä tosin aina tasasin väliajoin. sillon joskus vuonna 2000 oli "kovia" keystyle- bättlejä ja sit joku audio-osio, missä oli sillosia suomalaisia biisejä. osaa niistä biiseistä kaipaan vieläkin, ei tullu koskaan hankittua koneelle eikä varmaan saa enää mistään. nykysin ei kyllä täällä oikeestaan tuu ku hassuteltua hiekkalaatikon parissa. ennen kiinnostia audioki ja jossain määrin julkasut ja tapahtumat mut ei kyllä oikeestaan enää paskan vertaa. yleisestä keskustelua lukiessa puolestaan alkaa lähes poikkeuksetta vituttaa.

20. HeikkiN

HeikkiN 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Ei kait oo parempaakaan tekemistä, jossain määrin myös audioiden sekä tapahtumien takia ja mainostan tapahtumia mitkä ei kiinnosta ketään :thumbup: