Bason herättäminen -> -sekä sivun -esi-isät, -nykyiset, -tulevat jäsenet

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä Anonyymiyykäärme, 17.10.2015.

1. testo_mayne

testo_mayne 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    331
    Aktiivisuuspisteet:
    4,621
    Koska kukaan ei ole vastuussa foorumista ja rahaa sen laittamiseen ei ole. HEG vastaa nyt myös ilmeisesti xenforon konffaamisesta, ilman minkäänlaista kokemusta (onnistuu siis yhtä hyvin kuin moderointi, eli vitun paskasti). Nuo shoutboxin hymiötkin on olleet aivan vituillaan jo monta kuukautta eikä edes sitä pystytä korjaamaan. Tästä syystä on turha odottaa vastauksia mihinkään teknisiin kysymyksiin, korjausehdotukset topikkikin on olemassa vain muodon vuoksi. Näin on aina ollut ja tulee aina olemaan.

2. ärräpee

ärräpee 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    179
    Aktiivisuuspisteet:
    5,021
    Jaha, olipas yksinkertainen vastaus. Kiitos. :salute:
    Eli basson henkilökunta (HEG) ei osaa hoitaa hommaansa ja odottaa nyt vaan että unohdan koko ehdotuksen. Hyvä meno. :jepa:

t2000 kiitti tästä.
  3. Kelemi

Kelemi 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    2
    Aktiivisuuspisteet:
    2,846
    Edit: Hymiöt ei toiminutkaan :bounce:

Last edited: 22.10.2015
  4. HEG

HEG THE KARVAMUUMI Staff Member Betatestaaja Moderaattori Admin

Saadut kiitokset:
    1,018
    Aktiivisuuspisteet:
    11,096
    Lolleri mun vastuulla ei oo sivujen koodaukset vaan teidän kaitseminen ettei tuu liikaa kakkosnikkejä tai yliväsynyttä tekstiä :D Kaikki pikku fiksit mitkä oon älynny tehdä oon tehny, mut mihinkään tuntemattomalle osiota en mee sörkkimään ettei koko sivu kaadu xD
    Mun mielest on käsittämätöntä et vuodesta toiseen just samat tietyt ihmiset vikisee aina kuinka paska meno tääl on mut ei tajuta joko vaihtaa foorumia tai nostaa tasoa edes omalta osalta vaan aina samat asenteet ja tarinat.
    @kasmo saa tehä tolle baisik-teeman hymiölistalle jotain ja äkkiä, mä koitin yks päivä löytää kattoo et miks toi lista kusee tolleen mut en löytäny (johtuneeko että oon karvahomo autisti? :D)
    Sillä välin jos toi hymiölista on jengolle jonkinlainen kompastuskivi niin käyttäkää niitä muita teema-asetuksia sillä välin.

Basso - 10 vuotta samaa paskaa :thumbup:

ps. ignorenappula on keksitty, jos jengo ei tajua sitä käyttää niin oma on häpeä :D

5. testo_mayne

Saadut kiitokset:
    331
    Aktiivisuuspisteet:
    4,621
    mihin sitten sua oikeen tarvitaan täällä? laittakoon kaikki vaan spämmääjät ja kakkosnikit ignoreen? jos jengi ei tajua sitä käyttää niin oma on häpeä :D
    tämä nyt vain oli hyvä esimerkki siitä, ettei foorumisoftaa kukaan konffaa.

ps. onko foorumille rekisteröityminen ja uudella nikillä postaaminen edelleen odottelua ja captchahelvettiä?

t2000 kiitti tästä.
  6. HEG

Saadut kiitokset:
    1,018
    Aktiivisuuspisteet:
    11,096
    Enhän mä voi niin tehdä, pitäähän mun päästä kyyläämään mitä te niillä kakkosillanne kirjoitatte :D
    Captcha on tällä hetkellä poistettu käytöstä eli manuaalinen tarkistus on nyt käytössä, ajatus on ollut et pistäisin takas captchan päälle sitten kun itelle tulee hiukan kiireellisempää aikaa ettei täällä ehdi olla koko ajan vahtaamassa uusia 'anomuksia' ja poistelen sitten botteja ja kakkosnikkejä perästäpäin.
    Mä ja muut modet (Ville) ollaan täällä sen takia ettei niitä kakkosnikkejä ja spämmidadaa tuu, oma on häpeä jos ei tajuu miks valvojia tarvitaan joka foorumille :D
    olkoonkin vaikka kuinka hiljainen foorumi :D

7. Anonyymiyykäärme

Anonyymiyykäärme 4. leveliläinen Rekisteröitymätön

Saadut kiitokset:
    285
    Aktiivisuuspisteet:
    6,946
    En käsittääkseni ole itse ainakaan se yks sama tietty, jota ihan oikeasti nyt on alkanut mietityttää. Tässäkin topiikissa on moni ihan varteenotettavalla asenteella kiinni. Miinuspuolet tämänhetkisessä keskustelussa viiraa johtopäässä, sekä Mooniksessa. Ehdottaisin mikäli mahdollista, niin välittäisit sitten näille "osaavimmille koodareille" basolaisten toiveita. Enkä nyt vittuile, mikäli sitten et osaa hoitaa asioitasi, niin miksi laitat sen kaltaisia topiikkeja ylipäätänsä pystyyn? Sen jälkeen kun toiveet on laeltu, niin tuntuu siltä kuin miettisit et kun samat käyttikset esittävät toiveitaan, eikä kukaan muu käyttäjä voisi miettiä tyyliin samankaltaisia toiveita, mutta joku kerkee vaan sanomaan sen puolestaan. Sen jälkeen muovaat päässäsi, et kaikki tietyt ihmiset jotka nyt sattuvat olemaan useimmiten ensimmäisiä ehdottelijoita, niin he vain vinkuvat, ja se on käsittämätöntä sinun mielestäsi.

Tsekaa Moonista sekä sen varsin lennokasta ja ala-arvoista tekstiä, ja purnaisit myöhemmin sitten niistä kakkosnikeistä. :D On tietysti oletettavaa, ettei sellainenkaan kaaos täällä todellakaan saisi vallita. Ottaen huomioon osto/myynti alueet, jos vaikka sattuis mm. korotuskusetuksia myyntitopiikeissa.

Palatakseni tähän takaisin:
    >Kuten alussa mainitsin:-"Meillä on mahdollisuus kannustaa, toivoa, rukoilla ja saada kaikki se entinen takaisin. Kaikilla tämän sivun senioreilla on mahdollisuus saada hyvät ajat takaisin, se vaatii vain oman aktiivisuuden."
    Tämä topiikki on avannut silmiäni myös sen verran, et eihän tässä kokonaisuudessaan mikään käyttisten aktiivisuuden puutos mättää. Vaan esimerkiksi siinä, et kuka on oikeasti sellanen moderaattori, joka edes vihjailee käyttiksille foorumin vaihdosta, ja samal siitä kuinka heidän pitäisi nostaa omaa tasoa asenteessaan, vaikka oma asenne on vähän heikohkoa? Heidän nimenomaan kuuluisi asettaa toiveitaan tälle johdolle. Johto, joka itse näitä tuunaustopiikkejansa suoltaa tapansa mukaan. Onko nämä topiikit vain olemassa ihan oikeasti muodollisuuksien vuoksi? Vähän vaikee oottaa muun jengon asenteelta yhtään mitään, jos sivutetaan vaan olankohautuksilla nuo kyseiset ehdotukset. Sen jälkeen kun niitä ei oteta huomioon, niin minä näen muiden käyttisten teksteissä vaan aiheellisen karvaan pettymyksen, enkä tulkitsisi niitä suoriltaan "vikinäksi". Enkä sanoisi, että osaisin olla itse sen parempi moderaattori, mutta näin pelkän käyttiksen näkökulmasta on oikeus mainita asiasta tämän hetkiselle johdolle, mikäli hommat tuntuu menevän kohti metsää.

t2000 kiitti tästä.
  8. HEG

Saadut kiitokset:
    1,018
    Aktiivisuuspisteet:
    11,096
    Toiveet parannuksista sun muista on välitetty jo aikoinaan henkilöille joiden tehtävä on ollut toteuttaa ne, jos mä oon sopinu toimistolaisten (palkallisten) kanssa asiasta että mä teen sen topikin jossa voi toivoa mitä haluaa, niin se ei tee musta vastuuhenkilöä siitä että kaikki ei saanut sitä mitä halusi tai että jokin jäi tekemättä.
    Monet ihmiset mun lisäks on useaan otteeseen sanonu Moonikselle siitä että teksti on aika-ajoin tasotonta ja on siitä bänniäkin jo kerran napsahtanut sekä tulee myös tulevaisuudessakin napsahtamaan jos samanlainen meno jatkuu vielä pitkään, silloin tosin hiukan pidempi kuin viimeksi eli asia on tiedossa.
    Mä oon rekannu 2009 tänne alunperin huutamaan SLT:n levyjä itelleni, en oo siis mikään erikseen palkattu moderaattori vaan ihan tavallinen tallaaja joka parisen vuotta sitten aloitti nää 'työt'. Eli kannattaa ottaa se huomioon että mä en edelleenkään edusta Basson kantaa minkään asian suhteen vaan 99.9% mun kirjoituksista on pask.. omasta pienestä päästä tulleet. Mun toimenkuvaan kuuluu ainoastaan foorumin topikkien siistimiset/siirrot, käyttäjien rekkaukset ainakin vielä hetken, nikkien vaihdot, s.postien vaihdot/mahdolliset bugit ja Shoutboxin moderointi, eli älkää odottako multa mitään jumalvastauksia kaikkiin teidän kysymyksiin/ihmettelyihin :)

Rakkautta kaikille bassolaisille mun puolesta, kyllä kaikki aikanaa järjestyy :kiss:

Davis ja t2000 kiittävät tästä.
  9. ToTheMoonlight

ToTheMoonlight 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    254
    Aktiivisuuspisteet:
    10,496
    En edes kaikkia kommianne jaksanut lukea koska ootte niin paljon kirjottanut, mutta huh huh kuinka jaksaa ihmiset ottaa mun kakkaamisesta isot pultit, ku isot pojat miettii tommosta. Vissiin on ilon poksi kaukana, tai jos oikeesti mieli noin turmeltuu lukekaa sitä forkkaanne ja ignoroikaa koko poksi.

10. Davis

Davis 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    756
    Aktiivisuuspisteet:
    5,521
    Moonika annappa jo olla.. Tässä topicissa löytyy oikeesti ihan asiaakin ja nyt sä tyrkytät niitä kakkapökäleitäs vähän jokaväliin ja en ihmettele että porukka hermostuu kun asiasta yrittävät keskustella.

Heggille big up, teet hurjasti duunia tän saitin eteen (palkatta, sanon nyt tämä tähän, sillä yllättävän monen se toisinaan yllättää) ja hyvin vähän siitä saat arvostusta, enemmänkin paskaa niskaan. Hieno mies jolla hyvä sydän. Arvostan.

11. ToTheMoonlight

ToTheMoonlight 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    254
    Aktiivisuuspisteet:
    10,496
    Ei, ku ihmetyttää vaan tommonen touhu. Joo hekki hyvä mode :)

12. testo_mayne

Saadut kiitokset:
    331
    Aktiivisuuspisteet:
    4,621
    yllättyneitä: -
    kiinnostuneita: -

sinppa_ ja Sillipurkki kiittävät tästä.
  13. Snare 909

Snare 909 3. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    68
    Aktiivisuuspisteet:
    3,446
    Se on vaan uskomatonta että asialle ei muka osata tehdä mitään kun yks ei osaa käyttäytyä ja se häiritsee kaikkia.

14. t2000

t2000 Rekisteröitymätön

Tähän ois voinut vanhaakin muistella, mut jätetään se nyt pois. Eipä täällä nyt vilkastakaan ole, eikä oikein mulle enää mitään sivuto ole tarjonnut. Mutta onhan täällä varmaan painavimpana syynä toki yksi käyttäjä, joka ei osaa lainkaan käyttäytyä ja muita kunnioittaa. Hyvänä esimerkkinä noi huorittelut ja läskiksi haukkumiset, vaikka sekin on vain jäävuoren huippu. Kaikesta silti osaa selittää itsensä kuiville, kun ei ole mitään asiaan kellekään koskaan suunnannut. Ikinä ei ole mikään rakentava palautekaan mennyt perille, eikä toimintaa näköjään osaa muuttaa. Omaa toimintaa ja sanomisiaan ei juuri osaa selitellä eikä aikuismaiseen ja älykkääseen keskusteluun taida kyetä.
    Onneksi tänne jää tosin monta käyttäjää, jotka tunnustavat tän käyttäjän arvon realistisesti kaikessa alhaudessaan. Jatkakaa taistelua, ehkä saatte joskus näytettyä kaapin paikan, mutta tuskinpa tulee tapahtumaan. Kaipa se on tällä sivustolla se kurin puute, niin tää yks monsterimainen trolli saa niin vapaasti hyppiä vähän jokaisen silmille.

Varmasti oon itekin jotain täällä loukannut ja kaikki ei tykkää kaikista. Mutta mikään pienempi paha ei oo mitään tän pahimman rinnalla, joka pyrkii kaiken myrkyttämään :D

Kaikista muista käyttäjistä jää ihan hyvät vibat ja heille hyvää jatkoa!

Toivottaa tee2000, joka vaihtoi Noppa-nimen, koska Moonarin suussa siitä tuli kirosana :D

Last edited by a moderator: 09.01.2016
    Dexmund kiitti tästä.
  15. t2000

t2000 Rekisteröitymätön

Kaipa sitä kohta pääsis vapauteen täältä :king:

Tonne SAY:n puolelle aattelin nyt enempi vaikka asettua. Saatan tännekin joskus vielä palata jos meininki tarpeeksi muuttuu paremmaksi ja tietyt asiat keskusteluilmapiirissä muuttuu, minkä toteutumista epäilen vahvasti :D
    "MINUN 1HDEN PIPPELIN TOTUUS AINUT OIKEE JEEE JEE JEEEEEEE, SEKO SEKO NOUDATA SITÄ"-paska jo riittää, eikö niin arvon kanssabasottajat :boast:

Katotaan vaan kun tuol SAY:l uskaltaa viestin suksiboksiin näpyttää niin eiköhän siel sit taas ole KuunValoLehmänperse jo ilkkumassa :D Pitkää elämää sullekin ja toivottavasti viha on elämäsi eliksiiri - tekee sut siis vahvemmaksi, eikä sitten tuhoakin lopulta. En tosin tiedä kumpi toivottavampaa on :D

Dexmund kiitti tästä.
  16. daeauyum

daeauyum 0. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    2
    Aktiivisuuspisteet:
    21
  17. Bennythebunny

Bennythebunny 4. leveliläinen Vuoden bassolainen 2018

Saadut kiitokset:
    424
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    Herätysliike 2017

18. Anonyymiyykäärme

Anonyymiyykäärme 4. leveliläinen Rekisteröitymätön

Saadut kiitokset:
    285
    Aktiivisuuspisteet:
    6,946
    Lol aika dramaattista summonausta meitin osalta aikoinaan. Omistautunu yritys kumminkin.

19. Jamppa Tee

Jamppa Tee 4. leveliläinen

Saadut kiitokset:
    128
    Aktiivisuuspisteet:
    4,446
    ootko muuten dumbo sama tyyppi kun piffillä?

taavi?

20. Bennythebunny

Bennythebunny 4. leveliläinen Vuoden bassolainen 2018

Saadut kiitokset:
    424
    Aktiivisuuspisteet:
    10,596
    JAMPPA TEEEEEEE!!!!