Dokumentit

Viestiketju osiossa 'Viihde' , käynnistäjänä Guest, 24.07.2006.

1. errska

errska 1. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    1
    Aktiivisuuspisteet:
    121
  2. T80H

T80H 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    144
    Aktiivisuuspisteet:
    2,621
    Suomi hiphop taltiointi.

arevaan kiitti tästä.
  3. Davis

Davis 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    756
    Aktiivisuuspisteet:
    5,521

Tää oli kova. Voidaan ainakin @tosimies10 :in kanssa suositella. Luulen että jokainen tuon dokkarin katsova kokee jonkinmoisen ahaa-elämyksen. Ite en hirveemmin ennakkospiikeistä perustanu, mut päätin kuitenkin kattoo dokkarin ku oli tylsää ja 1min jälkeen koko keho oli kananlihalla ja jossain vaiheessa itkin kuin lapsi.

The fear of 13 oli toinen yllättävä dokkari/leffa. Tässä kuolemaantuomittu kertoo tarinoita elämästään ennen vankilaa kuin vankilassa. Jotenki tajuttoman kaunis, vain kertojan puhe taustalla ja rauhallinen tempo. Ite oon vauhdin ja vaarallisten tilanteiden ystävä, mut tätä katsoessa piti painaa stoppia vessaan mennessä ettei missannut jotain tärkeetä. Ei välttämättä tärkeätä leffan kannalta, vaan jotain tärkeetä elämästä yleensä.

4. jlo

jlo 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    74
    Aktiivisuuspisteet:
    6,496
    Tää oli ihan tajuton. Intensiivisin 1,5 h monologi mitä oon nähny. Ja ainoo :D

Davis kiitti tästä.
  5. Davis

Davis 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    756
    Aktiivisuuspisteet:
    5,521
    Joo, tolla jätkässä oli ihan jäätävä karisma. Toi traileri kuvaa kyllä huonosti leffaa, sillä suurimmalta osalta se oli hyvin seesteinen. Mun lempparitarinoita oli tää kahden rakastuneen vangin tarina, joiden toisistaan erottaminen kosketti vanginvartioitakin niin paljon, että lipsuivat tiukoista ohjeistuksestaan.

6. Kunstaapeli

Kunstaapeli 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    3
    Aktiivisuuspisteet:
    71
    Prisma dokumenttisarja: Planeetat oli kyllä ensimmäisen jakson osalta yllättävän mieltä avaava ja/tai ravisteleva tietopaketti/näkemyspaletti. Ei pelkästään tietoa taivaankappaleista vaan aika hurjia teorioita aurinkokunnan tulevaisuudesta ja historiasta yleensäkin.

Ihan jännä ajatella, että ilmastonmuutos on väistämätön ja tulee tapahtumaan ei vain maan, vaan myös kaikkien muidenkin planeettojen sekä joidenkin niitä kiertävien kuiden osalta. Kasvihuoneilmiötä hillitsemällä voimme pelastaa maata ennenaikaiselta tuhoutumiselta, mutta auringon laajentuessa elinolosuhteet maapallolla tulevat joka tapauksessa muuttumaan. Ja lopulta katoamaan kokonaan.

Näin siis ainakin esitettyjen tutkimuksiin pohjautuvien näkemysten mukaan..

Pakko myöntää, ettei ole liiemmin tullut itsellä mietittyä aihetta tähän mennessä juurikaan. Täällä ajatuksia aiheesta ?