Juoksutrikoot -mitä vittua nyt taas?

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Anonymous, 09.01.2012.

1. blossi-ossi

blossi-ossi 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Eikö olis sama juosta kalsareissa?

2. saelli

saelli 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    288
    Aktiivisuuspisteet:
    6,846
    Täähän ei pidä paikkansa, koska sit sä et voi juosta niin kauaa ja pitkälle. Jos sä haluut siitä raskaampaa ja kasvattaa paremmin esim. kuntoo, niin laita lyijypainoja nilkkoihin.

Nii tai sit alasti:oops:

3. mails

mails 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    riippuu siitä, kuinka kova kunto on jo valmiiksi. lähinnä tarkotin sitä, että samalla kasvaa esim. jalkojen lihasten kunto paremmin, mitä enemmän vastusta on.

EDIT: ja, tuohan on vaan mun mielipide. mielummin itse juoksen em. syistä ihan tuulipuvussa kun trikoissa, en niinkään ulkonäöllisistä syistä.

4. ARA

ARA 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    En käytä, mutta auttaa varmasti. Tämän päätelmän teen siltä pohjalta että pelasin/juoksin ennen ilman pyöräilyshortsimaisia urheilu"boksereita", ja niiden kanssa homma on pirusti kivempaa. Myös vaimo sano että juoksutrikoilla on paljon parempi juosta. Pitää paikat lämpimänä ja kuivana, lol.

5. Rippa

Rippa 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    314
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071

eikö

6. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

On pahempi, koska puhumme nyt laajemmasta ihmisryhmästä kuin 11v-16v.
    Juoksutrikoiden valtaus tulee koskemaan koko kansakuntaa, joten sillä tulee olemaan paljon vakavemmat seurakset (2012).
    Kuten voimme pohtia miten tämä muoti tulee muokkamaan +65 vuotiaiden maailman kuvaa. Jos ikäihmiset alkavat pitämään tiukkoja, jopa perverssejä vaatekappaleita yleisillä lenkkipoluilla kuka tulee tuomitsemaan seuraavat villitykset?
    Koko kansakunta on siis vaarassa muuttua homogeeniseksi hippityyliseksi kaikki rakastaa kaikkia -yhteisöksi. Tätäkö me sitten haluamme? Enpä usko.
    Joten miettikää mitä teette kun niin mukaurhelullisina muokattaa kansan herkkää mielentilaa ja pilaatte minun meditaattiset hetket luonnon helmassa. (vittu)

7. Anonymous

Anonymous Rekisteröitymätön

bRING ON THE BOOTY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool::cool::cool::cool:

8. Zaba

Zaba 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Haluaisin tietää kakskarin mielipiteen myös näistä:

:cool:

9. luukkumaakari

luukkumaakari Rekisteröitymätön

Mietin tätä just samaa. Jos haluaa, että kunto nousee (mikä lienee useimmilla vaikuttimena juoksemisessa) niin eikö ois nimenomaan hyödyllisempää juosta mahdollisimman raskaissa ja vastusta nostavissa vetimissä tai vaikka jotkut lyijypainot jaloissa kuin jossain äärimmäisen kevyissä ja tuulta halkovissa pöksyissä?

10. Jaska

Jaska 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    0
    Mun trikoot on ostettu reilut kymmenen vuotta sitten ja edelleen näyttävät ja tuntuvat lähes uudenveroisilta. Jo tää on ainakin allekirjottaneelle ihan käypä argumentti trikoiden puolesta - samaan aikaan ostetut verkkarit ovat edelleen tallessa, mutta lahkeista jo pahoin rispaantuneet ja muutenkin kulahtaneet.

Liehuvat lahkeet hiertää ja paleltaa, ei sille vaan voi mitään. Jos peruskunto on siedettävällä tasolla, hyvät varusteet tuovat (etenkin tavotteelliseen) liikuntaan kokonaan uusia ulottuvuuksia. Tekniset materiaalit toimivat oikeesti ja mahdollistavat pitkät, miellyttävät juoksu- ja pyörälenkit.

Plussaa on, jos trikoissa näyttää virtaviivaiselta ja vauhdikkaalta - kyllä se mulle ainakin tuo hyvän mielen ja orientoi ajatukset jo valmiiksi lenkkipolulle.

11. ARA

ARA 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    6,396
    Se, että juokseminen tuntuu hyvältä on aika paljon tärkeämpää. Jos vetää painot jalkoihin tai tekee muuten olonsa epämukavaks ei suurella todennäköisyydellä auta kun ei jaksa/halua/viitti/viihdy juosta niin paljon kun tarvis, toisaalta jos on hyvä fiilis eikä mikään hierrä/suhise/hankaa/ärsytä, jaksaa todennäkösesti juosta paremmin ja sopivia lenkkejä ilman että vitutus on heti ekalla 100 metrillä maksimissaan. Tietysti on aina erikseen tietty reenaaminen vaikka joissain lajeissa mutta jos puhutaan ihan hauskaks tarkotetusta lenkkeilystä.

12. Lievre

Lievre 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    2
    Aktiivisuuspisteet:
    921
    Nimenomaan! Jos niistä juoksutamineista saa sitä puhtia kuntoilemiseen niin aina parempi!
    Mä olen myös juoksutrikoiden puolella. Ne on mukavat, ei lerpata ja kuten joku tokaisi, tuntuu kun ei olisi mitään päällä.
    Mun mielestä maailma on turhakkeita täynnä, niin juoksutrikoot on vielä minimaalisen pieni kärpäsen kakka kaikkien niiden muiden rinnalla.

Vähän kuin ei voisi ostaa uusia juoksulenkkareita, koska se on hifistelyä. Jos on mukavaa juosta hyvillä lenkkareilla, on myös mukavaa juosta hyvissä pöksyissä.

13. ilikka

ilikka 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386

14. Rippa

Rippa 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    314
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071