Fraasit jotka saa veresi kiehumaan?

Viestiketju osiossa 'Hiekkalaatikko' , käynnistäjänä Guest, 20.10.2005.

1. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Okei, myönnän että sain tän idean mr. Maddoxilta, mutta olen kauan aikonut tehdä tämmösen topicin ja nyt teen sen. Myönnän myös että tän kaltaisia topiceja on ollut mm. "mitä vittua", "vituttaa niin paljon että...", tai "tyhmimmät suomenkieliset sanat/lainasanat", mutta tämä nyt ei ihan sovi mihinkään noista ja tästä voisi tulla ihan ok keskustelua omassa topicissakin.

Idea on siis loppuun kuluneet tai muuten vaan väsyneet ja tyhmät fraasit/lausahdukset/lauseet jotka vituttaa ja ärsyttää sua suunnattomasti. Pientä perustelua myös miksi just näin on.

Aloitetaan esimerkillä Maddoxilta; "That's just your opinion" tai "Se on vaan sun mielipide".. Tämä on tullut famia selatessa vastaan pari kertaa.. Todella ärsyttävä ja turha kommentti, ja tässä on kuva joka kuvaa kyseistä tilannetta melko hyvin.
    http://www.thebestpageintheuniverse.net/images/opinion1.gif

Hyvä esimerkki mutta mun mielestä Maddox puhuu vähän itseään vastaan yo.kuvassa, josta päästäänkin seuraavaan eli "No shit Sherlock!" ...joka kerta kun kuulen tän sarkastisen ja vittumaisen lausahduksen niin tekisi mieli kuristaa henkilöä joka sanoi sen kuumalla metallilangalla.

Sitten... Se mikä ei tapa, se vahvistaa - mitä vittua?! no ei todellakaan. Yleensä se sattuu vitusti tai muuten vaan vituttaa. Todella turha sanonta.

Ja viimeks: "Ei millään pahalla..." , tää on ehkä ärsyttävintä koskaan! Ei millään pahalla mutta olet idiootti. Mitä vittua?! Miten ton vois ottaa muuten ku pahasti? Ei mitään järkee.

Huh, pääsinpä avautumaan..no mut tajusitte meiningin

2. Timjami

Timjami 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    28
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    Päättää lause "mut mielipiteistähän ei voi kiistellä" -fraasiin saa mun vereni kiehumaan.

3. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Elämä on.. joka toinen ihminen lopettaa lauseensa sanoihin elämä on, jos mä sanon jollekkin että helvetti oli paska päivä nii sieltä tulee joku ja väläyttää, elämä on, onko suomalaiset tosiaan noin helppoja markkinoinnin uhreja.. prkl..

4. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tarkoititko "Makuasioista ei voi kiistellä, sano koira kun persettään nuoli"?

5. Timjami

Timjami 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    28
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    Öö en.

6. Shakem

Shakem 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Kyllä, ehdottomasti ärsyttävin lausahdus Elämä on. Tekee mieli vetää ittensä narunjatkoks kun joku mukahauska fruitkeikki hokee tota joka välissä. Ja vielä enemmän lyödä pää irti tän paskan heiton heittäjältä.

7. Guest

Guest Rekisteröitymätön

8. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Sangen ärsyttävä, kuulostaa ylimieliseltä.

9. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Elämä on..Niin vitun tyhmä sana!!!!!!Ja sittenku telkkarissaki vielä sitä jankkaavat niin ei ei... [-( :twisted:

10. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ootko lähdös keitolle tänään? Ei vittu vihaan tota sanaa "keitto." :?

11. Guest

Guest Rekisteröitymätön

entä jos kaikki tekis samalla tavalla kun sä

tää vituttaa nii paljon, varsinkin mutsin suusta!

12. Guest

Guest Rekisteröitymätön

edit: oliki näköjään mainittu aika monesti.

13. rookie

rookie 1. leveliläinen Basso DJ

Saadut kiitokset:
    5
    Aktiivisuuspisteet:
    921
    Ehkä semiofftopik.

Vituttaa kun ihmiset sanovat skidisti sitä tai skidisti tätä. Se kun ei tarkota yhtään mitään.

Skidi on lapsi ja snadi on pieni.

Melkein yhtä ärsyttävää on digata verbin väärin käyttö.

14. hebo

hebo 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    306
    Aktiivisuuspisteet:
    16,071
    En oo mikään rasisti, mutta...

15. LaserKaraoke

LaserKaraoke 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    0
    Aktiivisuuspisteet:
    6,386
    Elämä on ei oikein lämmitä mua (tytöt huomio, muistivihkot esiin!). Syynä ehkäpä se, et aluks mua vitutti suunnattomasti se DNA:n elämä kallis, DNA halpa-kampanja, joten tietysti paskan mainoskampanjan idioottiheiton lievä yleistyminen aikamme puhekieleen pistää kipinää päreisiin, ku saa sen kuvan että ihmiset pitää niitä mainoksia niin fiksuina et sitä läppää kannattaa oikeasti heittää.

No, pakko lieventää DNA-vihaa kuitenki ton uusimman mainoksen osalta, joka on oikeastaan kollaasi kaikista edeltävistä mainoksista, ja se miltei viimeisin "mutziz on"-shitti oli kyl aika hauska dabol-weeneineen kaikkineen.

Shit. Karkaan aiheesta.

[quote:bd8261b340="rookie"]Vituttaa kun ihmiset sanovat skidisti sitä tai skidisti tätä. Se kun ei tarkota yhtään mitään.[/quote]

Uh oh, onneks ei oo tullu juteltuu jäbän kanssa ku vaa tosi skidisti. Whoops!

Heheh, ei vaines, oon vaan huomannu et skidisti on yks mun maneereista. Skidist bidist nudist akuutist. Ymmärrän kyl et toi saattaa ärsyttää mut sitä on pakko käyttää ku on kerta niin rouhee sana.

Pitänee myös koittaa keventää threadin vittuuntunutta ilmapiiriä ja paljastaa, et ehkä paras heitto kuiteski on:

Kamoon evribadi let's TUUSI-MUUSI!

Missä tota ei voi sanoa? No niin just, ton voi heittää missä tahansa!

16. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Kun kysytään joltain mielipidettä ja haluis jotain järkevää kommenttia kuulla niin sit sieltä tulee "ihan kiva".
    Siinä vaiheessa alkaa kopassa kiehumaan, et eikö perkele ole parempaa sanottavaa?

17. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Tuon kuullut ihan liian monesti. Usein kun ei minun jutut ole miellyttänyt niin tulee tuo lausahdus. Aina alkaa minusta tuntumaan, että sori kun nyt taas avasin suuni.

18. Guest

Guest Rekisteröitymätön

Ketä-sanan väärinkäyttö... :shock: :arrow: :evil: :arrow: [​IMG]

19. Guest

Guest Rekisteröitymätön

20. Guest

Guest Rekisteröitymätön