Kokemuksia bussikuskeista

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Kunstaapeli, 14.08.2019 klo 23.23.

1. Kunstaapeli

Kunstaapeli 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    71
    Kuski noin yleensä ottaen arvostettava ammatti. Jostain syystä, omassa käsityksessäni (paikoittain eksperimentaalisestikkin) on päässyt syntymään jonkinlainen poikkeuma liittyen julkisen liikenteen bussikuskeihin. Enemmän tai vähemmän ristiriitaisia ovat. Eivät käsittääkseni (palveluammatimaisesta luonteestaan huolimatta) ole siellä asiakaskohtaamisiin perustuvien kokemuksien ylistetyimmässä päässä.

Tästä johtuen hienoista määrällistä (kvantitatiivista) kyselyä ( THAT DISH PLZ). Minkälainen on kokemuksesi bussikuskien kanssa kommunikoinnista? Jos kokemuksesi on keskimäärin hyvä, tai keskimäärin jotain muuta, olisin kiitollinen jos mainitsisit lisäksi minkälaisia muunlaisia kokemuksia sinulla on. Ne erittäin hyvät kokemuset, ja sitten huonot. Ja jos kokemuksesi on keskimäärin huono, niin sittenhän meillä saattaa olla aiheestakin keskustelunaihe

Last edited: 15.08.2019 klo 00.05
  2. Kunstaapeli

Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    71
    Voi kyl olla, että ne mahdolliset ''huonot'' kokemukset enemmän ongelma landella, tai jossain kehyskunnissa :thumbdown::thumbup:.
    HSL alueella riittää, kunhan osaavat pysähtyä ajoissa pysäkille, ottaa kyytiin, ja pitää turpansa kiinni kaiken ylimääräisen osalta.

3. Bennythebunny

Bennythebunny 4. leveliläinen Vuoden bassolainen 2018

Saadut kiitokset:
    423
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Kyllä minua niin kerran vitutti. Olin menossa yödösään ja olin ostanut eväät mäkkäristä himaan. Kuski sanoi etten pääse kyytiin jos mulla on se saatanan limu mukana. Ei hätää, mä heitin sen roskiin. Seuraavaksi se sanoi etten pääse kyytiin, KOSKA ALAN HEITTELEE SEN PÄÄLLE HAMPURILAISIA!? Veti dörtsin poseen ja lähti menee.. Seuraava dösäkuski ei sanonut mitään. Koska olin jo siinä vaiheessa syönyt ne.

4. Kunstaapeli

Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    71
    Tollaiset on kyl inhottavia. Tavallaan ymmärrän huolen kaluston mahdollisista siivouskuluista, mutta en sitä, millä perusteella se matkustaja potentiaalinen sotkija sitten olisikaan. Etenkään tuon viimeisen lauseen osalta, hah.. ''Mitenpä sit nyt hyviä eväitä muutenkaan käyttäisi''? Jos tuokin oli oletusten pohjalta torjuttu uhka, niin on pari ikävempää yövuoroa varmaan kuskilla ollut takana? :- D

Itsekkin joskus kohdannut jotain vastaavaa nihkeyttä suhteissa eväisiin mut kyl pääsääntöisesti esim. take away kahvin kanssa päässyt lähes poikkeuksetta linjuriin(!). En sitten tiedä onko se kellonajasta kuskista, eväistä, kuskista, matkustajan olemuksesta vai mistä kiinni, että mitä siellä bussissa saa tehdä vai ei. Mut melko vähän lähiliikenteen busseissa on esim roskiksia.