Kahvin ylistystopic

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 16.09.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ei ikinä tarkoituksella, mutta jos nukkuu pommiin ja joutuu lähtemään kouluun ilman aamukahvia, niin on luvassa helvetillinen päivä. Joutuu turvautumaan paskanmakuiseen koulun kahviin, joka onneksi maksaa vain 20 senttiä. Oletteko huomannut että jos vierotusoireet kerkee puskee päälle, ei edes kahvi poista päänsärkyä tai jos poistaa niin aikaisintaan kahden tunnin viiveellä?

2. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kaks 0,5 litran kahvikuppia juon aina aamuisin, tekee gutaa ja myös darrajuomaks kahvi on aivan loistavaa.. :wink:

3. Hawaji

Hawaji 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Tänä viikonloppuna on kyllä mennyt sumppia, muutakaan tekemistä kun ei oo dokaamassa, pysyy ainakin jotenkin hereillä.

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

[quote:a44a2e4e6d="Hawaji"]Tänä viikonloppuna on kyllä mennyt sumppia, muutakaan tekemistä kun ei oo dokaamassa, pysyy ainakin jotenkin hereillä.[/quote]

Kyllä sitä ilman kahvia hereillä pysyy.

Duuniaamuina join sen kupillisen että sai heräiltyä, nyt ei oo vähään aikaan tullu juotua. Ois vaan yks turha 'riippuvuus' taas lisää, olen tyytyväinen tilanteeseen.

5. -AS-

-AS- 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    11,861
    Välillä tuntuu, että kahvi ei vaikuta muhun millään tavalla, toisinaan taas että kyllä.

Joka aamu noustessa tulee otettua kuppi jos toinenkin kahvia, sillä vaikka se ei toimisikaan aivan näin konkreettisesti, niin se voisi toimia lumelääkkeenä. Uskon vaan itse, että olo tulee virkeämmäksi niin ehkä se jopa tuleekin. Mutta kyllä se välillä ainakin taitaa vaikuttaa ihan konkreettisesti mun väsymykseen, tosin kun on päästy noin vajaan tunnin päähän siitä aamusta ja kahvikupeista, haukottelen itseni hengiltä.

Ainiin, mustana tietenkin.

6. mutateordie

mutateordie 2. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    12
    Aktiivisuuspisteet:
    1,021
  7. Rttu

Rttu 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    kahvilla on monta hyvää puolta. ensimmäisenä monille tulee mieleen kofeiini
    ja sen herättävä/virkistävä vaikutus, mutta sen lisäksi se on myös aivan
    erinomainen sosiaalisten kanssakäymistilanteiden ryydittäjä. esimerkiksi
    "mennään kahville" jne. kahvi saa myös vatsan toimimaan :lol: ja lämmittää
    mukavasti talvisin. vielä kun lisätään, että itse kahvia jo melko kauan
    juoneena henkilönä olen oppinut pitämään kahvin mausta, etenkin suklaan,
    tupakin ja kolan kanssa nautittuna, niin ei voi muuta sanoa kuin:

MUSTANA KIITOS.

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Sillä lähtee aamu käyntiin ja työtauoilla kahvi on pakollinen.
    Tykkään erilaisista kahveista mutta eniten tulee juotua perus kahvia maidon kera. Jos löytyy pullaa niin ah!
    Taidanki mennä keittään kahvit... =P~

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

mä juon harvoin ja harkitusti koska maha menee melko sekasin. aina mustana ja vain pikakahvia, suodatinversiossa semmonen kumman äitelä maku. mieluummin kaakaoo tai teetä kumminki.

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

näin krapulassa maistuu kyllä aikas mahottoman hyvältä, parimukillista heti kun heräs niin alko elämä luistaan

koulupäivinä menee joku 3 kupillista aamulla yks ekalla välitunnilla toinen ja sitten kun pöääsee koulusta nii lisää.
    Nykyää pakko käydä kämpillä juomassa kahveet kun koulun kahvio nosti hintoja.

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Välillä ainoat jotka liikuttaa eteenpäin on kahvi ja vitutus. Seiskalta asti tullu juotua 2-10 kuppia päivässä. Paheista pienimpiä, muutamilla hyveen ominaisuuksilla höystettynä....

12. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

jos yks hermesetas vastaa imelyydeltään noin kahta palaa sokeria (no joo se on 2-3, mutta lasketaan nyt hyvää hyvyyttämme kahden mukaan) sen tyypin kahvissa on .. 30 sokeripalaa/ kuppi!! maistuu varmaan todella hyvälle [​IMG]
    vetää suht kirkkaasti ohi yhdestä mun asiakkaasta joka laittaa 9 palaa sokeria teehensä, joka on musta myös melko yrjöttävää.

13. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

:wink:

14. Guest

Guest Rekisteröitymätön

15. Guest

Guest Rekisteröitymätön

hyi helvtti. jos joku laittaa yhdenkin sokeripalan kuppiin alan vaistomaisesti voida pahoin, ja kahvit jää juomatta.
    KYLLÄ.

16. Samsonite

Samsonite 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Kyllä kahvia tulee juotua 3-5 kuppia päivässä.Viikonloppusin vähän vähemmän. Joskus oon ollu kaks viikkoo juomatta kahvia ja rupes jalkoja särkeen jossain vaiheessa ihan törkeesti.. Maidon kanssa ja lusikallinen sokuria. Costarica on kunkkua.
    8)

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

kahvia on pakko saada aamulla väh. 2 kuppia. muuten en suostu edes lähteen mihkään. ja sit tietenki töissä tulee kahvvitauoilla juotua melko ahkerasti kaffeeta. yleensä juon pelkän sokerin kans mut jos on kermaa tarjolla kyytipojaksi ni sitä tulee laitettua reilummin kahvin sekaan

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kahvi on pahaa.....paitsi terästettynä :D

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

½ Kahvia
    1/4 Maitoa
    1/4 Kookosmaitoa
    sokeria oman maun mukaan

"Grrrrrrrrreat."

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Juuri näin!! Se kymppiminsanen rauhallinen hetki aamulla ennen töitä tai koulua kahvikupposen äärellä pelastaa päivän jo valmiiksi! Sama juttu iltapäivällä töiden jälkeen (tosin enemmän kun 10 min).
    Töissäkin sitä tulee juotua, mutta ei nautittua samalla tavalla kun kotona. Töissä sitä juo kun ei oikeen oo tauolla muutakaan, ja siksi että pysyis hereillä. Tosin en kyllä enää oo yhtään varma piristääkö kahvi merkittävästi tällasta suurkuluttajaa.
    Oon muuten huomannu että Possen selailu ei oo sama ilman sumppimukia.

Onko joku muuten juonu Euroshopper-kahvia? Ihan hirveetä kuraa! Ei sen välttämättä Presidenttiä tarvi olla mutta noita halpis kahveja en kyllä sulata.