kokemuksia huumeista (yleistä keskustelua)

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Guest, 11.04.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Noh, kerran poltin kannabista ja seuraavana päivänä aloin piikittää heroiiniä kultasuoneen.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Pilvee tullu poltettuu, välil menny viikkoja tokkurassa, ja sit on ollu taukoja. Nyt oon kumminki päättäny lopettaa, eiköhän tää 2½ vuoden sähellys riitä...Ainoo vittumaisuus minkä kannabis on aiheuttanu on lähi muistin heikentyminen, Ja se vituttaa! Mutta ei se mitään, ei ikinä tapahdu mitään muistamisen arvosta :D Essoi on tullu koitettua samoin lääkkeit ja viinaa... Sen vähäsen muistikuvan mukaan ainaki lääkkeet ja viina oli ihan tylsä kokemus...Mutta ei siitä sen enempää ;)

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

En oo ikään ymmärtäny itselleen turmiollista sekäkäyttöä tai kovempia aineksia. Enkä lähtis ikinä kenellekään moista edes tekstimuodossa suosittelemaan.

Alkoholi on ollu mun ainoa orjuuttaja, mikä tekee musta entistäkin sosiaalisemman, joskin kostautuu toisinaan seuraavan aamuna pahan krapulan muodossa. Silloinen kännittelykään ei oo enää järin mieluisaa, vaan yhä useammin tulee olo että on "pakko" lähtee juomaan.

Huumeiden suhteen joutuu pysyttelee varottelevaisella linjalla.

Allekirjottaneella ikää 24v ja oon nähny liikaa ikäviä seuraamuksia huumeiden käytöstä, jotta vois sanoa että jonkun elämänlaatu olis parantunu huumeiden käytön alottamisen jälkeen.

Jännä miten seiskaluokkalaiset skidit kulkee lähialueen isolla nurmikentällä sateen jälkeen ettimässä sieniä, tai miten naapurirapun HIV-narkkari murtautuu omaan asuntoonsa ja rupee roudaa sieltä kamaa ulos.

Sitä mukaa ku suvaitsevaisuus ja ymmärrys kannabista ja sen käyttöä kohtaan on kasvanu, on unohdettu ja laiminlyöty kovempien huumeiden haittoja ja vaikutusta. Liian moni ajattelee mun mielestä topikin aloittajan tavoin ja pohtii jo että "mitähän sitä seuraavaks kokeilis..." mikä pitkälläjuoksulla pelottaa ainaki mua. Pitäsköhä olla jo huolissaan?

5. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Itseä on aina kiinnostanut tämä outo lähimuistin heikentymisjuttu, eli miten se käytännössä ilmenee. Tuleeko muistikatkoksia vai eivätkö juuri tapahtuneet asiat pysy mielessä? Unohdatko mitä olet tekemässä? Elätkö jatkuvaa nykyhetkeä Memento-miehen tavoin?

6. Guest

Guest Rekisteröitymätön

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

koko postaus alkaa heti hyvin huonolla tavalla nisteistä ym..ei siinä nistinä olemisessa oo mitään hienoo , ei se oo mitään rokkitähtien paskaa mitä voi lukee jostain the dirt kirjasta , niillä jätkillä on rahaa ym etuuksia mikä saa sen paskan kuulostaan siistiltä.

normaali pulliainen ei siittä maailmasta mitään yltiöromanttisii asioita löydä niinku jokku kuvittelee(eikä kyllä ne rokki starakkaan päivän päätteeks).Se on yhdellä sanalla sanottuna HELVETTI

ja sit tuo kuumeessa juominen ym

SE ON HELVETIN VAARALLISTA

miks pitää olla noin helvetin kova himo vetää päätä sekasin että riskeeraa oman terveytensä??

kyllä mää ymmärrän jossakin määrin sen että pitää kavereille "pätee" mutta jos et voi olla juomatta sairaana siks että kaverit vittuilee(oletan siis että näin olisi) niin hommaa uusia kavereita TAI TAO NIIDENKI PÄÄHÄN JÄRKEE!!!

ja mitä niistä huumeista että pitäs kokeilla lisää ja vahvempii , oikeesti..elä tee sitä ei siittä seuraa muutaku paskaa.On elämä hienoo ilman ainaista pään sekottamistakin

8. hebo

hebo 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    306
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071
    öööö överit? Suosittelen sun pysyvän keskioluessa, lähtee lapasesta viel (tai mistä mä tiedän).

Varmaan lähinnä niin, että tulee vaikka joku hyvä juttu mieleen tai keksii jotain siistiä, sitte ku rupee kelailee vähän nii ajatus hiipuu pois ja ei muista enää mikä se juttu oli vaikka yrittäis pinnistellä. Esim. Tai jotai.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Mulla on ainakin huono lähimuisti. En esimerkiks välttämättä muista mitä oon sanonu puol minuuttia sitten, tai en muista mitä jossakin ohjelmassa on tapahtunut. Mutta ei hirveesti kuitenkaan vaivaa noi, kun ne saa aina jostain selville. :)

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Vois tehä Ozzy Osbournet ja jumittua kolmeks kuukaudeks hotelliin.

Se vois olla kaunis ja valaiseva kokemus. :shock:
    Tai sitten ei...

Ei oo kyllä muista huumeista kokemusta, kun kannabistuotteista, eikä todellakaan oo aikomuksia hankkiakkaan niitä kokemuksia. Kannabistuotteistakin kokemukset voi laskee yhen käden sormilla, eikä oo tarkotuskaan käyttää useemmin. Onpahan helpompaa pitää hommat hanskassa... :roll:

11. pissaliisa

pissaliisa 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
  12. Gedou

Gedou 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    11,861
    Lukion ekalla tuli kannabista polteltuu, tuli vaan helvetin paska olo. En sen jälkeen ole koskenut muuhun kuin alkoholiin, en tuntenut tuon polttelun olevan mun juttu.

13. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Joo just fiilistelkää pilviveikot! En ole itse mitään muuta käyttänyt, kuin alkoholia ja kannabista.

Eilen paniikin omainen säätöpäällä iltaan asti, ei hatsii, onneks sain sen pakollisen päivän panoksen niin pääsi nukkumaan, hoitakaa itsenne kunnon kannabiskoukkuun ja hymyilkää! Ja nyt sitten on turha kertoa, että ei siihen voi jäädä koukkuun ja muuta paskaa, sä et vaan ole yksinkertaisesti polttanut tarpeeksi.

Ja yrttienystävä: sanoit haluavasi kokeilla piriä, paska vitsi, tapa itsesi jos näin on oikeasti, itselläni on aivan tarpeeksi kokemuksia idiooteista jotka fiilistelevät pirinkäyttöä ja kas kummaa JUNANRATA KUTSUU! IDIOOTIT!

ÄLKÄÄ LAPSET KÄYTTÄKÖ HUUMEITA! POLTTAKAA KORKEINTAAN KANNABISTUOTTEITA, MUTTA NIITÄKIN SAA KÄYTTÄÄ KOHTUUDELLA! TAHDON VALOTTAA EPÄILIJÖILLE, ETTÄ KUNNON HATSI KOUKKU ON VARSIN VITTUMAINEN ASIA. TOSIN ERÄS VIISAS MIES SANOI " VIIKON SE VAIN KESTÄÄ", MUTTA SEKIN ON VITTUMAISEN PITKÄ VIIKKO...

PIIZ! SAKSAN MALLIIN JA HATSI LAILLISEKSI!

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Koksu = Rikkaiden bilehuume

PYSY EROSSA OPIAATEISTA POIKA!!

15. Latah

Latah 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Mun huume kokeilut on jääny kannabikseen. Ekan kerran kokeilin varmaan joku pari vuotta sitten. Tokalle kerralla vasta toimi. Oltiin kaverilla ja käytiin parvekkeella, ja sitten olohuoneen sohvalle chillailemaan, juteltiin niitä näitä, kunnes kaverin broidi tulee himaan, kaveri sano et olkaa niinku ei mitään. Siinä sitten tuijotin kolmosen chättiä, joku tunnin verran, eikä katse liikkunu yhtään. Oli kyllä löysä ja mukava olo ja kelaili kaikkee ihmeellistä ja outoa, vaikka ois ehkä halunnu puhua frendien kaa, mut ei viittiny ku pelkäs et sen broidi sais tietää.

Ikinä ei oo menny liiallisuuksiin. En oo ikinä polttanu viikkoa putkeen. paitsi pari kertaa roskildessa, mutta sekään ei ollu sellasta että jointti joka toinen tunti. Vaan joobeli kavereiden kesken pari kertaa päivässä. Niin että tuli hyvä olo ennen keikkaa, sellanen letkee olo. Nykyään poltan jos kaveri sattuu tarjoomaan, en pahemmin ostele. ehkä vuodessa tulee sellaset 10 kertaa poltettuu? Luulen myös että jos sitä vetäis useemmin niin siihen menis maku. Ei ole mitään tarvetta tai halua kokeilla muuta.

Omistan mä pienen bonginki, ku päätin ostaan jos joskus vaikka käyttäis. ja sit oli sellasta hammpu tupakkaa. Ne sit oli huoneessani ja mutsi sattu löytään. Ei ollu kiva selitellä, että joo on sitä tullu kokeiltuu. Toi kokemus ois voinu jäädä väliin. Siinä sitten selittelin että se ei oo yhtään pahempaa ku viina, ja jotain muuta tollasta. Mutsille sitten tuli hirveet outoilu olot että tuleeko musta joku narkkari tai joku. Ei kiva juttu. Sinänsä ois kiva jos sais mutsin joskus kokeileen niin se näkis millasta se on. koska luulen että sillä on aika ihme kuva siitä.

Muutenkin kyl tykkään siitä olotilasta minkä se tuo. Huolet häviää, ja on pirun mukavaa, ja ilonen olo. Eikä tuu jälkeen päin huonoa oloa. Totta on että tulee hirvee nälkä, aina pitää olla sipsiä tai karkkia lähettyvillä.

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

justiin tota mää tarkotan..helvetin rokki tähti fantasioita.

Huumet on samaa paskaa olit kuinka "cool" tahansa

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Lätkää tullut itsekin nautittua, fiilis on ollut mahtava ja rento...

Vahvempiin en koske...

19. rookie

rookie 1. leveliläinen Basso DJ

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    921
    Niin...pirihän on köyhän miehen kolaa. Piri on ultimate itsensä kusettamista. Ketkä äijistä on huomannut pippelin katkarapuistumis efektin pirin kanssa? Ja kuten Pissi jo mainitsikin, mikään ei ole niin hauskaa, että ne laskut olisi sopiva hinta. Hölmön hommaa. Kokaiini oli ihan hauska kokemus, mut silti lopulta ylihypetetty, enkä nää mitään syytä kokeilla enää.

Nykyisellään saatan poltta, jos jollain on hyvää kukkaa, muita mömmöjä ei ole ikivä. Hyvin pitkälti olen kuitenkin viinamäen miehiä. Mul kävi sinänsä tsäkä enkä ikinä tykännyt huumeista.

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Oikeesti kiinnostaaks jotain kuunnella jengin tarinoita mitä kivaa
    on tapahtunut blossepäissään? "sit niiku lattia vähän aaltoili ja mulle tuli tosi lepposa olo" Kunnon sekoilutarinoita kehiin. :)

Myssy on ainakin alkoholin kaa alkuillasta nautittuna mitä paskin huume.
    Vitunmoinen saamattomuus iskee ja bilefiilis kaikkoaa.